Morten H 15 Skrevet 5. Juli, 2024 Jeg vil høre, om der er nogle, der har været ved hende ? Jeg mener, at hun har været aktiv for nogle år siden. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Clooney 10 Skrevet 5. Juli, 2024 Hej. Ja hun var aktiv for en 4 år siden, Hun kaldte sig Playdate dengang. En lille meget buttet men sød pige der holder til i et rækkehus i Tilst. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Morten H 15 Skrevet 9. Juli, 2024 Tak "Clooney" Det er rigtigt, at hun kaldte sig Playdate. Jeg har lavet en aftale med hende, da jeg husker hende som et rigtigt godt besøg 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Den krumme Skrevet 9. Juli, 2024 https://www.eroguide.dk/forum/topic/120835-playdate-lillebuttetq-aarhus-v/?tab=comments#comment-1143948 Der er en fin anmeldelse fra tidligere. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Clooney 10 Skrevet 9. Juli, 2024 Morten H skrev, for 5 timer siden: Tak "Clooney" Det er rigtigt, at hun kaldte sig Playdate. Jeg har lavet en aftale med hende, da jeg husker hende som et rigtigt godt besøg Har besøgt hende for 3 år siden, hun er rigtig sød og giver rigtig god service. Så held og Lykke med besøget. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Morten H 15 Skrevet 11. Juli, 2024 Jeg var forbi hende i tirsdags - og servicen var mere end godkendt 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg