Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg gjorde det igen, faldt i en østeuropæisk fælde. 
Den flotte profil, https://annoncelight.dk/showad/405547

virker stærkt tillokkende, svarene er på perfekt Dansk. Virker troværdig. 
Ved ankomst møder jeg en +60-årig som OVERHOVEDET IKKE ligner profil billederne og nærmest ikke kan tale engelsk. Kvinden er gennemskåret efter flere fedme operationer og hiver efter vejret som om hun lider af svær KOL. 
Dum og liderlig indvilliger jeg i at gennemføre den times massage og sex som vi har aftalt, men må efter kort tid bede hende om at stoppe forsøget på at få bettemand op at stå. 
Shit, en pinlig forestilling og en utiltalende kvinde. Adjø kr. 1800,-  

Amor69BqEGOfH9CnmWnPQOJJ7tjEdeskK7Fua5grogbz10

Del dette indlæg

Link til indlæg

Øv bøv... dyre lærepenge. 

Var det Lov, Kyse eller Herlufmagle ?

Ud og få en god oplevelse et andet sted.

Del dette indlæg

Link til indlæg

frddblk, det kommer vel næsten ud på det samme. Synes at størstedelen af de annoncer hvor lokationen er en af de tre du beskriver, er håbløse, misvisende eller direkte Falske.

Mvh FL

Del dette indlæg

Link til indlæg
FeetLover skrev, for 2 timer siden:

frddblk, det kommer vel næsten ud på det samme. Synes at størstedelen af de annoncer hvor lokationen er en af de tre du beskriver, er håbløse, misvisende eller direkte Falske.

Mvh FL

Altså, jeg har været i Kyse med et okay resultat. Men jo, har også indtryk af at det er samme klientel i hert fald i kyse og lov

Del dette indlæg

Link til indlæg

Føj for en skefuld, om jeg så havde fået 1800 kr. så var jeg stadig vendt rundt i døren :roll:

Jeg er selv blevet snydt i Lov, hende der lukkede mig ind var 10 år ældre og 10 kg tungere end på billederne, og så var hun modbydelig, lillemanden ville ikke rigtig og jeg gik før tid... Fup og fidus! :unsure:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Mr. Nobody skrev, for 10 timer siden:
Mr. Nobody skrev, for 10 timer siden:

var 10 år ældre og 10 kg tungere end på billederne, og så var hun modbydelig,

Det er pisse surt at man skal igennem så mange falske piger og annoncer, bare for at finde et godt knald !

Del dette indlæg

Link til indlæg
Amor69 skrev, den 3.7.2024 at 16:29:

Jeg gjorde det igen, faldt i en østeuropæisk fælde. 
Den flotte profil, https://annoncelight.dk/showad/405547

virker stærkt tillokkende, svarene er på perfekt Dansk. Virker troværdig. 
Ved ankomst møder jeg en +60-årig som OVERHOVEDET IKKE ligner profil billederne og nærmest ikke kan tale engelsk. Kvinden er gennemskåret efter flere fedme operationer og hiver efter vejret som om hun lider af svær KOL. 
Dum og liderlig indvilliger jeg i at gennemføre den times massage og sex som vi har aftalt, men må efter kort tid bede hende om at stoppe forsøget på at få bettemand op at stå. 
Shit, en pinlig forestilling og en utiltalende kvinde. Adjø kr. 1800,-  

Hej @Amor69 Det lyder som en utrolig ubehagelig oplevelse, men for nu at fortsætte hvor @Jørgensen startede -så lad dog være! når pigen/kvinden der står foran dig er meget, meget langt fra billederne og ikke på den gode måde, når hun virker fysisk utiltalende og uattraktiv, hvorfor så ikke bare gå igen? Jeg kender ikke den omtalte person og jeg vil ikke udtale mig om hvordan hun er som menneske, men udfra den beskrivelse du giver os så virker hun ikke særligt tiltalende, i fysisk forstand, så hvorfor blev du? Jeg mener det ikke som en anklage, men som en opfordring til at gå igen når der åbenlyst er tale om fusk. De fortsætter så længe der er kunder der vælger at blive.  Husk denne oplevelse næste gang du står i en lignende situation og bedre held næste gang.

Ærbødigst, DrMabuse

Del dette indlæg

Link til indlæg

Er de endelig blevet lukket ned i Lov - Kyse og Herlufmagle og hvor de ellers har været ?

Syntes det er længe siden de har annonceret 

;-)))

Del dette indlæg

Link til indlæg
nike10 skrev, den 28.11.2024 at 08:56:

Er de endelig blevet lukket ned i Lov - Kyse og Herlufmagle og hvor de ellers har været ?

Syntes det er længe siden de har annonceret 

;-)))

Bordelmutter (Martha)  skulle have et ufrivilligt ophold i hjemlandet - hendes meritter her i landet strækker sig også over en +10 årig periode. Hørdumsvej i København (de polske piger) - mordbranden i Ålborg - trådene til den Polske mafia...   Skudepisoden ved Kalvehave   Jeg tvivler på at hun vil blive savnet.

Redigeret af 23002024
+

Del dette indlæg

Link til indlæg

Kunder der ikke umiddelbart vender om i døren, når der er diskrepans mellem billeder og det faktiske kvindemenneske, har FORTJENT at blive snydt og miste penge.  HaHaHa….,..

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...