NickN 10 Skrevet 28. Juni Hejsa Ayyada har annonceret et stykke tid - er der nogen der kan fortælle om gode/dårlige oplevelser med hende https://annoncelight.dk/showad/396255 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Fri fugl 119 Skrevet 29. Juni Nordjylland er også et vidt begreb, er der nogle der ved hvilken by hun holder til i ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Silverback 66 Skrevet 28. August (edited) Fri fugl skrev, den 29.6.2024 at 22:37: " .. hvilken by hun holder til i ?" Jeg bestemte mig til at checke stedet - obs! Hun vil gerne have et telefonopkald. Og hun ville også gerne lige se mig an på den modsatte side af vejen inden jeg fik den endelig adresse, som er i Aalborg Der er tale om en moden dame med lidt facon, som billederne også antyder. Men jeg synes hun var ganske velholdt og køn. Jeg fik den fulde pakke til en rimelig pris. Hun gav en fin mellemhård massage med fin pirring undervejs og dejlig body to body. Sluttede af med blow og sex. Det var godkendt og jeg kommer igen. /Silver Redigeret 28. August af Silverback 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
NickN 10 Skrevet 29. August Silverback skrev, for 9 timer siden: Jeg bestemte mig til at checke stedet - obs! Hun vil gerne have et telefonopkald. Og hun ville også gerne lige se mig an på den modsatte side af vejen inden jeg fik den endelig adresse, som er i Aalborg Der er tale om en moden dame med lidt facon, som billederne også antyder. Men jeg synes hun var ganske velholdt og køn. Jeg fik den fulde pakke til en rimelig pris. Hun gav en fin mellemhård massage med fin pirring undervejs og dejlig body to body. Sluttede af med blow og sex. Det var godkendt og jeg kommer igen. /Silver Det lyder godt - hun må ha et besøg Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
6enjoy 30 Skrevet 25. September Er blow med eller uden filter(kondom). Hvis uden kan man så måske købe det hele uden Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Silverback 66 Skrevet 25. September 6enjoy skrev, for 3 timer siden: Er blow med eller uden filter(kondom). Hvis uden kan man så måske købe det hele uden Jeg fik lov til at tilkøbe alt uden. /Silver Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
horny boy 6 Skrevet 3. November Silverback skrev, den 25.9.2024 at 19:33: Jeg fik lov til at tilkøbe alt uden. /Silver Snakker hun godt engelsk måske dansk . hvordan er hendes priser Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg