Hop til indhold

Recommended Posts

Skrevet (edited)

Hej med jer igen. 

Jet er virkig nysgerrig omkring den BDSM verden.

Hvor kan man gå hen, bare for at snuse ind til BDSM.

Findes der klubber eller lignende hvor man kan bare være uforpligtende være med uden nødvendigvis at tiltage.. at finde folk som man kan snakke med om emnet. 

Lige som jeg tror det er i svingerklubber mulige og så komme jeg til det næste... 

Svinger klubber i DK? Jeg er 35.  Findes der nogen steder som I kan anbefales? 

Jeg har hørt den i Aarhus er mere den meget ældre generation. Er det rigtig? Det er nu ikke så vigtig men alligved?

Mvh. Ana_nass89

Redigeret af Ana_nass89

Del dette indlæg

Link til indlæg
Ana_nass89 skrev, for 10 minutter siden:

Hvor kan man gå hen, bare for at snuse ind til BDSM.

Der findes nogle klubber der hedder smil, de afholder intro engang imellem for nye potentielle medlemmer  https://smilkbh.dk/sm12/intro/ 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Skrevet (edited)

google :
SMIL og FetLife   og du er godt igang med at snuse.

BDSM kan købes.... Vil dog anbefale at er det noget man vil, så skal det leves og ikke købes 

Redigeret af kaliffen

Del dette indlæg

Link til indlæg

BDSM er meget om tillid og tryghed. Man skal være rimelig erfaren hvis man bare kommer ind fra gaden og lader sig dominere af en fremmed, eller omvendt. Det kan dog ske.

Jeg ville her i starten forsøge online med fetlife og evt SMIL. Der kan du lære meget om BDSM og evt slå en annonce op, hvor du forklarer hvad du leder efter. Man kan også følge andre brugere. Du kan evt. også bruge dem til at skærpe hvad du egentlig er til, sub, dom eller switch m.fl.

Alternativt skal du holde øje med swingerklubberne, der nogen gange har BDSM aftener. De kan være ret spændende, men afhænger af om du har mod på at kaste dig ud i det alene. Har dog mødt single kvinder til sådanne arrangementer så du vil ikke være alene. 

Held og lykke med det hele

Del dette indlæg

Link til indlæg
Masterfelix000 skrev, for 3 minutter siden:

BDSM er meget om tillid og tryghed. Man skal være rimelig erfaren hvis man bare kommer ind fra gaden og lader sig dominere af en fremmed, eller omvendt. Det kan dog ske.

Jeg ville her i starten forsøge online med fetlife og evt SMIL. Der kan du lære meget om BDSM og evt slå en annonce op, hvor du forklarer hvad du leder efter. Man kan også følge andre brugere. Du kan evt. også bruge dem til at skærpe hvad du egentlig er til, sub, dom eller switch m.fl.

Alternativt skal du holde øje med swingerklubberne, der nogen gange har BDSM aftener. De kan være ret spændende, men afhænger af om du har mod på at kaste dig ud i det alene. Har dog mødt single kvinder til sådanne arrangementer så du vil ikke være alene. 

Held og lykke med det hele

Tak for din svar.

Jeg kunne ikke tænke mig at køber mig sådan noget. Fordi jeg ved allered at jeg tænder på den mentale og psychiske i det og den slags relation om tillade og  tryghed som skal ind bære. Det kan man ikke købe sig rigtig tror jeg. 

Jeg har altid elsket at lade mig føre og give styring af til mænden og være den ,,svage del,,  også i en almendlie kærster relation. Men jeg synes det er virklig svært for mange mænder udnytte det på en onde måde. De sætter sine egen ønsker over subs grundbehove. Det er lidt svært at finde en gode person som kan tag sig af det og detes hjerne blev til sidst ikke kun styret fra sin pc. 

For eksempel: nogle gang kan en sub godt være uden sove for at være til sted for dom. Men i længden når det sker tit og often ødelægge det subs energie og hun kan ikke holder styre på sin hverdag.

Alså enlige drejer sig det ikke kun om det seksuelle. Men man skal jo start en sted og gå ud for at finde det eller den person som man passer sammen med.

Jeg har ikke erfaring med den smertefulde praksis kun det mentale vanille. Den følse om den ande part mener det godt med mig og jeg kan give mig fuldstændig hen lige meget hvad han vil nu gøre er mere det som tæller og tænder mig. Men jeg er også nysgerrig på mere. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Enig i at det kan være en svær verden at navigere i. Mange nitter. Blandt andet også derfor man skal gå ind i den med lempe og give sig tid. Også enig i, at BDSM ikke behøver at være noget seksuelt. Men det er klart at kender man hinanden godt så giver det seksuelle et ekstra gear at spille med. Der til kommer aftercare som nok er det smukkeste i denne verden.

Som sagt, jeg ville forsøge mig med fetlife og evt. gå til en af SMILs arrangementer. Vær præcis med hvad du søger.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Masterfelix000 skrev, for 19 minutter siden:

Enig i at det kan være en svær verden at navigere i. Mange nitter. Blandt andet også derfor man skal gå ind i den med lempe og give sig tid. Også enig i, at BDSM ikke behøver at være noget seksuelt. Men det er klart at kender man hinanden godt så giver det seksuelle et ekstra gear at spille med. Der til kommer aftercare som nok er det smukkeste i denne verden.

Som sagt, jeg ville forsøge mig med fetlife og evt. gå til en af SMILs arrangementer. Vær præcis med hvad du søger.

enig

+ tag aldrig chancer eller gå på kompromis.... miljøet tiltrækkes af psykopater, men jo mere du er i miljøet jo mere bliver du passet på. Så start med at få skabt nogle relationer... kontakt og leg bør være sekundært og i nævnte rækkefølge... så har du minimeret de værste oplevelser.  

Del dette indlæg

Link til indlæg
kaliffen skrev, for 5 timer siden:

google :

BDSM kan købes.... Vil dog anbefale at er det noget man vil, så skal det leves og ikke købes 

Tak kaliffen. 

Jeg har oprettet et profil og vil tag mig tid om aften for at finder rund på den side ved FetLife side og har snuset på SMIL hjemme side. 

Men SMIL er i København jeg sider i Aarhus. Findes sådan noget også i Aarhus omgivelser? Men SMIL er lige det hvad jeg har tænkt på. ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
kaliffen skrev, for 5 timer siden:

google :

Jeg har lige så at på siden FetLife findes der arrangementer om SMIL AARHUS DEN. 06.07 Findes der en medlemmer aften hvor Gæster er vellkommen. Men det ser ud at man må kun tag der hen når man føler en som er allered meld ind i klubben. 

Hmmm. MEN jeg kender jonikke nogen overhovedet som er i den miljø aktiv.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Ana_nass89 skrev, for 1 minut siden:

Jeg har lige så at på siden FetLife findes der arrangementer om SMIL AARHUS DEN. 06.07 Findes der en medlemmer aften hvor Gæster er vellkommen. Men det ser ud at man må kun tag der hen når man føler en som er allered meld ind i klubben. 

Hmmm. MEN jeg kender jonikke nogen overhovedet som er i den miljø aktiv.

De har det, der hedder introaftener, hvor man som helt ny kan komme og få en intro og rundvisning, uden at man behøver at følges med nogen :)
https://smilaarhus.dk/calendar/

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...