Hop til indhold
Jessi CD

Madame Sascha, en sand Gudinde.

Recommended Posts

Nu har jeg i mange år nydt godt af alle de fine anmeldelser der er her, så det må være på tide at jeg også kommer med en. Det var faktisk efter at have læst flere gode anmeldelser her, at jeg begyndte at komme hos Madame Sascha.     https://madamesascha.com/da/      https://annoncelight.dk/showad/303461

Det er ved at være et par år siden at jeg havde mit første besøg hos Madame og det er ikke noget jeg har fortrudt, det eneste jeg kan ærgre mig over, er at jeg ikke har fået besøgt hende meget meget tidligere. Så hvis du sidder og kigger på hende og tøver lidt, så er det bare med at komme afsted, det vil du ikke fortryde.

Madame er placeret i KBH centrum, så det er nemt at komme til. Flot sted, med forskellige velindrettede rum, så der er rig mulighed for en masse kinky leg. Kinky leg er lige hvad Madame kan leverer, hun ved hvad hun vil og har en masse erfaring, samtidig er hun lyttende og gør meget ud af at man får en god oplevelse. Hun kan dog godt lide at udfordre og skubbe lidt til grænserne, dog uden at gå over dem, for hun har en eminent evne til at fornemme hvor man er i legen. Skulle man have ideer til noget hun ikke har prøvet før, så er hun heller ikke bange for at prøve noget nyt. Hun gør også en dyd ud at at forsøge at opfylde fantasier. Ved mit seneste møde, havde Madame således sørget for en god overraskelse til mig. Madame ved at jeg elsker at være en rigtig Crossdresser Slut. Så da jeg var gjort klar og placeret på alle 4 midt på gulvet, kom hun ind med 2 mænd og så skulle jeg ellers i gang med at slikke og tage imod i den anden ende samtidigt, vildt frækt at Madame går så meget op i at give en god oplevelse, så hun vil bruge tid på at lave sådan et setup.      

Jeg har besøgt Madame mange gange efterhånden og det er altid en rigtig god oplevelse, under legen kan hun være streng, strid og drillende. Men når det hele er overstået, er der også altid tid til et bad, en kop kaffe og en god snak. Så ingen tvivl om at jeg bliver ved med at komme hos Madame Sascha. Det gode ved det, er at så kan vi også udforske nye hjørner af den fantastiske frække verden og få nogle spændende oplevelser.

Så Madame Sascha får min helt klare anbefaling, er du nybegynder eller erfaren så vil hun hele sikkert tage sig godt af dig.

Jessi Crossdresser  

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest henlan

Tak for anmeldelsen. Ved du om Sascha er god til breathplay, kvælelege?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...