Gudinden med kæmpe patter 80 Skrevet 1. Juli Jeg undre mig over, hvorfor mænd skal true med eroguide når noget ikke passer dem. Min veninde som ligeledes er gp (Danske Camilla 40) bliver spurgt om hun sluger eller om man må komme i hendes ansigt, hun svare nej, og får tilbage hun er en møgluder og hun skal tjekke eroguide senere. Næste er en mand, de aftaler han skal komme kl 12. Han aflyser. Skriver så han vil komme kl 14. Kl 15 skriver han at han er jomfru og om det er okay. Så svarer mim veninde, at at ikke er kommet som aftalt og hun ikke længere har tid til ham.... igen får hun en sviner og trussel om eroguide. Er det kytumen nu, at man skal "trues" nu? 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Larschristian 794 Skrevet 1. Juli Gudinden med kæmpe patter skrev, for 4 minutter siden: Er det kytumen nu, at man skal "trues" nu? Desværre helt almindelig adfærd fra mange mænd. nu kender jeg en del udenlandske piger personligt. Mænd tror at fordi de er udenlandske at de kan tillade sig at være ekstra grove. slag trusler og voldtægt fordi de ved de anmelder det ikke. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Raphael 62 Skrevet 1. Juli Det er en træls situation der er svært at gøre noget ved. Kunne man overveje at spørge efter EG profil og få dem til at sende en besked her på siden, så I ved, hvem I har at gøre med? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheLion 724 Skrevet 1. Juli (edited) Gudinden med kæmpe patter skrev, 1 time siden: (…) Min veninde som ligeledes er gp (Danske Camilla 40) bliver spurgt om hun sluger eller om man må komme i hendes ansigt, hun svare nej, og får tilbage hun er en møgluder og hun skal tjekke eroguide senere. Næste er en mand, de aftaler han skal komme kl 12. Han aflyser. Skriver så han vil komme kl 14. Kl 15 skriver han at han er jomfru og om det er okay. Så svarer mim veninde, at at ikke er kommet som aftalt og hun ikke længere har tid til ham.... igen får hun en sviner og trussel om eroguide. Er det kytumen nu, at man skal "trues" nu? Tak for dit indlæg. Det er jo flere ting, der lyder lidt mærkelige her. Typisk kunne en klient jo bestille måske f.eks. kl. 11-14 stykker og så til en gang om aftenen. Lad os sige kl. 20. Men det er jo sådan, at man på forhånd kan spørge ind til en piges ydelser eller at ydelserne typisk fremgår af annoncen– så hvad er der mon sket her. Hvorfor skulle han også aflyse og så en time eller to senere sige, at han er jomfru – det tænker jeg nok, det er de færreste herinde der er? Det lyder også lidt mærkeligt med overskriften at true med “Eroguide”. Man kan skrive anmeldelser på både nympho.dk og Eroguide. Enkelte gange har man dog hørt om en GP, der truer en klient måske for penge eller lignende hvis der er en uenighed om f.eks. en ydelse. Og omvendt kan der nogle gange være en klient, der truer en GP med en dårlig anmeldelse. Det er dog virkelig æv at høre. Jeg har dog aldrig forstået det. Hvorfor dog true med det – noget der for mig er vigtigt på Eroguide er netop at vi forsøger at holde os til at beskrive hvad der er sket så godt vi kan? Larschristian skrev, 1 time siden: Desværre helt almindelig adfærd fra mange mænd. nu kender jeg en del udenlandske piger personligt. Mænd tror at fordi de er udenlandske at de kan tillade sig at være ekstra grove. slag trusler og voldtægt fordi de ved de anmelder det ikke. Tror du det – eller tror du ikke bare det er nogle enkelte personer der gør det? Den adfærd der er beskrevet her kunne jo lyde lidt mærkelig. Tror du ikke mere, det er lyder sådan lidt trolling-agtigt. Det tænker jeg vel hverken er en adfærd, at man ville tænke fra en pige/kvinde som en fyr/mand? Men det er jo frygteligt at høre om den slags. Den her historie lyder bare som om den har en del mærkelige elementer? Her på Eroguide tror jeg da i hvert fald det vigtige er, at vi går op i at beskrive tingene så godt vi kan. Det man typisk mere høre om, er uenigheder om ydelser, folk der er blevet forsøgt snydt eller jo netop enkelte klienter der ikke har opført sig passende, altså insisteret på anal eller sådan noget hvor pigen ikke tilbyder det /TheLion Redigeret 1. Juli af TheLion Korrektur mm. 1 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Larschristian 794 Skrevet 1. Juli (edited) TheLion skrev, for 18 minutter siden: Tror du det – eller tror du ikke bare det er nogle enkelte personer der gør det? Der er flere end du tror der bruge dette. TheLion skrev, for 18 minutter siden: Men det er jo frygteligt at høre om den slags. Den her historie lyder bare som om den har en del mærkelige elementer? Du analyser og fokuserer mere på det skrevne at du misser pointen. mænd prøver at true sig til at pigen eksempel tager sæd i munden. Ved at sige han skriver en dårlig anmeldelse. hvilken kan betyde at han kan ødelægge hendes forretning. dette kan være katastrofe specielt for udenlandske som er økonomisk presset i forvejen og som tit bare vil gøre det for at undgå dårlig anmeldelse. men bestemt også dårligt for danske der dem der læser det vil tror på den anmeldelse. Redigeret 1. Juli af Larschristian 1 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jogge 1497 Skrevet 1. Juli Er det ikke et generelt vilkår ved at være erhvervsdrivende i tider med diverse anmeldelsesfora? Der findes falsk positive anmeldelser og falsk negative. Og så findes der dem der er rimeligt valide. Jeg synes mere vi som læsere af dette forum skal være opmærksomme på dette - og vurdere anmeldelserne ud fra det. Nogle anmeldere har større troværdighed end andre. Husk det - og undlad at dømme en gp udelukkende ud fra een anmeldelse. Dem - der i denne streng taler om at tage folk ud i skoven og give dem en lærestreg - er jo præcis lige så afstumpede og rædselsfulde som dem der truer pigerne. 6 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Refresh 809 Skrevet 1. Juli Gudinden med kæmpe patter skrev, for 4 timer siden: Jeg undre mig over, hvorfor mænd skal true med eroguide når noget ikke passer dem. Min veninde som ligeledes er gp (Danske Camilla 40) bliver spurgt om hun sluger eller om man må komme i hendes ansigt, hun svare nej, og får tilbage hun er en møgluder og hun skal tjekke eroguide senere. Næste er en mand, de aftaler han skal komme kl 12. Han aflyser. Skriver så han vil komme kl 14. Kl 15 skriver han at han er jomfru og om det er okay. Så svarer mim veninde, at at ikke er kommet som aftalt og hun ikke længere har tid til ham.... igen får hun en sviner og trussel om eroguide. Er det kytumen nu, at man skal "trues" nu? Ja, der er desværre en del mennesker der ikke rigtig har lært at opføre sig ordentligt Det eneste man/i rigtig kan gøre er nok at holde øje med om der kommer en dårlig anmeldelse op og så svare med jeres version af historien. Det har jeg set et par eksempler på og jeg tror heldigvis de fleste brugere herinde godt kan kende skidt fra kanel. Man kan evt. få en fast kunde til at gå ind og kommentere med sine oplevelser også... Men jeg håber da at det er et fåtal der behandler jer på den måde. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18135 Skrevet 1. Juli Var nummeret med 52 til start.? Har haft den samme idiot i røret sidst jeg var på vagt og han prøvede også at ringe i dag.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
FlemmingP 213 Skrevet 1. Juli Gudinden med kæmpe patter skrev, for 5 timer siden: Jeg undre mig over, hvorfor mænd skal true med eroguide når noget ikke passer dem. Min veninde som ligeledes er gp (Danske Camilla 40) bliver spurgt om hun sluger eller om man må komme i hendes ansigt, hun svare nej, og får tilbage hun er en møgluder og hun skal tjekke eroguide senere. Næste er en mand, de aftaler han skal komme kl 12. Han aflyser. Skriver så han vil komme kl 14. Kl 15 skriver han at han er jomfru og om det er okay. Så svarer mim veninde, at at ikke er kommet som aftalt og hun ikke længere har tid til ham.... igen får hun en sviner og trussel om eroguide. Er det kytumen nu, at man skal "trues" nu? Det er vidst et mere end almindeligt fænomen, men dejligt hvis det er første gang, at du møder problemet. Idioter findes der jo overalt - bestemt også herinde - og det er jo desværre ret omkostningsfrit at true. Kan I ikke sende deres kontaktoplysninger til en af de grummeste dominaer I kan finde - så kan de lære det? Spøg til side, kan huske at der i den gamle Venusloges tid (i hvert tilfælde ifølge GPernes udsagn) var centrale personer/vel respekterede anmeldere, der brugte deres status til at prøve at få 'ekstra ydelser' - meget ubehageligt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheLion 724 Skrevet 1. Juli (edited) * Og for god ordens skyld @Gudinden med kæmpe patter til min tidligere kommentar. Det der selvfølgelig skulle have stået var, at det var et interessant indlæg. Og så i forhold til det med nympho.dk og Eroguide, så har der været lidt tidligere debatter her på sitet om pålideligheden af anmeldelser fra de to forskellige sites. Her kunne man måske netop sige, at man på Eroguide typisk går lidt mere op i det med anmeldelserne og deres pålidelighed. Jeg siger derfor ikke, at alle vil holde sig til at skrive anmeldelser, der rent faktisk baserer sig på fakta og den slags. Der vil sikkert også været nogen her, der kunne finde på at skrive noget grimt om en pige, det sker helt sikkert til tider – jeg tror bare, at der måske typisk har været en ide her på sitet om, at det helst skal være sådan ikke fuldstændig virkelighedsfjernt det der bliver skrevet. Det er måske også derfor, at jeg lige reagerer lidt på overskriften med “at true med Eroguide”. For der er sikkert mange steder at nogen kunne finde på den slags. Ligesom en GP også sikkert også kunne finde på at sige noget lidt uheldigt om en klient – hvad der sker mest ofte skal jeg ikke gøre mig klog på og jeg vil da tro eller i hvert fald håbe at f.eks. de fleste GP’er ville afholde sig fra det /TheLion Redigeret 1. Juli af TheLion 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheLion 724 Skrevet 2. Juli (edited) * Til de interessede om de to sites nympho.dk og Eroguide og anmeldelser. Der er også lidt debat om netop hvad anmeldelser er. Her skulle det også gerne fremgå lidt hvad der måske er forskellen på de to sites syn på en anmeldelse. Så helt virkelighedsfjerne skal de jo uanset hvad helst ikke være: Og en tråd om anmeldelsers troværdighed hvor det med at nogen måske kunne “true” med en også lidt bliver vendt: Jeg fik vist engang sagt noget om, at en anmeldelse som genre jo er subjektiv i sin natur men den skal jo helst være baseret på fakta. Så det med decideret at true med dem er jeg fortsat lidt skeptisk over for men de kan jo også være knap så positive /TheLion Redigeret 2. Juli af TheLion Korrektur mm. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gudinden med kæmpe patter 80 Skrevet 2. Juli TheLion skrev, den 1.7.2024 at 17:05: Tak for dit indlæg. Det er jo flere ting, der lyder lidt mærkelige her. Typisk kunne en klient jo bestille måske f.eks. kl. 11-14 stykker og så til en gang om aftenen. Lad os sige kl. 20. Men det er jo sådan, at man på forhånd kan spørge ind til en piges ydelser eller at ydelserne typisk fremgår af annoncen– så hvad er der mon sket her. Hvorfor skulle han også aflyse og så en time eller to senere sige, at han er jomfru – det tænker jeg nok, det er de færreste herinde der er? Det lyder også lidt mærkeligt med overskriften at true med “Eroguide”. Man kan skrive anmeldelser på både nympho.dk og Eroguide. Enkelte gange har man dog hørt om en GP, der truer en klient måske for penge eller lignende hvis der er en uenighed om f.eks. en ydelse. Og omvendt kan der nogle gange være en klient, der truer en GP med en dårlig anmeldelse. Det er dog virkelig æv at høre. Jeg har dog aldrig forstået det. Hvorfor dog true med det – noget der for mig er vigtigt på Eroguide er netop at vi forsøger at holde os til at beskrive hvad der er sket så godt vi kan? Tror du det – eller tror du ikke bare det er nogle enkelte personer der gør det? Den adfærd der er beskrevet her kunne jo lyde lidt mærkelig. Tror du ikke mere, det er lyder sådan lidt trolling-agtigt. Det tænker jeg vel hverken er en adfærd, at man ville tænke fra en pige/kvinde som en fyr/mand? Men det er jo frygteligt at høre om den slags. Den her historie lyder bare som om den har en del mærkelige elementer? Her på Eroguide tror jeg da i hvert fald det vigtige er, at vi går op i at beskrive tingene så godt vi kan. Det man typisk mere høre om, er uenigheder om ydelser, folk der er blevet forsøgt snydt eller jo netop enkelte klienter der ikke har opført sig passende, altså insisteret på anal eller sådan noget hvor pigen ikke tilbyder det /TheLion Det er som om du fuldstændig vil misforstå hvad jeg skriver/beskriver der er sket. 3 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gudinden med kæmpe patter 80 Skrevet 2. Juli JenniferRomantica skrev, den 1.7.2024 at 21:06: Var nummeret med 52 til start.? Har haft den samme idiot i røret sidst jeg var på vagt og han prøvede også at ringe i dag.. Nej det var det dog ikke. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Refresh 809 Skrevet 2. Juli JenniferRomantica skrev, den 1.7.2024 at 21:06: Var nummeret med 52 til start.? Har haft den samme idiot i røret sidst jeg var på vagt og han prøvede også at ringe i dag.. Puha godt mit starter med 51... Jeg var lige ved at føle mig truffet Men måske en pointe at man bare bør blokere nummeret også. Der er ingen grund til at spilde krudt på den slags idioter. 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bunny Baby 81 Skrevet 4. Juli Gudinden med kæmpe patter skrev, den 1.7.2024 at 16:08: Jeg undre mig over, hvorfor mænd skal true med eroguide når noget ikke passer dem. Min veninde som ligeledes er gp (Danske Camilla 40) bliver spurgt om hun sluger eller om man må komme i hendes ansigt, hun svare nej, og får tilbage hun er en møgluder og hun skal tjekke eroguide senere. Næste er en mand, de aftaler han skal komme kl 12. Han aflyser. Skriver så han vil komme kl 14. Kl 15 skriver han at han er jomfru og om det er okay. Så svarer mim veninde, at at ikke er kommet som aftalt og hun ikke længere har tid til ham.... igen får hun en sviner og trussel om eroguide. Er det kytumen nu, at man skal "trues" nu? Helt forferdelig. Jeg har faktisk også opplevd dette. En mann som absolutt ville ha bilder av mitt ansikt. Jeg sa nei og sa jeg kunne verifisere meg på andre måter. Da truet han med å skrive her og ødelegge for meg. Man blir jo helt fortvilet. Han skrev: Når du ikke viser ansikt er du ikke ekte og scam, men jeg er jo verifisert på onlyfans med pass, verifisert med førerkort på norske sider og video/bilder på Nympho. Så jeg synes det er utrolig ubehagelig 4 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den_glade_amatør 4419 Skrevet 4. Juli Gudinden med kæmpe patter skrev, den 1.7.2024 at 16:08: Jeg undre mig over, hvorfor mænd skal true med eroguide når noget ikke passer dem. Det er et forsøg på at udøve magt, som nogen usle mænd forsøger sig med. Sikkert blandt andet fordi det er rimelig omkostningsfrit for dem at gøre det. Og som @Larschristian skriver, så er der forbavsende mange røvhuller derude, som er møgligeglade med GPen. Bunny Baby skrev, for 9 minutter siden: Så jeg synes det er utrolig ubehagelig Det er det også. Heldigvis er der mange EG-medlemmer og sikkert også blandt de medlæsende ikke-medlemmer mange, som godt kan gennemskue det, hvis en af de ovennævnte mænd via en nyoprettet profil skriver en dårlig anmeldelse. Plus at selvom mange af os sætter pris på Eroguide, så er det kun en meget lille del af sexmarkedet, som dækkes af dette forum, og en dårlig anmeldelse har derfor ikke lige så ødelæggende effekt, som det bliver udlagt. Og er der tale om et erfarent EG-medlem, gider han nok ikke sætte sit gode rygte over styr ved at skrive en falsk dårlig anmeldelse. GP’en kan derfor have en vis ro i sindet, når hun holder fast i at afvise de gæster, som truer med negative anmeldelser. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gudinden med kæmpe patter 80 Skrevet 4. Juli Bunny Baby skrev, 1 time siden: Helt forferdelig. Jeg har faktisk også opplevd dette. En mann som absolutt ville ha bilder av mitt ansikt. Jeg sa nei og sa jeg kunne verifisere meg på andre måter. Da truet han med å skrive her og ødelegge for meg. Man blir jo helt fortvilet. Han skrev: Når du ikke viser ansikt er du ikke ekte og scam, men jeg er jo verifisert på onlyfans med pass, verifisert med førerkort på norske sider og video/bilder på Nympho. Så jeg synes det er utrolig ubehagelig Lige præcis... det er rigtig mange mænd der vil have billede så de ved man er ægte eller billederne er ægte. Og ligesom dig kan jeg også henvise dem til nympho og onlyfans, da jeg er verificeret på disse 2 platforme. 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
nillerniller 587 Skrevet 8. Juli Gudinden med kæmpe patter skrev, den 1.7.2024 at 16:08: Er det kytumen Sker i hvert fald ofte, hvis man kigger i en GP'S indbakke. Træls, men blacklist og søg evt tråde herinde om tlfliste cirkulerende blandt en del piger. Better safe than sorry og kun Jer groft sagt til at passe på Jer selv. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
nillerniller 587 Skrevet 8. Juli Jogge skrev, den 1.7.2024 at 20:45: Er det ikke et generelt vilkår ved at være erhvervsdrivende i tider med diverse anmeldelsesfora? Spot on og tak for en stille reminder til brugere om ikke straks at købe gp kritik, de har tit ikke mange muligheder for at tage til genmæle pga ting som diskretion, advarsler på EG og potentielt skade eget omdømme ved at fremstå gal. Det er vist en udbredt mentalitet, det her at true med negativ anmeldelse ligesom at forvente, man som betalende kunde har ret til alt, også at opføre sig uhøfligt, krævende, aggressiv og truende eller spilde servicefagsmenneskers tid. Som 4årige. Må jeg sperme dig i fjæset? Nej? Wtf, nå, jamen så du da en klam mokke og møgluder og så ska jeg satme anmelde dig negativt, narrefiisse!!!!! For gp'ere er det trusler om negative anmeldelser, ikke at ville gå i akten, trusler om offentliggørelse eller komme privat mens udenlandske tit får trusler om at blive meldt til politi og myndigheder. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Francois 1264 Skrevet 8. Juli Så vidt jeg ved, har Eroguide faktisk smidt brugere ud, hvis de har fundet ud af at man har brugt dem som trussel/løfte for at opnå fordele hos en GP. Det kræver bare at GP'en kontakter Euroguides admin/moderatorer, og har noget bevis på truslen/løftet fra brugeren - SMS - Email etc.. /Francois 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Larschristian 794 Skrevet 8. Juli Francois skrev, for 2 minutter siden: Så vidt jeg ved, har Eroguide faktisk smidt brugere ud, hvis de har fundet ud af at man har brugt dem som trussel/løfte for at opnå fordele hos en GP. Det kræver bare at GP'en kontakter Euroguides admin/moderatorer, og har noget bevis på truslen/løftet fra brugeren - SMS - Email etc.. /Francois Nu er det jo få tallet af piger der har profil på EG. Ja de kan sende mail eller andet. men dem der ikke har profil har nok heller ikke overskud til det. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jogge 1497 Skrevet 8. Juli Det er så let at have korrekte frelste holdninger her, uden de store nuancer. Der kan jo også være situationer hvor man slet ikke har fået den ydelse der var aftalt, og hvor man venligt gør opmærksom på at det kan hun simpelhen ikke være bekendt, det kommer jeg altså til st nævne i en anmeldelse af dig. Om det er en trussel eller ej afhænger jo nok af øjenene der ser. Men det vil nok være en (berettiget?) trussel for forretningen. 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gløden 1602 Skrevet 9. Juli Gudinden med kæmpe patter skrev, den 2.7.2024 at 21:58: Det er som om du fuldstændig vil misforstå hvad jeg skriver/beskriver der er sket. please, don´t feed........................ Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gløden 1602 Skrevet 9. Juli Jogge skrev, for 6 timer siden: Om det er en trussel eller ej afhænger jo nok af øjenene der ser Hvis vi nu bare forholder os til det faktuelle med det issue som @Gudinden med kæmpe patterbeskriver, så er det da klart en trussel! Det kan da ikke gradbøjes! 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gudinden med kæmpe patter 80 Skrevet 9. Juli Jogge skrev, for 12 timer siden: Det er så let at have korrekte frelste holdninger her, uden de store nuancer. Der kan jo også være situationer hvor man slet ikke har fået den ydelse der var aftalt, og hvor man venligt gør opmærksom på at det kan hun simpelhen ikke være bekendt, det kommer jeg altså til st nævne i en anmeldelse af dig. Om det er en trussel eller ej afhænger jo nok af øjenene der ser. Men det vil nok være en (berettiget?) trussel for forretningen. Prøv at.læsr hvad jeg skriver.... det drejer sig jo ikke om en ydelse manden har været utilfreds med. Det drejer sig om, at han aflyser i første omgang.. laver en ny tid, kommer ikke til aftalt tid og forlænger tiden.... hvor min veninde til sidst siger at han ikke får en tid nu... Han pisser jo på hendes tid.og går hun ikke tager andre ind, da hun venter på ham. Han blir sur over at han ikke må komme over 1 time efter aftalt tid og truer med at lave en dårlig anmeldelse. Så han klager ikke over den manglede ydelse da han var ved hende... han klager over at hun ikke vil vente i flere timer på ham! 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg