dpb_dk 1 Skrevet 27. Juni, 2024 Jeg har haft den store fornøjelse at besøge Lola nogle gange nu - og efter hvert besøg har været helt ekstatisk 'høj'. Følelsen af at blive mødt - at veksle afbalanceret mellem den 'hårde' behandling, og for hvornår man trænger til softness og et kram. Jeg føler mig tryg i hendes nærvær og den kontrol, samt styring hun har over situationen. Jeg kan på det varmeste anbefale Lola https://annoncelight.dk/showad/327815 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pite 3300 Skrevet 27. Juni, 2024 Fantastisk kortfattet anmeldelse fra en der har været oprettet i 1 timer, da indlægget blev skrevet. Man kunne nemt fristes til, at tro det nærmer er et reklame indslag. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Servciesboy 637 Skrevet 30. Juni, 2024 Jeg har besøgt Lola flere gange, og har altid været tilfreds med behandlingen kh Services boy Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Veltrænet flot bifyr 29 2 Skrevet 4. Juli, 2024 Ville gerne fistes af hende Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest PPE Skrevet 4. Juli, 2024 (edited) Jeg har besøgt Lola et par gange i Aarhus. Begge gange BDSM oplevelser. Der har Lola vist sig som en yderst kompetent Domina. Vi gik desværre skævt af hinanden, hvilket nok var min skyld. Derfor kommer jeg der nok ikke igen. Jeg er i hvert fald blokeret Redigeret 4. Juli, 2024 af PPE Stavefejl Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ktebsen 5 Skrevet 8. Juli, 2024 Hun er helt ok og billederne er ægte.. An skal nok ikke lige nakke krig i Ukraine og putin og de emner med hende, men ellers et besøg værd vil jeg sige. 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
powerboyz 26 Skrevet 22. August, 2024 Hej Kunne godt tænke mig at besøge hende, men det kræver, at jeg er visuelt tiltrukket af hende, især hvis man skal prøve BDSM. Billederne er ikke helt nye og hun er i den højere ende, aldersmæssigt. Hvordan ser hun egentlig ud?Ligner hun en 50-årig eller ser i realiteten yngre ud? Er hun fit, slank, løs hud/mave osv? Er hun velplejet? Jeg tænker manicure og pedicure skal være i orden, hvis hun kalder sig domina. Hun har nogle nyere billeder, men er ikke helt overbevist, hvorfor jeg spørger jer, der har besøgt hende indenfor de sidste 6 måneder Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JegVilDomineres 42 Skrevet 25. August, 2024 Jeg synes personligt at billederne stemmer næsten 100% overens og hun er meget velplejet. Du skal ikke være bange for at give hende et besøg 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
grandemarco 139 Skrevet 26. August, 2024 Jeg synes hun ser godt ud, som hun ser ud på billederne. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pite 3300 Skrevet 26. August, 2024 Lad være med, at diskutere politik med hende og slet ikke konflikten mellem Rusland og Ukraine. Hun har samme verdensanskuelse som Putin. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lillemorten 269 Skrevet 26. August, 2024 Pite skrev, for 3 timer siden: Lad være med, at diskutere politik med hende og slet ikke konflikten mellem Rusland og Ukraine. Hun har samme verdensanskuelse som Putin. Får et indre billede af, at man begynder at ytre sin støtte til Ukraine, mens røven er i klaskehøjde Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pite 3300 Skrevet 26. August, 2024 Lillemorten skrev, for 7 timer siden: Får et indre billede af, at man begynder at ytre sin støtte til Ukraine, mens røven er i klaskehøjde Nåede slet ikke så langt, da jeg ankom kørte det et TV og jeg kom til at sige at det var frygtlig hvad russerne udsatte Ukrainerne for. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liderbassen 92 Skrevet 27. August, 2024 Pite skrev, for 12 timer siden: Nåede slet ikke så langt, da jeg ankom kørte det et TV og jeg kom til at sige at det var frygtlig hvad russerne udsatte Ukrainerne for. Røg du så ud igen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pite 3300 Skrevet 27. August, 2024 Liderbassen skrev, for 5 minutter siden: Røg du så ud igen Gik selv, da der helt klart ingen kemi var til stede. Men jeg tror bare jeg kom hende i forkøbet Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg