Hop til indhold

Recommended Posts

Hej alle. 

Først vil jeg gerne beklage, hvis opslaget er lagt ind under det forkerte forum (måske fordi det ikke kun drejer sig om thai)?. 

Jeg har længe haft den udfordring, at jeg har svært ved at finde et sted hvor man kan få lidt massage eller hygge, men som samtidig også er placeret ret så diskret. 
Er enormt genert anlagt og har det derfor meget svært/akavet med, at skulle møde op på en adresse der er placeret midt inde i en by eller direkte i centrum. 

Har derfor tidligere haft stor glæde, af de huse eller steder, som ligger lidt længere ude af byen eller langs en landevej. Her er der ofte stille, privat og ja, selv bilen kan gemmes væk. 

Jeg forstår til fulde, at flere og flere af GP'erne ikke ønsker at skrive deres adresse og de har min fulde respekt. 
Men nu har jeg desværre oplevet nogen gange, at når de ikke har en adresse, må man indlede en snak og spørge ind til adressen. Når jeg så endelig har adressen, viser det sig at de måske ligger helt centralt i byen eller på et meget offentligt område - også på de annoncer hvor de skriver at det er et diskret sted (definitionen af diskret, er vel diskutabelt :) ). 

Så jeg er nok lidt forvist til de meget, meget få steder, hvor jeg egentlig kan se en adresse og derved danne mig et overblik over omgivelserne. 

Er det kun mig, der har det lidt svært med sådanne åbenlyse steder eller er der andre? (tænker jeg nu nok der er). 

Nå, til sagen. 
Jeg har længe søgt noget i omegnen af Randers - Århus N og i et område svarende til, at man lavede en cirkel om disse 2 byer. Har dog ikke umiddelbart haft held med, at finde nogen steder hvor jeg kunne se adressen og de steder hvor man så har kunne få adressen, har det desværre været et sted hvor jeg ikke er så komfortabel med det. 
Derfor vil jeg spørge herinde, om der mon er nogen herinde der kan guide til et link/annonce hvor man med egen erfaring kan sige, at dette sted er diskret!? Altså jeg beder ikke om adressen, den må jeg jo selv spørge pænt om i indledningen med Gp'en. Men mere bare om der er nogen herinde, som kan sige at hende her eller det hus her, ligger i et område som er helt diskret? :)

Jeg søger selvfølgelig videre og det kan også være jeg bare må fortsætte med chancen. Synes bare det er synd, at hver gang man har aftalt "behandling" og så får adressen, så er det lidt synd for personen, når man må trække sig, fordi stedet ligger lige offentligt nok. 

Jeg håber på alles forståelse og håber som sagt, at opslaget er placeret i det rette element. 
Ellers skal jeg gerne få det slettet. 

I ønskes alle en god aften. 

Uglen 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hvis din højeste prioritet er diskretion, så er dette en mulighed for dig: https://annoncelight.dk/showad/316529.

Her er der ikke et øje til at se dig i flere kilometers afstand. Kvaliteten er middel, hverken god eller dårlig, men det må du så leve med hvis du lige skal i gang med ro i sindet. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Dr. Duck skrev, for 1 time siden:

Hvis din højeste prioritet er diskretion, så er dette en mulighed for dig: https://annoncelight.dk/showad/316529.

Her er der ikke et øje til at se dig i flere kilometers afstand. Kvaliteten er middel, hverken god eller dårlig, men det må du så leve med hvis du lige skal i gang med ro i sindet. 

Hej Dr. Duck

Tak for det:) 

Tja, ved ikke hvorfor det er blevet sådan. Har ikke tidligere haft ligeså stor besværlighed med det- nærmest bare tiltaget over årene.... nogengange når man står på gaden og venter på at døren går op, føles det som timer og 100 personer stirre på én :D

ved godt det meste nok bare er ren indbildning og det nok ligeså meget er mig selv, som gør et stort nummer ud af det. :p

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hvad med det sted vest for Århus ved Pårup på landevej, det er diskret. Både for mand og bil. 

Vest for Randers på Hobro Landevej er der vist 2 steder, også diskrete. 

Ved godt mine forslag er lidt udenfor "dine" cirkler. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tak for input. 

Om vi lige bevæger os lidt udenfor den famøse cirkel, betyder ikke så meget :)

kender godt de steder på Hobrolandevej. Det ene sted er ret diskret, men det har været 2 uheldige oplevelser på området og det vil derfor ikke lige være stedet jeg søger pt. (Kan ikke huske adressen, men kender stedet når jeg kører forbi). 

Det er heller ikke sikkert der er så mange steder tilbage - herude i udkanten?:) 

Mr. Curious, tak for linket og info. Det er en mulighed. Men savner lidt et endegyldigt svar, fra én der har været på stedet og som kan bekræfte at den annonce/gp er placeret på et diskret sted. Det skal dog siges, at jeg ikke på nuværende har læst de indlæg der er skrevet om stedet/gp'en her på siden. Derfor kan det også meget vel være muligt, at det ligger placeret helt perfekt:) 

Omvendt kunne det også sagtens være steder, som arbejder sent ud på aftenen/nattetimerne. Det gør det også mere diskret for mig:) Enkelte reklamere med deres åbningstider, som kunne være muligt. Andre reklamere med døgnåben, hvilken nok ikke er muligt- oftest ved jeg at disse steder nogen gange kan træffes kl.23 eller lignende. Men dog ikke i døgnets 24 timer (høre nok mere til en dårlig reklame). 

Mørket er en go' hjælp, det tager dog bare noget længere tid i disse måneder;-) 

Takker endnu engang for de bud i har lagt, det har da givet mig lidt at arbejde med:) 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...