Utrola 0 Skrevet 7. Juli (edited) Er Ulai stoppet helt eller er hun startet et nyt sted? Redigeret 7. Juli af Utrola Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18144 Skrevet 7. Juli En kollega og jeg havde en enkel vagt på hendes sted hvor min kollega blev sendt/smidt ud meget hurtigt fordi Ulai havde fået at vide at politiet var på vej.. Så måske snuppede de hende eller hun tør måske ikke have åbent længere.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lille_peter 2435 Skrevet 7. Juli (edited) Hun oplyser selv på hjemmesiden "lukket. Oplysninger om evt. genåbning oplyses her på siden senere." http://thaikropsterapi.dk/se-vores-team/ Redigeret 7. Juli af lille_peter Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ara 51 Skrevet 7. Juli Hej Når der nu skrives om det sted , er der så nogen der ved noget om Tanja som har været på det sted meget længe . Hilsen Ara Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Vining 16 Skrevet 8. Juli (edited) Maya, Tidligere Østerbro, har overtaget stedet, og Ulai er væk.. https://annoncelight.dk/showad/403594 Redigeret 8. Juli af Vining Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
natdyr 48 Skrevet 18. Juli Det er slet ikke den gode kvalitet som var der tidligere, har været forbi og fik en kedelig omgang massage og et ligegyldigt HJ. Jeg savner Tanja og Maria som var der før. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Vining 16 Skrevet 1. August Ulai s røde VW beagel holder ikke foran huset mere,, jeg kommer jævnligt forbi der.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jesper12 21 Skrevet 18. August Jeg mener at der var en som skrev hendes nye nummer i denne tråd. Det er jeg interesseret i. Hvis nogen vil sende det til mig. Tak. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Biolet 37 Skrevet 19. August Jesper12 skrev, den 18.8.2024 at 13:04: Jeg mener at der var en som skrev hendes nye nummer i denne tråd. Det er jeg interesseret i. Hvis nogen vil sende det til mig. Tak. Hun er stoppet det var en der havde lagt hendes nr op det var hun noget træt af Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg