ara 51 Skrevet 1. Juli Hej .er der nogen der kan fortælle lidt om det nye sted i Nr.Søby. Jeg tror det er hende der har været i på Langagervej i Nr.Lyndelse , og havde piger i kælderen, men mig bekendt gav hun ikke ekstra , nogen der ved noget. Hilsen Ara Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
afløbsrenseren 542 Skrevet 1. Juli har prøvet at få fat i hende i dag, men hun kan først på onsdag , er ikke helt sikker på hvad hun tilbyder mere end det hun skriver Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
B70 260 Skrevet 3. Juli https://annoncelight.dk/profile/Nancy_th Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Stapler 1478 Skrevet 4. Juli din tråd er flyttet til det rigtige sted, @ara Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
jensenxxx 0 Skrevet 6. August kette skrev, den 1.7.2024 at 19:05: Hun tilbyder alt !! Har du været der ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Slowman 1082 Skrevet 6. August En sød og venlig dame. Rolig, stilfærdig, behagelig og imødekommende. Dejlige former og god erotisk massage. B2B og fin afslutning med Lingam massage / hj. Stedet er fint og diskret og rummet fint, rent og rart. Om man kunne få mere ved jeg ikke. Det var hvad jeg bad om. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
niskanen 288 Skrevet 6. August (edited) @Slowman er det så i Nr. Søby, som der står i annoncen? - for så har hun flyttet sted. Redigeret 6. August af niskanen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Slowman 1082 Skrevet 6. August niskanen skrev, for 22 minutter siden: @Slowman er det så i Nr. Søby, som der står i annoncen? - for så har hun flyttet sted. Ja, jeg har besøgt hende i Nr Søby 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
martin55 154 Skrevet 6. August nok et spørgsmål. hvor længe hun er der huset er til salg Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jesper12 21 Skrevet 19. August Huset hun er i nu. Er ikke til salg. Jeg blev serviceret af en anden yngre thai. Mega lækker krop. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Biolet 37 Skrevet 19. August Jesper12 skrev, for 2 timer siden: Huset hun er i nu. Er ikke til salg. Jeg blev serviceret af en anden yngre thai. Mega lækker krop. Var forbi for en uge side blev til budt veninden men havde sat min for jeg ville prøve mutter selv det nu heller ikke ringe men skal helt sikke prøve vendinde hun så ikke alle værst ud Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
gsxrmand 0 Skrevet 19. August Bestilte tid, og kørte afsted, da jeg så ankom, var der ingen skilt med søvej, vi snakkede over telefon, hun sagde jeg ikke skulle lyve for hende, sendte et billede af hvor jeg stod, men det hjalp ikke, har netop prøvet at skrive og spørge om det er en grusvej, men hun havde ikke kørekort. så det kunne hun ikke svare på, iøvrigt hidser hun sig nemt op, hun glemmer bar at benzin ikke er gratis, så pas på ikke at køre forkert, godt nok kan man bruge google maps som hun sagde, men hun mente ikke hun skulle hjælpe mig, med at finde hendes adresse, og så smed hun røret på, ingen svar om det er en grusvej. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Biolet 37 Skrevet 19. August gsxrmand skrev, for 21 minutter siden: Bestilte tid, og kørte afsted, da jeg så ankom, var der ingen skilt med søvej, vi snakkede over telefon, hun sagde jeg ikke skulle lyve for hende, sendte et billede af hvor jeg stod, men det hjalp ikke, har netop prøvet at skrive og spørge om det er en grusvej, men hun havde ikke kørekort. så det kunne hun ikke svare på, iøvrigt hidser hun sig nemt op, hun glemmer bar at benzin ikke er gratis, så pas på ikke at køre forkert, godt nok kan man bruge google maps som hun sagde, men hun mente ikke hun skulle hjælpe mig, med at finde hendes adresse, og så smed hun røret på, ingen svar om det er en grusvej. Du kommer til en stor sten hvor der er fin skiltning nemt at find og huset ligger diskret 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
gsxrmand 0 Skrevet 19. August Biolet skrev, 1 time siden: Du kommer til en stor sten hvor der er fin skiltning nemt at find og huset ligger diskret Ja ok, så har gps´en ikke vist rigtigt, der hvor jeg endte, var der en grusvej, med indkørsel forbudt skilt, men skidt med det nu, bryder mig ikke om at blive kaldt løgner, faktisk, burde hun styre sit temperament lidt mere, det nytter ikke at man selv er høflig, når personen ikke engang prøver at forstå situationen, jeg havde ingen grund til at lyve. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jesper12 21 Skrevet 19. August Min gps viste også hen til en grusvej. Men jeg fandt hurtigt den rigtige vej. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
pillerfinger 52 Skrevet 26. August Jesper12 skrev, den 19.8.2024 at 10:23: Huset hun er i nu. Er ikke til salg. Jeg blev serviceret af en anden yngre thai. Mega lækker krop. Kan nogen gøre mig lidt klogere på tantra massage - er pigen nøgen under massagen og er det ok at røre ved hende? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg