Hop til indhold

Recommended Posts

Tja kært barn har mange navne. Jeg tænker Nadia er det korrekte. Det brugte jeg ihvertfald. 

https://annoncelight.dk/showad/404503

En tilståelse: Jeg har ikke haft sex overhovedet i 2024. 

Til gengæld er jeg vildt god til at spille pik…. :D

Jeg tænkte at en god gang fuld pakke ville få godt gang i mine sexmuskler igen. Jeg kan afsløre at det var det der skete. Faktisk så godt så der gik krampe i disse utrænede muskler et par gange.

Nadia er en ret lille thai. Måske 150-155. Hun er sød og venlig. Efter et kort bad, får jeg en fin gang massage på ben, hofter og ryg. Massagen bliver mere og mere nærgående og ender i mellemkød, nosser, diller osv. Dette mens jeg ligger på maven.

Jeg løfter hoften lidt ind imellem for at hun bedre kan komme til. Det giver så lidt krampe et par gange :) 

Nadia bruger så en del olie og masserer også mit røvhul. Det plejer jeg ikke at bryde mig mig om, men Nadia er meget tålmodig i sin massage og får blødgjort åbningen så meget an hun kan fingerbolle mig mens hun spiller diller. Det er faktisk (for mig) overraskende rart.

Jeg bliver vendt og hun giver gummi på og sutter. Lidt træls med gummi da der jo i annoncen står superfransk (superfranker må jo være det samme :D )

Blowet varede kun kort tid, men med fede svup lyde og undertryk, så det må jeg have mere af næste gang.

Derefter olie og en kort ridetur, hvorefter hun kravler af og får mig i doggy. Jeg okser løs så meget mine utrænede sexmuskler kan mens Nadia stønner mere og mere.

Så om i missionær hvor jeg hurtigt bliver træt. Nadia leger med sig selv og jeg går igang med en slikketur. Nadia dirigerer på fin vis og hun bliver drivvåd og kommer. Fedt!

Til sidst får jeg håndjob som afslutning og kommer i kaskader i en totalfed udløsning antageligt hjulpet på vej af mit lange cølibat.

Som i kan læse var det en godkendt tur. Helt bestemt.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Dejlig anmeldelse!

Hendes annonce viser ingen priser, hvor ligger vi prismæssigt for en tur som du fik?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Fedtøre skrev, for 56 minutter siden:

Dejlig anmeldelse!

Hendes annonce viser ingen priser, hvor ligger vi prismæssigt for en tur som du fik?

Mange tak. 
Prismæssigt ligger vi på hvad jeg normalt betaler i Fredericia. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Champ1 skrev, for 5 timer siden:

Det er en trans 

Tror annoncen er ændret siden anmeldelsen.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...