Crabman 2227 Skrevet 25. Juni, 2024 (edited) https://nympho.dk/n18430/6396/julia-exclusive-girl-in-denmark Mit dumme lille hovede tog over igen Har pt en rigtig rigtig svag rygrad åbenbart... Det er en lidt blandet følelse jeg står med nu dsv. men det kommer vi til. Faldt over Julia og synes hun så lovende ud, så jeg tog chancen og skrev til hende. Kommunikationen gik nemt og hurtig, vi aftalte 45 min og så tog jeg ellers turen ud mod Fields hvor hun holder til på et af hotellerne. Kom op på hendes etage hvor hun så snakkede med en lidt ældre ukrainsk kvinde, der forlod hende i det jeg kom. Personligt tænkte jeg ikke så meget over det, selvom det måske var en smule akavet på en måde. Vi kom ind på værelset, det praktiske blev ordnet. Da jeg så skulle i bad ville hun selv stå for afvaskning af mig (ikke shower together) Hun gjorde det dog på en fin måde. Men syntes det var lidt mærkeligt ærligt talt. Tror det er godt at jeg ikke ligefrem er en genert person overhovedet Men tænker andre måske ikke ville være særlig begejstret for det, bestemt hvis man er den generte type Vi kom ind i sengen og startede med at kysse og hun kysser rigtig godt, dejlige bløde læber. Og så skal jeg da lige love for hun suttede pik til den helt store guldmedalje, det havde hun vist prøvet før. Det var et ualmindeligt godt bj. Er kæmpe fan af et godt bj, og hun havde bestemt nogle nye skills. Hun satte et kondom på lillemanden, også startede hun ellers på toppen, og hun red som en drøm. Meget varieret, både i squat, normalt og mens hun lænede sig tilbage. Rigtig lækkert syn. Fik hende vendt om i missionær i lidt tid, inden jeg så bad hende om at afslutte med bj fordi det simpelthen var så godt. Og hun suttede i godt og vel 10 min. Indtil jeg så kom hende i munden og hun tog værd en dråbe til sig indtil man var helt tømt. Det er så her afslutningen bliver lidt ambivalent... Inden jeg kom, gav jeg hende en heads up på at jeg var ved at komme, og som regel fjerner pigen jo hovedet når man ikke aftalt det. Men hun fjernede ikke hovedet, og må ærligtalt sige jeg troede hun bare lod sig rive med, og ville lade mig komme i munden på hende alligevel gratis. Vi havde ikke aftalt noget med ekstras på forhånd overhovedet, så blev en smule skuffet da jeg tog tøjet på igen, og hun så krævede 300 mere for cim. Nu havde jeg taget lidt ekstra penge med i forvejen, og tror lidt hun så dem da betalte i starten og tænkte hun jo ligeså godt kunne lade komme i munden, også tage penge for det efterfølgende. Hvad ved jeg. Men betalte hende trodsalt, fordi jeg personligt ikke gider at skulle diskutere med hende, hun havde jo ladet mig komme i hendes mund, som var en ekstra på menuen. Og det havde jo overordnet set også været et godt besøg. Det mere det med at vi ikke havde aftalt det på forhånd, og det så kom som et lille chok for mig. Hun kunne jo også bare have sagt det var ekstra, da jeg var ved at komme. Selvfølgelig havde det taget lidt af stemningen, men hellere det må jeg indrømme. Så det er jo en lidt blandet følelse jeg står med lige her og nu. Men det er ikke noget som ødelægger min dag eller mit budget for den sags skyld. Og kan bestemt ikke tage fra hende at hun var super sød, snakkede nogenlunde engelsk også, gav en god omgang sex og et virkelig godt bj. Billederne har bestemt fået lidt proffesionel hjælp de ligner hende ikke særlig meget, så se bort fra dem. Men videoen er bestemt hende, hun har dog filter på selvfølgelig og hun mødte mig uden særlig meget makeup. Men det er hende. Jeg anbefaler hende da også, trods lidt forvirring til slut. Men så ved i andre jo at man lige skal aftale alt på forhånd, så man ikke får sig en lille overraskelse. God dag alle sammen. Også krydser vi fingre for Danmark vinder haha. Redigeret 25. Juni, 2024 af Crabman 10 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
peterfils 143 Skrevet 25. Juni, 2024 Hvad vil du skyde hende til at være. Synes næsten hun ligner en på 45 på billedet på Nympho i den røde morgenkåbe? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Crabman 2227 Skrevet 25. Juni, 2024 peterfils skrev, Lige nu: Hvad vil du skyde hende til at være. Synes næsten hun ligner en på 45 på billedet på Nympho i den røde morgenkåbe? Hun sagde hun var 32 til mig hvilket jeg bestemt ville mene passer. For hun havde en krop som 22-23 årig. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Crabman 2227 Skrevet 25. Juni, 2024 peterfils skrev, for 7 minutter siden: Ved godt mange lyver, men det er sgu latterligt at lyve sig til 24, når man er 32. Savner sgu de unge 19-23 årige ukrainere vi så i efteråret og vinteren. Havde selv gættet på 27-28, inden hun fortalte mig det. Men ja det er lidt træls mange af dem lyver, når der er så stor en forskel. Personligt ser jeg kun på om jeg finder pigen/kvinden attraktiv. Så er alderen lidt underordnet for mig. Ja der var sgu nogle smukke piger der. Men hæler sgu mere til de ungarnske og bulgarske piger. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Crabman 2227 Skrevet 25. Juni, 2024 peterfils skrev, for 1 minut siden: Hvor møder man dem henne? Er lidt uklart for mig hvad du mener her ven Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den_glade_amatør 4642 Skrevet 25. Juni, 2024 peterfils skrev, for 8 minutter siden: Ved godt mange lyver, men det er sgu latterligt at lyve sig til 24, når man er 32. Det gælder selvfølgelig ikke for alle, men jeg har opfattelsen af, det snarere er reglen end undtagelsen, at pigerne nedsætter deres alder i annoncen til noget i årtiet før, sådan som det åbenbart også er tilfældet for Julia. Men ligefrem at mene, at billedet i den røde morgenkåbe indikerer en alder på 45 er jeg pænt uenig i. Men ok, alt afhænger jo af øjnene, som ser. Crabman skrev, for 3 minutter siden: Personligt ser jeg kun på om jeg finder pigen/kvinden attraktiv. Så er alderen lidt underordnet for mig. Fuldstændig enig. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Crabman 2227 Skrevet 25. Juni, 2024 Den_glade_amatør skrev, for 1 minut siden: Men ligefrem at mene, at billedet i den røde morgenkåbe indikerer en alder på 45 er jeg pænt uenig i. Men ok, alt afhænger jo af øjnene, som ser. Jahhh 45 er måske lige i overkanten ja haha Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den Anonyme 967 Skrevet 25. Juni, 2024 Den_glade_amatør skrev, for 2 timer siden: Det gælder selvfølgelig ikke for alle, men jeg har opfattelsen af, det snarere er reglen end undtagelsen, at pigerne nedsætter deres alder i annoncen til noget i årtiet før, sådan som det åbenbart også er tilfældet for Julia. Men ligefrem at mene, at billedet i den røde morgenkåbe indikerer en alder på 45 er jeg pænt uenig i. Men ok, alt afhænger jo af øjnene, som ser. Nogen læser ihvert fald med, for billedet er fjernet. Så hun/de har nok set det som dårligt for business. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nielsen Tonajt 270 Skrevet 25. Juni, 2024 Den Anonyme skrev, 1 time siden: Nogen læser ihvert fald med, Og nu er hun fra Estland Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Crabman 2227 Skrevet 25. Juni, 2024 Nielsen Tonajt skrev, for 24 minutter siden: Og nu er hun fra Estland Var hun også tidligere bare rolig Det er der ikke ændret på Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dilemmaet 63 Skrevet 25. Juni, 2024 (edited) God aften de herrer. Tak for anmeldelsen. Jeg tog også forbi Julia efter at have læst denne anmeldelse. Alt blev aftalt på forhånd så jeg ikke kom ud i samme situation Jeg havde bestilt 30 min. og min oplevelse var også god. Jeg var lidt nervøs inden mødet må jeg indrømme. Men nu har jeg besøgt mange af de samme piger som @Crabman og er næsten altid helt enig. Men @Crabman har beskrevet det hele meget nøje og jeg fik samme gode behandling. Er bestemt enig i den del med blowjob et. Det var fandme godt. Og det med hun selv vil stå for at vaske en gjorde nu heller ikke mig noget. Det gik rimelig hurtigt alligevel. Tror bare det sådan hun gør det hvilket jo er fair nok. Jeg vil også gerne anbefale hende. Redigeret 25. Juni, 2024 af Dilemmaet 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheLion 724 Skrevet 26. Juni, 2024 (edited) Crabman skrev, for 11 timer siden: (…) Vi havde ikke aftalt noget med ekstras på forhånd overhovedet, så blev en smule skuffet da jeg tog tøjet på igen, og hun så krævede 300 mere for cim. Nu havde jeg taget lidt ekstra penge med i forvejen, og tror lidt hun så dem da betalte i starten og tænkte hun jo ligeså godt kunne lade komme i munden, også tage penge for det efterfølgende. Hvad ved jeg. Men betalte hende trodsalt, fordi jeg personligt ikke gider at skulle diskutere med hende, hun havde jo ladet mig komme i hendes mund, som var en ekstra på menuen. Og det havde jo overordnet set også været et godt besøg. Det mere det med at vi ikke havde aftalt det på forhånd, og det så kom som et lille chok for mig. Hun kunne jo også bare have sagt det var ekstra, da jeg var ved at komme. Selvfølgelig havde det taget lidt af stemningen, men hellere det må jeg indrømme. Så det er jo en lidt blandet følelse jeg står med lige her og nu. Men det er ikke noget som ødelægger min dag eller mit budget for den sags skyld. Og kan bestemt ikke tage fra hende at hun var super sød, snakkede nogenlunde engelsk også, gav en god omgang sex og et virkelig godt bj. (…) Tak for din anmeldelse. Jeg har også haft kig på pigen, som ser fin ud. Jeg forstår dog ikke, hvor det ambivalente er. Det lyder da ud fra din beskrivelse som om, at du må have været en så særlig fin klient for hende, at hun lod dig komme i hendes mund på den måde uden at det var aftalt? Du må netop have været en helt særlig fin klient for hende så. Du skriver også, det var et chok. Tænker du ikke typisk, at et chok ville være noget negativt. Du skriver også noget med, at du ikke vidste det i forvejen. Altså hvis du f.eks. netop ikke vidste i forvejen, at hun var dårlig i sengen eller lignende? – det er derfor jeg studser over ordet ambivalent eller måske blandet, da det jo lyder som om oplevelsen for dig har været sublim. For det er netop sjældent, at en GP ville gøre den slags, hvis man overhovedet oplever det. Men det er selvfølgelig ikke okay, at hun så kræver penge for det bagefter – det lyder da helt skævt hvis det vel og mærke var hende der bad dig om det. Hvorfor skriver du for øvrigt ukrainsk – det lyder da også mærkeligt, at en ”lidt ældre” ukrainsk kvinde skulle gå ud inden dig – hun må jo så have set forholdsvis ældre ud for at du kunne se det? Var der noget her der virkede skævt i forhold til besøget – altså hvem tror du hun var? Nielsen Tonajt skrev, for 7 timer siden: Og nu er hun fra Estland Det har stået der hele dagen. Mon ikke hun så også selv ville sige, hun var derfra – hvor kommer det ukrainske fra, den lidt ældre kvinde der kom ud inden? peterfils skrev, for 10 timer siden: Øjne ser vel forskelligt. Måske er billedet virkelig dårligt, men jeg har sgu set 50 årige kvinder med et ansigt, der så yngre ud end det. Er den her debat om pigens alder passende – ud fra billederne kunne et sted i tyverne da lyde meget passende. Man kunne hvis man ville være meget konservativ sige slut tyverne. Som @Crabman er inde på kunne et bud selvfølgelig være 27-28. Men måske passer de 24 år plus det løse sikkert meget godt. Jeg synes, da det ligner hun ser fin ud? Æv, at se sådan en debat om alder i en anmeldelse, hvor der bliver gættet på 45 år eller 50-årige kvinder kunne se yngre ud. Det kunne jo ligne påstande om pigen, når det står rimelig stærkt i kontrast til billederne? Lidt sjovt hvis hun også selv fortæller hun er 32 år? /TheLion Redigeret 26. Juni, 2024 af TheLion Korrektur mm. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Crabman 2227 Skrevet 26. Juni, 2024 (edited) TheLion skrev, for 4 timer siden: TheLion Det ambivalente/blandede følelser for mig var at jeg egentlig ikke havde lyst til at betale for cim, og dog alligevel synes jeg et eller andet sted det måske var fair nok, fordi jeg netop havde fået cim. Selvom det ikke var aftalt på forhånd. Derfor stod jeg med lidt blandet følelser efterfølgende, fordi det havde jo været en god oplevelse, men blev en smule ødelagt pga det. Personligt har jeg da prøvet et par gange, hvor pigen lader mig komme i munden gratis, så sjældent er det heller ikke synes jeg. Det sker ikke ofte som så, men hænder da engang imellem. "Forvejen" har intet med om jeg troede hun ville være dårlig i sengen eller lignende. Havde bare taget lidt ekstra penge med, hvis jeg skulle have haft lyst til at blive længere. Det havde ikke noget at gøre med om jeg vidste eller ikke gjorde. Ved ikke helt hvor du får det fra. Særlig klient tror jeg ikke, var dog den første på dagen lod hun mig fortælle. Skriver ukrainsk fordi jeg spurgte hvor hun var fra, så gik ud fra kvinden der talte med hende også var det. Ville da gætte på hun var en form for overvågning eller at det måske var hende man skrev med. Det var et "chok/blev chokeret" fordi jeg på ingen måde havde forventet hun ville tage penge for det efterfølgende. Redigeret 26. Juni, 2024 af Crabman Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Crabman 2227 Skrevet 26. Juni, 2024 Dilemmaet skrev, for 9 timer siden: God aften de herrer. Tak for anmeldelsen. Jeg tog også forbi Julia efter at have læst denne anmeldelse. Velbekommen og fedt at du også havde en god oplevelse 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den_glade_amatør 4642 Skrevet 26. Juni, 2024 Crabman skrev, for 37 minutter siden: Det ambivalente/blandede følelser for mig var at jeg egentlig ikke havde lyst til at betale for cim, og dog alligevel synes jeg et eller andet sted det måske var fair nok, fordi jeg netop havde fået cim. Selvom det ikke var aftalt på forhånd. Derfor stod jeg med lidt blandet følelser efterfølgende, fordi det havde jo været en god oplevelse, men blev en smule ødelagt pga det. Du kalder det en ambivalent følelse, men reelt er du blevet hustlet. Hun prakker dig en ydelse på, uden du har bedt om det, og kræver efterfølgende betaling. Du er en flink mand, så derfor går du med til at betale, for som du selv ræsonnerer, så har du jo fået ydelsen. Heldigvis for dig var det en lækker oplevelse, du blev prakket på, hvilket nok også er med til at gøre, at betalingen forekom rimelig. Men princippet er ikke fair. Hvad nu hvis du uopfordret havde fået en anden ekstraydelse, som ikke stod i hendes annonce, fx analsex, og hun efterfølgende krævede et eller andet for det? Hvilket beløb er så fair? Markedsprisen (hvis man ellers kan blive enige om, hvad den måtte være)? Pigens krævede pris (fordi man jo godt ved, at ekstraydelser koster ekstra, og man bare kunne have sagt nej)? Ingenting (fordi det ikke var en del af aftalen)? Sker det uopfordret på pigens initiativ og uden indikation af, at der forventes ekstra penge til gengæld, hælder jeg til det sidste. Er det så en positiv oplevelse, kan man jo altid lægge lidt ekstra penge som tak. Men ligesåvel som vi ikke skal forvente alt muligt gratis, ligesåvel skal pigen ikke uopfordret levere en ikke-aftalt ydelse og efterfølgende kræve betaling for den. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Crabman 2227 Skrevet 26. Juni, 2024 Den_glade_amatør skrev, for 3 minutter siden: Du kalder det en ambivalent følelse, men reelt er du blevet hustlet. Hun prakker dig en ydelse på, uden du har bedt om det, og kræver efterfølgende betaling. Du er en flink mand, så derfor går du med til at betale, for som du selv ræsonnerer, så har du jo fået ydelsen. Giver dig helt ret i det hele du skriver, rent teoretisk set. Men ja heldigvis var det en god oplevelse. Heldigvis var det også kun første gang jeg har oplevet denne situation. Også har jeg lært af denne til en anden gang, hvis det skulle ske igen. Håber jeg dog ikke. Ikke at jeg tror på det helt, men hun lod mig dog også fortælle at det var sådan her hun havde gjort i Schweiz. Og folk derfra godt vidste det er sådan. Hvad ved jeg. Forklarede hende så på en pæn måde efterfølgende, at jeg ikke synes det var okay, her i Danmark i hvert fald. Og blot gav hende et råd om, at i det mindste sige det til de næste kunder eller aftale alt på forhånd. Men sket er sket og jeg er videre i livet allerede. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ButterflyMan 870 Skrevet 26. Juni, 2024 Er det samme pige der er på nympho profilen nu? Hende der ses nu er ung og lækker og der er ingen rød badekåbe?? /B Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Crabman 2227 Skrevet 26. Juni, 2024 (edited) ButterflyMan skrev, 1 time siden: Er det samme pige der er på nympho profilen nu? Hende der ses nu er ung og lækker og der er ingen rød badekåbe?? /B Billede nr 3 hvor hun sidder på sengen iført det der bronze bodysuit, med ryggen til og videoen giver det bedste billede af hende. De andre billeder ligner hende ikke rigtig, hvis det overhovedet er hende. Har mine tvivl nu når jeg kigger på dem igen. Næsen ser ens ud dog og kroppen er også retvisende, i forhold til virkeligheden. Men videoen er af hende 100% dog uden særlig meget make up irl. Som jeg også har beskrevet. Kan tilføje at hun har slået et billede op på social club på nympho. Det er 100% den kvinde jeg mødte i går. Redigeret 26. Juni, 2024 af Crabman Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AgentLeman 824 Skrevet 26. Juni, 2024 Crabman skrev, for 9 timer siden: Men videoen er af hende 100% dog uden særlig meget make up irl. Som jeg også har beskrevet. kan bekræfte dette . videoen ligner bedst 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Crabman 2227 Skrevet 26. Juni, 2024 AgentLeman skrev, for 4 minutter siden: kan bekræfte dette . videoen ligner bedst Er lidt nysgerrig på hvordan dit besøg var? Hvis du har mod på at dele det? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dilemmaet 63 Skrevet 26. Juni, 2024 Crabman skrev, for 15 timer siden: Velbekommen og fedt at du også havde en god oplevelse Det er mig der takker for tippet om hende. Og alle de andre du besøger og anmelder. Som sagt besøger jeg også nogle af de samme. Mvh dilemmaet 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Stapler 1659 Skrevet 27. Juni, 2024 peterfils skrev, den 25.6.2024 at 17:45: Hvor møder man dem henne? Opret en efterlysning. Denne tråd handler om en bestemt GP. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheLion 724 Skrevet 28. Juni, 2024 (edited) Crabman skrev, den 25.6.2024 at 17:16: (…) Faldt over Julia og synes hun så lovende ud, så jeg tog chancen og skrev til hende. Kommunikationen gik nemt og hurtig, vi aftalte 45 min og så tog jeg ellers turen ud mod Fields hvor hun holder til på et af hotellerne. (…) Er det på et af de sædvanlige hoteller – for jeg ved ikke om det er så tæt på Fields igen? Gad vide om hun mon er her med den pige der hedder Eva? Vist nok Eva – charming lady, så hun ikke bliver forvekslet men hende den anden Eva der også har været her. Der kommer lige et link her: Eva: https://nympho.dk/n18325/6360/eva-charming-lady Der står dog de begge er i København K nu, så jeg gad vide om de så stadig er der – nogen der ved noget? /TheLion Redigeret 28. Juni, 2024 af TheLion Korrektur mm. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Crabman 2227 Skrevet 28. Juni, 2024 TheLion skrev, for 9 minutter siden: Er det på et af de sædvanlige hoteller – for jeg ved ikke om det er så tæt på Fields? Det ligger 4-5 min gå gang fra fields/metro stationen. Pas har ingen ide om der er en anden pige Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheLion 724 Skrevet 28. Juni, 2024 (edited) Crabman skrev, for 4 timer siden: Det ligger 4-5 min gå gang fra fields/metro stationen. Pas har ingen ide om der er en anden pige Tak for lige at vende tilbage. Grunden til, at jeg spurgte, var mere, hvis det var det sædvanlige sted med hotel på Amager. For så er det da netop et pænt stykke fra Field’s? Altså måske en 40-60 min hvis man skulle vælge at tage det som en gåtur. Så lidt mere end f.eks. bare ti min. Men det kan jo være, at pigerne så er et andet sted. Når jeg har spurgt om det andet, er det fordi de har næsten samme prisliste og lægger deres “reklame-billeder” op på nympho.dk nogenlunde samtidig på de dage de har gjort det og skriver samme område nemlig København K. Så måske er de der sammen men gad vide om det så betyder at det er flyttet til et andet sted? Redigeret 28. Juni, 2024 af TheLion Korrektur mm. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg