kongd 2 Skrevet 25. Juni Hej Er der nogle der har mødt hende som kan fortælle om oplevelsen. Jeg finder ingen resultater udfra annonce id. https://annoncelight.dk/showad/316532 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Balløven 26 Skrevet 26. Juni Jeg har ikke været sammen med Mille, men hendes bofælle, som vist hedder Jeanne eller lign. Jeg knaldede hende for et par år siden og det var en udmærket oplevelse. Jeg var hverken ekstatisk eller skuffet. Balløven Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gløden 1602 Skrevet 27. Juni Balløven skrev, for 20 timer siden: Jeg har ikke været sammen med Mille, men hendes bofælle, som vist hedder Jeanne eller lign. Det giver jo ingen mening at du fortæller om Mille´s bofælle, nå nu det er MILLE, der efterspørges om!! 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Balløven 26 Skrevet 14. Juli Det er jeg klar over, men nogen gange kan det være bedre at vide noget end intet at vide. Det kan være, at de som bofæller arbejder på samme måde, såsom at være serviceminded og derfor kan det bidrage lidt til fortællingen om den omtalte person. Du kan jo starte med at bidrage til noget mere brugbart end at kritisere min kommentar. Balløven Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg