Mr.Djurs 232 Skrevet 28. Juni (edited) ❤️Aila❤️In Grenaa❤️Outcall in Auning,Glesborg,Randers,Rønde,Ebeltoft,Ørum,Hornslet,Viby,Lystrup,Tustrup,Hadsten,Hinnerup,Nimtofte,Kolind,Ryomgård❤️❄️All Dju - Annoncelight Besøgte Aila i Grenå i aften. Havde aftalt 60 minutter med massage blow og sex hvor blow skulle være uden gummi. Det er nok det ringeste besøg jeg nogensinde har givet penge ud på. Pigen er nok ca 165 cm høj og jeg vil seriøst gætte på at hun vejer 90-100 kg, hun startede med massage...... eller noget der skulle forestille det, måske 10 minutter af det, inden hun gik over til superfransk i 2 minutter måske, hvorefter hun stik imod aftalen monterede et kondom og fortsatte lidt endnu på den måde, hvorved følelsen og lysten faldt flere grader. så mente hun det var tid til sex, lysten var grundet omstændighederne faldet en del, men vi kørte da på i nogle minutter, inden hun spurgte om jeg mente et handjob ville virke bedre, hvilket jeg nok mente. Den øvelse klarede hun også til bundkarakter, alt for hårdt og uengageret, men vi kom da i mål. På det tidspunkt havde jeg nok været der i 30 minutter, og jeg ville normalt forvente/spørge på massage i resten af timen, men det var nytteløst her, da hun jo ikke kunne lave noget der ligner massage. Jeg prøvede hende lidt af, ved at blive liggende nogle minutter, og se hvad hun ville gøre, men hun signalerede klart at besøget var slut, ved at begynde at klæde sig på. Jeg gjorde så det samme, og forlod arenaen uden at starte nogen diskussion, da det nok var nytteløst alligevel. Hun er totalt uengageret i alt omkring hende. Fra jeg sendte besked fra bilen, at jeg var ankommet, og indtil jeg sad i bilen igen, var der gået præcis 38 minutter. Lad nu være med at støtte den butik brødre. Denne anmeldelse grænser faktisk til at skulle have været en advarsel.. Billederne i annoncen er rigtigt nok af hende, men taget i fordelagtige vinkler. Jeg giver normalt aldrig karakterer, da jeg ikke bryder mig om at vurdere pigerne som var de kvæg. Men jeg gør en undtagelse her: Stedet : 7 ud af ti mulige (røget og dårlig luft) Pigen : 4 Massage: 3 Blowjob : 3 Sex :4 Redigeret 28. Juni af Mr.Djurs Tilføjelse 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lille_peter 2408 Skrevet 29. Juni Tak for advarslen. Jeg indsætter lige et par søgbare link, så andre undgå at få den samme dårlige oplevelse. https://annoncelight.dk/showad/397066 https://annoncelight.dk/profile/AmaliaSeex 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mr.Djurs 232 Skrevet 29. Juni Mit link virker nu fint nok. Dog er dine mere overskuelige, og begge til samme pige. I det ene link ser man pigens mål, og ja måske er højden 170, det ved jeg ikke. Men 80 kg er rigtig længe siden, jeg fastholder mit skøn på 90-100 kg 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Djurslandfyr 7 Skrevet 29. Juni Tak for advarslen. Har du en fornemmelse af om der arbejder andre piger på adressen? Kan se at der er flere piger i Grenå for tiden Vil du ud med om stedet er i midtbyen eller i udkanten? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mr.Djurs 232 Skrevet 29. Juni Djurslandfyr skrev, for 2 timer siden: Tak for advarslen. Har du en fornemmelse af om der arbejder andre piger på adressen? Kan se at der er flere piger i Grenå for tiden Vil du ud med om stedet er i midtbyen eller i udkanten? Der er en pige mere der. Jeg skrev med hende inden hende jeg mødte. Det blev der dog ingen aftale ud af, for jeg ville ikke give 500 ekstra for blow uden, så jeg takkede pænt nej. Det er i nærheden af sygehuset Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lille_peter 2408 Skrevet 29. Juni Mr.Djurs skrev, for 6 timer siden: Mit link virker nu fint nok. Dog er dine mere overskuelige, og begge til samme pige. I det ene link ser man pigens mål, og ja måske er højden 170, det ved jeg ikke. Men 80 kg er rigtig længe siden, jeg fastholder mit skøn på 90-100 kg Jeg tager dine ord for gode vare. Jeg har kun indsat de andre link for at andre kan finde din anmeldelse. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Grenåfyr 1 Skrevet 1. Juli Jeg har også besøgt den omtalte addresse, godt nok med en anden pige. Det var nicol. Det var ikke den bedste oplevelse, havde bestilt et blowjob uden. og fik et semi BJ/handjob. Jeg havde skrevet med amalie men kunne mærke på samtalen hun ikke gad, så hun blev valgt fra. Jeg ved der har været flere piger på addressen, de deler det samme værelse i kælderen. Jeg venter på der kommer en dansker til grenå, før jeg skal besøge en pige igen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mr.Djurs 232 Skrevet 2. Juli Grenåfyr skrev, for 21 timer siden: Jeg har også besøgt den omtalte addresse, godt nok med en anden pige. Det var nicol. Det var ikke den bedste oplevelse, havde bestilt et blowjob uden. og fik et semi BJ/handjob. Jeg havde skrevet med amalie men kunne mærke på samtalen hun ikke gad, så hun blev valgt fra. Jeg ved der har været flere piger på addressen, de deler det samme værelse i kælderen. Jeg venter på der kommer en dansker til grenå, før jeg skal besøge en pige igen. Der er muligvis endnu flere som arbejder der, og der er helt sikkert mere end et rum til formålet. Jeg besøgte en tysk pige der inde for 1 eller 2 år siden..... meget bedre pige for øvrigt. Men dengang var det ikke i værelset som jeg kom ind i denne gang, og der kunne godt tænkes at være flere rum til formålet hen ad gangen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg