Hop til indhold
HappilyMarried

Fantastiske Claudia ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

Recommended Posts

Hej drenge

Vil bare lige dele en super god oplevelse jeg havde med Claudia i sidste uge. Havde kigget på hende nogle gange før, men var lidt bekymret for, om hendes profil og billeder/video var for godt til at være sandt. Og om servicen måske var mere massage end sex.

https://nympho.dk/n10160/3382/gentofte-claudia-100-real

Men det er den ikke, og billeder/profil er 100% real! Claudia er gudesmuk, totalt feminin, langt sort hår og forgørende i lækkert lingerie og hæle. Okay, måske har hun 100g mere på kroppen end på billederne (det sagde hun selv), men hun er bare MEGA flot og fit.

Og rigtigt godt selskab. Jeg havde bestilt en time, så der var god tid til at sludre lidt bagefter også, og det var der. Intet hastværk - jeg bad hende sætte tempoet ned et par gange, og det var helt fint med hende.

Jeg valgte standardpakken og var meget tilfreds med den. Hun gav sig fuldt ud og lod mig se, røre (no fingering) og smage, som jeg havde lyst til. Kom v.h.a. godt udført hand-job med hende siddende overskrævs på mit ansigt. Sikke en udsigt. For mig bliver det ikke meget bedre!

Stor anbefaling herfra, hvis man er til high-class luksus og respektfuldt selskab. Okay fin lejlighed/bad i boligblok.

Hun sagde, hun skulle til Hornbæk inden så længe, så jeg må vente med at besøge igen, til hun rammer Kbh/Gentofte næste gang  

God fornøjelse, hvis du også er til de finere ting i livet  

Del dette indlæg

Link til indlæg
HappilyMarried skrev, for 2 timer siden:

high-class luksus

Går den formulering alene på hendes væsen, eller er det også fordi hun prismæssigt ligger i den høje ende?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Thanks, Happily, for your Claudia review :)

Tell me, how is her conversational English? 

Advance thanks,

Bookman

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...