Lømmel87 7 Skrevet 30. Juni Jeg skal til Herning om et par uger. Hvem kan i anbefale jeg besøger i Herning? Hilsen Lømmel Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
dfreak 190 Skrevet 1. Juli Der er mange med billeder der er falske, eller af ældre dato, hvis du er til thaipiger med store naturlige bryster, så er hende her god https://annoncelight.dk/showad/396309 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lømmel87 7 Skrevet 1. Juli Kan man få ekstra ydelser hos hende? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
dfreak 190 Skrevet 1. Juli Du får ihvertfald sex, kys og blow uden Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
dfreak 190 Skrevet 1. Juli Hvis du finder en i simmelkær kan du godt regne med at billeder og virkelighed ikke stemmer overens, naiv som jeg er, har jeg været der 2 gange, den ene gang vendte jeg om i døren og det skulle jeg også have gjort anden gang. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Heaperus 4 Skrevet 1. Juli Lømmel87 skrev, for 22 timer siden: Jeg skal til Herning om et par uger. Hvem kan i anbefale jeg besøger i Herning? Hilsen Lømmel Der var du heldig fra den 23-7 vil Sindy komme tilbage til Herning. Hun er bare lækker rigtig dejlig pige fra Polen. Har ikke et link til hende nu. Men mon ikke du kan finde nogen anmeldelser om hende, der er mange gode. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg