Hop til indhold

Recommended Posts

Sønderjyde1 skrev, 1 time siden:

Hvem vil i vælge og hvorfor?:rolleyes:

Molly eller frejah20:rolleyes:

Jeg ville _til enhver tid_ tage forbi Vojens Dream frem for en "tvivlsom" selvstændig annonce. Men det er bare mig.

Derudover virker Frejah's priser til at være en kende over norm. Så enten skal hun levere en helt enestående oplevelse eller også er det "overpriced". Du må selv vurdere hvad du tror er mest sansynligt.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Zieram skrev, for 23 timer siden:

Jeg ville _til enhver tid_ tage forbi Vojens Dream frem for en "tvivlsom" selvstændig annonce. Men det er bare mig.

Derudover virker Frejah's priser til at være en kende over norm. Så enten skal hun levere en helt enestående oplevelse eller også er det "overpriced". Du må selv vurdere hvad du tror er mest sansynligt.

Hvis du søger på Frejah20's annonce ID herinde, så er der flere anmeldelser af hende. Så synes ikke man kan kalde den for tvivlsom.

Enig i at hendes priser ligger over normen. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Chancen for at finde en som har mødt begge piger er nok tæt på 0, da FrejaH er næsten helt ny og har kun været på et par håndfuld dage siden start.

Jeg tror du skal prøve at søge nogle anmeldelser frem i stedet og vælge ud fra den, eller endnu bedre tage et besøg ved begge piger og fortælle os hvordan du synes dem :lol:

Jeg ved FrejaH er rimelig positiv anmeldt, jeg forsøgte selv at tage kontakt til hende før hun var anmeldt, men siden hun kræver ansigts billede sagde jeg pænt nej tak.

Jeg har ikke hørt om Molly før, så der må du selv i gang med søgefunktionen.

Jeg håber det hjælper lidt.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...