Hop til indhold
Kawas

Første gang hos Madame Sascha

Recommended Posts

Endelig tog jeg mig sammen og kontaktede Madame og en utrolig sympatisk stemme svarede i telefonen - pulsen lagde sig og min berøringsangst forsvandt omgående. 
Jeg fik mulighed at uddybe mine “evner” på en SMS; sikke et held at Madames veninde blev forsinket til deres aftale og dermed var der tid til mig. 
Meget spændt cyklede jeg til Vesterbro hvor jeg blev mødt af en smuk domina i et fantastisk Studio.

Jeg overgav mig til Madame Sascha og hun forhørte sig omkring hvad jeg ellers kunne klare; og blev glad men også en smule provokeret at slaven ikke havde fortalt alt. Men det fandt hun jo ud ad og dermed kunne hun jo bruge hendes meget lang og sofistikeret menu kort. Det blev hed og jeg vil ikke gå i dybden hvad jeg blev udsæt for - billede af seancen taler for sig selv.

Stor anbefaling og glæder mig til at møde op igen hos Madame Sascha

Afrunding over en kop kaffe og snak om plante baseret fødevarer med en yderst intelligent og empatisk domina

IMG_2878.jpeg

Redigeret af Kawas
Fejl

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...