Hop til indhold

Recommended Posts

Skrevet (edited)

Jeg er vild med polske milfs

Mødt i går Hot Alice i udkanten af Herning i et meget roligt rækkehuskvarter midt på dagen.

https://annoncelight.dk/showad/340860

Gode anmeldelser. Smukke billeder. Nem kommunikation på SMS.

Lige før jeg landede spurgte hun mig, om jeg var ved at være der. Hun var klar. 

Hun stod klar i døren, og koncentrerede sig om mig. Fik et hurtigt kindkys.

Det er sikkert Alice på billederne, men nu med lidt mere sul på kæberne og maven-- men der synes jeg bare er mere frækt.

Blev led ovenpå til bollerummet. Jeg ville gerne have en hurtig skyller, og hun gav mig et rap i måsen på vej derud.

Masser af nærvær og masser af kys da JEG var klar. Frækt i blikket, og indbydende. Hun smed sig på ryggen på sengen:  "Så kom og ta' mig, hvis du vil ha' mig"

Ja tak. 

Det var sjovt at bakse, og skiftes til at give og modtage. Virkede fuldstændigt kærresteagtigt. Kyssede hele veje igennem, helt indtil  jeg gik ud af døren. Hun rørte ikke en mobiltelefon i den tid jeg var sammen med hende

Jeg havde kun bestilt 30 min standard GFE, men i LUX-versionen er der fuld gas på ALT, hvad man kan finde på uden hjælpemidler. Det må jeg prøve næste gang.

Pas på denne dejlige quinde. Hun er en ener. 

Redigeret af Dockim

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tak for en god anmeldelse !

Hun skal da helt klart have et besøg næste gang hun kommer nord på !

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...