Hop til indhold

Recommended Posts

Hej alle

I går skulle være min første gang til at besøge en pige fundet på nettet, jeg havde kigget mange gange på en pige på annoncelight og i går skulle det prøves, så efter mange overvejelser sprang jeg ud i det og skrev til hende  Min frygt blev med det samme gjort til skamme, jeg fik hurtig et sødt svar tilbage på sms, jeg spurgte til en ekstra ydelse som hun ikke skrev hun tilbyder, og det var ikke noget problem så vi fik aftalt 45 min og jeg fik en adresse jeg skulle kører til, da jeg kom derhen fik jeg den eksakte adresse og en lille instruks i at bruge dørtelefonen. Jeg gik op til døren og bankede let på og døren gik op, der stod den smukkeste lille pige med et kæmpe kærligt smil, i det lækreste lingeri til at pynte på hendes lækre krop og bød mig velkommen og viste mig ind på et værelse. Hun spurgte til hvad det var jeg ville have af tid og ekstra, bare så vi var enige om det hele, jeg betalte og hun spurte om vi skulle starte i badet. Da hun kiggede på mig spurgte hun om alt var okay, hun kunne nok godt se jeg var meget nervøs, så jeg sagde at det var første gang for mig, hun sagde åhhh og sagde lige et øjeblik, sæt dig i sofaen hun kom hen og satte sig ved siden af mig hvor hun spurgte ind til hvad jeg var for en og derfra snakkede vi om løst og fast mens hun sad og nussede mig blidt og grinede, det fik mig til at slappe helt af og føle mig godt tilpas. Tænk sig at hun har så stor omsorg at hun lige tager sig tid til at få mig til at slappe af og føle mig godt tilpas, stort plus for mig i hvert fald. Nå i bad vi kom, hvor vi stille sæbede hinanden ind, derefter ind på værelset igen hvor jeg fik den bedste behandling. 
Jeg ville jo faktisk helst bare have hende for mig selv, men hun er helt klart et besøg vær (men lov mig at passe på hende dreng), jeg kommer i hvert fald til at besøge hende igen snarest

lige til link til annoncen: https://annoncelight.dk/showad/405531

Del dette indlæg

Link til indlæg

Var på vej ud til Lumi, da jeg så den her anmeldelse. Blev lidt skeptisk. 

Men det er pigen på billederne. Hun taler flydende engelsk, er virkelig sød, snakkesalig og rigtig charmerende. Rigtig dejlig pige. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
rupsaz skrev, for 3 timer siden:

Var på vej ud til Lumi, da jeg så den her anmeldelse. Blev lidt skeptisk. 

Men det er pigen på billederne. Hun taler flydende engelsk, er virkelig sød, snakkesalig og rigtig charmerende. Rigtig dejlig pige. 

Hvorfor blev du skeptisk? Troede du min anmeldelse var falsk? 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har overvejet at besøge Lumi, men det er en ny annonce som er dukket op for nyligt, så har været i tvivl om det er værd at tage chancen.

Jeg kan godt forstå at man bliver skeptisk, når det er en anmeldelse fra en ny bruger, men jeg tænker vi alle skal starte et sted. Det lyder i hvert fald fornuftigt ud fra feedback i denne tråd, så vil da gerne besøge hende.

Kan i måske sige noget om hvordan hendes kys er og er der god indlevelse, øjenkontakt osv.? 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Okay brødre, så har jeg fået besøgt Lumi og er enig med hvad der bliver skrevet om. Hun er en virkelig fræk pige, sød, imødekommende og snakkesaglig, som @rupsaz nævner. 

Men det var ikke lige min smag efter min mening, da hun godt kan lide at tage styringen, som var turnoff. Jeg ville ønske at det var mig, der tog initiativet. Måske det var noget jeg skulle have nævnt inden vi gik i gang, men trods alt var det en fint oplevelse, selvom det ikke gik efter min plan.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Mike56 skrev, for 20 timer siden:

Okay brødre, så har jeg fået besøgt Lumi og er enig med hvad der bliver skrevet om. Hun er en virkelig fræk pige, sød, imødekommende og snakkesaglig, som @rupsaz nævner. 

Men det var ikke lige min smag efter min mening, da hun godt kan lide at tage styringen, som var turnoff. Jeg ville ønske at det var mig, der tog initiativet. Måske det var noget jeg skulle have nævnt inden vi gik i gang, men trods alt var det en fint oplevelse, selvom det ikke gik efter min plan.

Det er altid interessant hvor forskelligt man kan opfatte den helt samme situation :) Jeg besøgte hende i går, og jeg var ret vild med at hun tog styringen.

Del dette indlæg

Link til indlæg
FrankBlack skrev, 1 time siden:

Det er altid interessant hvor forskelligt man kan opfatte den helt samme situation :) Jeg besøgte hende i går, og jeg var ret vild med at hun tog styringen.

Jep, hvis man er til det, så er Lumi den perfekte pige. Jeg havde bare forventet at det ville være mig, som tog styringen og gerne vil have det på min måde, så blev en smule skuffet. 

I doggy position bevæger hun sig frem og tilbage, altså twerker på en (ved jeg ikke lige hvordan jeg skal beskrive det) hvilket jeg hellere ikke var stor fan af. 

Jeg prøver ikke at være negativ mod Lumi, men det er min opfattelse af hende. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Skrevet (edited)

Jeg har besøgte Lumi her til aften . En dejlig pige . Hun er søde smilende , meget ung med varm og charme . Med små flotte bryster . Og ja hun vil tag styring , hun forslå hvad vi skal gøre , men jeg havde andre ønsker . Hun var lydhøre efter mine lyster , og vi hygget os gevaldig .hun Var  nærværet og kærlig og jeg nødt vores tid sammen . Absolut godkendt besøg . Men det mangler noget for mig . Jeg tror det er mig der var lidt for tilbageholdende , hun er den yngste jeg har prøvet , og følte at hun var for ung til mig . Men vil bestemt anbefale hende hvis man er til de meget unge . 
jeg glæder mig til Eve er tilbage i næste uge . 
Sweet dreams . 

Redigeret af Betelgeuse1965#2

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...