Spermklar 73 Skrevet 1. Juli, 2024 Anna har godt nok været savnet i Danmark/vejle,mange kende hende jo nok fra vejle men hun har jo også været forbi fyn https://annoncelight.dk/showad/369361 nå men jeg var heldig at være forbi hos hende her til morgen. hun er som hun plejer fræk lækker dygtig jeg var hos Anna i 1.5 time……hun er i mine øjne bare den bedste sted 9-10 samme sted som sidst pigen 10-10 service 10-10 så alle jer der har skrevet at i savner hende hun er tilbage i vejle 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
dengamlejyde 46 Skrevet 1. Juli, 2024 Så det godt på min Vejle til Vejle, men havde allerede en aftale med kimmi som jo har været en fuldgod erstatning mens Anna var på Fyn. Har besøgt hende mange gange også et par gange i nr åby. Dejligt hun er tilbage, hun er en ener og får helt sikkert travlt den næste tid. Håber hun har slappet af på ferien i Thailand og ved søsteren i Holland. Glæder mig allerede til torsdag når jeg har tid ved hende. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lille_peter 2522 Skrevet 1. Juli, 2024 For fremtidige søgninger. https://annoncelight.dk/profile/AnnaJ 1 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Spermklar 73 Skrevet 5. Juli, 2024 Så er næste besøge bestilt hos denne skønhed ….. denne gang 2 timer så jeg er glad for lidt regn og ikke 24 grader se gråvejr kan også bruges til noget 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Raphael 64 Skrevet 8. Juli, 2024 Jeg havde fornøjelsen af at besøge Anna i dag. Hun var rigtig dejlig at være sammen med, hun havde en sjov humor og hun kunne godt nok finde ud af at behandle mig som konge. Hun startede ud med et rigtigt lækkert blowjob inklusiv deepthroat med rigeligt af spyt, nok et af de bedste blowjobs jeg har prøvet. Herefter forsøgte vi anal, men jeg kunne simpelthen ikke få lillemand indenbords, så det blev til en hurtig missionær, derefter doggy og så skiftevis red hun mig med dybe tungekys, for derefter at give et blowjob. Det var nogle dejlige lyde der kom fra hende. Efter et stykke tid endte vi en 69'er, hvor jeg måtte overgive mig i halsen på hende, mens jeg slikkede og brugte en finger til at lege med hendes numsehul. Jeg ved ikke om hun slugte, det siger mig nu heller ikke noget. Herefter en dejlig gang massage med lidt smalltalk og til sidst et fælles bad. Tidsmæssigt passede det rimelig godt, så jeg er fint tilfreds. Jeg er dog lidt ked af, at hun valgte at beholde de 300 kr ekstra for anal, selvom vi ikke kom i mål med det. Hun ville have fået dem som drikkepenge alligevel. Pris: 1.500 kr for 1 time + anal. Genbesøgsfaktor: Helt klart min bedste thai oplevelse (ud af 3), så det vil jeg ikke udelukke. Til sidst vil jeg gerne rette henvendelse til tossen der blev ved med at ringe på, og tilmed prøvede at bilde hende ind, at det var ham der havde bestilt min tid: Søg professionel hjælp, og lad den stakkels pige være. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Spermklar 73 Skrevet 8. Juli, 2024 Ja hun kan sit kram den kære Anna jeg var der igår til en god tur på 2 timer, og ja jeg går vist lidt sjovt idag kommer jeg igen ja i næste uge eller måske lidt før jeg kan ikke forstå hvorfor nogle mænd skal blive ved med at ringe på når der ikke bliver åbnet de kan så også finde På at begynde at ringe som gale på tlf du bliver jo ikke lukket ind af den grund…og husk nu dig der ødelægger andres tid næsten alle steder har video overvågning idag så de ved jo godt hvem du er… hvis det sker når jeg ligger der så går jeg sku ud og siger noget til den tosse…han skal fandme ikke forstyrre mig 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mads73 284 Skrevet 9. Juli, 2024 HOLD DA NU OP! - - sikke en krudtugle - hvor er hun sød - hvor kan hun sex'se - en service man får. - hvor er hun utrættelig. Jeg har hvis ikke flere ord, er bare træt og tømt, efter 60 min for fuld knald i alle huller. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den Anonyme 960 Skrevet 16. Juli, 2024 Er det hende der kaldte sig Jenny i Nr Åby? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
dengamlejyde 46 Skrevet 17. Juli, 2024 Yeps hun kaldte sig Jenny i Nr. Åby. Og før det var hun i Vejle hvor hun altid har heddet Anna 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lhrn 122 Skrevet 19. Juli, 2024 Er hun stadig rimelig tæt på banegården?? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Route66 122 Skrevet 19. Juli, 2024 Jeps - 210 meter til fods jvf google map. Og da det halve Danmark holder ferie samtidig med at et stort antal (thai) piger fortsat er i Vejle tror jeg du også kan få en tid hos Anna. Men skynd dig - tror hun tager på en kortere ferie ret så snart. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Elprebsi 1726 Skrevet 19. Juli, 2024 Hvordan er det med flere udløsninger hos Jenny? I Nr. Aaby fik jeg at vide at der kun var en udløsning på en time. Ved ikke om det er samme princip her - det er det jo ved mange thaier synes jeg. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
dengamlejyde 46 Skrevet 20. Juli, 2024 Har altid aftalt 2 gange sex med 2 udløsninger når jeg besøger Anna 1 time. Hvis det ikke lykkedes at komme 2 gange er det bestemt ikke Annas skyld, hun gør altid sit bedste. Men i min fremskredne alder er der ikke garanti for at jeg kommer 2 gange, hun får mig dog altid stiv og klar til anden omgang, hvor energien bliver lagt på at hun tager styringen hvilket jeg synes er frækt. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Elprebsi 1726 Skrevet 20. Juli, 2024 @dengamlejyde tak for svaret. Det er heller ikke altid det lykkedes for mig, men jeg kan heller ikke lide at være begrænnset af en gang. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lhrn 122 Skrevet 23. Juli, 2024 Er der nogen der ved hvem der ellers er på samme adresse?? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Spermklar 73 Skrevet 9. August, 2024 Der er kun Anna på dette sted jeg var der i 2 timer tirsdag og hold da op hun kan sit kram Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Spectrum 97 Skrevet 9. August, 2024 Sidst jeg var der, var hun ikke frisk på analsex, hvilket var hovedårsagen til at jeg besøgte hende. Jeg troede at det var hendes speciale. Er der andre der har haft samme oplevelse? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Max Power 622 Skrevet 9. August, 2024 Spectrum skrev, 1 time siden: Sidst jeg var der, var hun ikke frisk på analsex, hvilket var hovedårsagen til at jeg besøgte hende. Jeg troede at det var hendes speciale. Er der andre der har haft samme oplevelse? En gang jeg besøgte hende foreslog hun selv anal, men efter kort tid kunne jeg se/mærke at det ikke var noget hun nød, så droppede vi det igen. Helt min egen mening, så tror jeg at det er kun for de ekstra kr hun tilbyder dén service. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Spectrum 97 Skrevet 9. August, 2024 Max Power skrev, for 52 minutter siden: En gang jeg besøgte hende foreslog hun selv anal, men efter kort tid kunne jeg se/mærke at det ikke var noget hun nød, så droppede vi det igen. Helt min egen mening, så tror jeg at det er kun for de ekstra kr hun tilbyder dén service. Jeg forsøgte heller ikke at overtale hende. Vi skal behandle pigerne ordentligt. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Max Power 622 Skrevet 9. August, 2024 Spectrum skrev, for 6 timer siden: Jeg forsøgte heller ikke at overtale hende. Vi skal behandle pigerne ordentligt. Jeg beklager hvis du forstod mit skriv som jeg mente at du havde overtalt hende til anal, jeg gav kun min personlige oplevelse… 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Spectrum 97 Skrevet 10. August, 2024 Max Power skrev, for 8 timer siden: Jeg beklager hvis du forstod mit skriv som jeg mente at du havde overtalt hende til anal, jeg gav kun min personlige oplevelse… Sådan forstod jeg det heller ikke. Jeg forsøgte bare at sige, ligesom dig, at jeg heller ikke ville presse hende til noget som hun ikke havde lyst til 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pjovert2 2 Skrevet 10. August, 2024 Spectrum skrev, for 20 timer siden: Sidst jeg var der, var hun ikke frisk på analsex, hvilket var hovedårsagen til at jeg besøgte hende. Jeg troede at det var hendes speciale. Er der andre der har haft samme oplevelse? Jeg har haft samme oplevelse. Da jeg kom, mærkede hun lidt på pjovereten i slap tilstand uden på bukserne og sagde at den var for stor til Anal.... men ellers en ok oplevelse 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Raphael 64 Skrevet 12. August, 2024 (edited) Jeg besøgte igen Anna, og der var hun igen med på anal (til sammenligning er jeg gennemsnitlig lang og lidt bredere end normen). Endnu en skøn time med hende. Efter cirka 35 minutters uafbrudt sex var lillemand vidst blevet træt, for pludselig skulle jeg stoppe, og så kunne jeg ellers se på mens hun fiskede kondomet ud. Vi fortsatte i samme tempo efter uheldet, og utrolig nok holdte jeg mig til de sidste 10 minutter, så der lige var tid til et hurtigt bad sammen. Det skal siges, at der var 100 grader på værelset, selv med en lille blæser, så jeg anbefaler ikke et besøg når der er varmt. Udover varmen, så er Anna blevet en favorit hos mig, hun er simpelthen så sjov at være sammen med, og hun er også den første jeg har besøgt mere end én gang. Hun har min største anbefaling baseret på de cirka fem gp'er, jeg har besøgt. Redigeret 13. August, 2024 af Bryan Mills Oprydning 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Spermklar 73 Skrevet 18. August, 2024 Hey var forbi den kære Anna igen i sidste uge,ja min bankmand er nok ikke enig i mit forbrug på Anna… men det er sku nok fordi han ikke selv har besøg hende. pigen 10/10 sexen 10/10 stedet 8/10 jeg har været aktiv i denne verden i Lang tid og har ikke mødt en som Anna. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Stenbukken4700 421 Skrevet 25. August, 2024 Hun er en super Thai kvinde og hun elsker sine kunder med top sex og altid med smil på , på min top 10 er hun en klar 10 med pil op af .. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg