hammedskæg69 5 Skrevet 4. Juli Hej Jeg håber at der er en der vil dele lidt om deres erfaringer med Lulu https://annoncelight.dk/showad/404956 Jeg har ikke kunnet finde anmeldelser med hende. God dag derude Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lille_peter 2413 Skrevet 4. Juli For fremtidige søgninger. https://annoncelight.dk/profile/LuluGirl 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lulugirl 6 Skrevet 5. Juli @hammedskæg69 Der er ikke anmeldelser på mig da jeg er nyopstartet i denne lækre frække verden. Du skal være velkommen til at bestille en tid. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lille_peter 2413 Skrevet 5. Juli Lulugirl skrev, for 4 timer siden: @hammedskæg69 Der er ikke anmeldelser på mig da jeg er nyopstartet i denne lækre frække verden. Du skal være velkommen til at bestille en tid. Passer det ikke meget godt med at profilen er oprettet Profil oprettet: 20/06 2024 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lulugirl 6 Skrevet 5. Juli @lille_peter jeg er ikke helt sikker på hvad du mener med det? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
riftykey9800 5 Skrevet 16. Juli nogle der har besøgt hende? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
[email protected] 1 Skrevet 28. Juli Jeg var forbi for et par dage siden Bestilte 15min med Lulu og hendes veninde Kastanje Og det var bestemt ikke spild af penge og tid. De ga den maks gas både med hinanden og men mig så kan varmt anbefale her fra Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
horny boy 6 Skrevet 4. August [email protected] skrev, den 28.7.2024 at 19:07: Jeg var forbi for et par dage siden Bestilte 15min med Lulu og hendes veninde Kastanje Og det var bestemt ikke spild af penge og tid. De ga den maks gas både med hinanden og men mig så kan varmt anbefale her fra Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
horny boy 6 Skrevet 4. August Hvor gammel er de ca.er blowjob uden gummi Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lulugirl 6 Skrevet 4. August @horny boy Lulu 39- står også i annoncen, kastanje 38.. Såfremt der ingen mistænkelige knopper, rifter eller sår o.l er på pikken så gives bj gerne uden kondom. Er renligheden ikke helt i top så kommer der også gummi på uanfægtet om man så lige tager en skyller inden hyggen.. Renlighed i top ved ankomst og ovenstående er aktuelt så gives det gerne uden. Giver det mening det jeg skriver ? Knus Lulu <3 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
horny boy 6 Skrevet 4. August Lulugirl skrev, for 7 minutter siden: @horny boy Lulu 39- står også i annoncen, kastanje 38.. Såfremt der ingen mistænkelige knopper, rifter eller sår o.l er på pikken så gives bj gerne uden kondom. Er renligheden ikke helt i top så kommer der også gummi på uanfægtet om man så lige tager en skyller inden hyggen.. Renlighed i top ved ankomst og ovenstående er aktuelt så gives det gerne uden. Giver det mening det jeg skriver ? Knus Lulu Ja det giver mening,lyder også fornuftigt det du skriver 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lystsejleren9k 25 Skrevet 18. Oktober hammedskæg69 skrev, den 4.7.2024 at 06:06: Hej Jeg håber at der er en der vil dele lidt om deres erfaringer med Lulu https://annoncelight.dk/showad/404956 Jeg har ikke kunnet finde anmeldelser med hende. God dag derude Har lige lagt en anmeldelse op på hende Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg