StevyC 47 Skrevet 25. Juni Hej alle På det seneste har der været lidt aktivitet oppe ved det gloryhole der ligger på fyrrestien i Nordsjælland (Græsted). Vi er nogle stykker der er i en Whatsapp gruppe hvor man kan give et heads op hvis der er aktivitet. Det er en åben gruppe, både for mænd der søger blow, kvinder der sutter, mænd der sutter, alle er velkomne. Hvis det har interesse så send en besked. God sommer derude. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ungtop31 0 Skrevet 23. Juli (edited) Hvor ligger gloryholet på stien? og hvordan kommer man ind i jeres gruppe? Redigeret 23. Juli af ungtop31 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
fraekmand40 66 Skrevet 23. Juli ungtop31 skrev, 1 time siden: Hvor ligger gloryholet på stien? og hvordan kommer man ind i jeres gruppe? Ved ikke hvordan man kommer ind i gruppen. men ved at gloryholet er på mande toilettet på Fyrrestien udsholts strand, du køre ned til en p-plads og der ligger et sort hus som er toilettet bagerst på bygningen er toilettet til mænd Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
bifyr71 574 Skrevet 29. Juli Hej… kunne jeg komme med i gruppen du har mit nummer jo…. Jeg er til at sutte, Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
externalbog 0 Skrevet 4. August Jeg kunne godt være frisk, hvordan kommer man med i gruppen? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
oldguy49 264 Skrevet 14. August StevyC skrev, den 5.8.2024 at 07:01: Skriv på 50157933 hvordan foregår det? er der et hul i væggen? eller hvordan Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg