Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg har lige besøgt Anna i dag, det var min første oplevelse med en thai pige , men sikken en oplevelse hun er godt nok en skøn lille pige og hun forstår hvordan man gør en mand glad så hun skal helt sikkert besøges igen

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg besøgte hende også i sidste uge og jeg har kun rosende ord at sige.

Havde bestilt 90 minutter for at ha rigtig god tid og de blev til fulde udnyttet.

Masser af kys med tunge og så sutter hun i min optik rigtigt godt. Fik også smagt på hendes velduftende fisse og bilder mig selv ind at hun kom et par gange. Hun blev i hvert fald pludselig meget våd under behandlingen og bad faktisk om en tur mere.

Kneppede hende stående med hende på briksen og sluttede af med hende øverst med røven vendt mod mig. Det var selvsagt mere end jeg kunne holde til og jeg kom med et brag.

Derefter en synes jeg dejlig massage som blev afsluttet med endnu et blowjob hvor jeg skød den af i munden på hend...

Til slut et fælles bad og de 90 minutter var gået.

Hun får helt sikkert genvalg...

Del dette indlæg

Link til indlæg

Har lige været forbi Anna igen i vejle

satan hun kan sit kram,vi kom som altid hele vejen rundt

kommer jeg igen ja helt sikkert

jeg har til dato ikke fundet nogen bedre end Anna 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Hamdenlange1017 skrev, for 5 timer siden:

Jeg har skrevet til hende flere gange i løbet af de sidste par dage. Har også sendt hende en besked i dag, men kan ikke komme i kontakt med hende? 

Der er en god grund til at hun ikke har arbejdet denne weekend. Men vender  tilbage i god form snarest

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...