Hop til indhold

Recommended Posts

Så fik jeg besøgt hende her: Anal queen i Hillerød. Annonceteksten er meget besynderlig og ikke særlig informativ men dækker dog det væsentlige Det er det velkendte sted i Hillerøds vestlige industrikvarter. Man kan parkere ganske diskret bag ejendommen og gå ind igennem en havelåge. Det er et fritliggende parcelhus. Aftale via SMS var let, jeg bestilte en halv time med det hele, dvs. tungekys, sex, anal og anal til mig for 1500kr. Hun er en ganske køn kvinde med langt hår, god røv og pæne bryster med gode vorter der kunne nulres og suttes hårde. Det er hende på billederne. Hun er godt stram i begge huller og var sød at være sammen med.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gammel rotte skrev, 1 time siden:

er det hende der er på billedet

morfar1 skrev, for 15 timer siden:

Det er hende på billederne

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest DeepDiver

får du ikke en hel time for 1500 kr? lyder som en jeg også skal prøve

jeg ved godt hvad det er for et sted og der får man blow uden. jeg har ikke fået nogne sygdomme endnu. hvad med jer andre. 

Redigeret af DeepDiver
fejl

Del dette indlæg

Link til indlæg
DeepDiver skrev, den 8.7.2024 at 12:42:

der får man blow uden. jeg har ikke fået nogne sygdomme endnu. hvad med jer andre. 

Beskyldninger om sygdomme er ikke tilladt, og du skal heller ikke lokke andre i den fælde at "komme til" at komme beskyldninger om sygdomme, fordi du stiller det spørgsmål, @DeepDiver

Del dette indlæg

Link til indlæg
morfar1 skrev, den 8.7.2024 at 14:40:

Jo, hun er Thai - så det her er vel strengt taget forkert forum!

Hun er da vidst ikke thai. Mere noget andet mørk a la latina tror jeg. 

Men hvis du har været der har du jo sikkert ret.

Redigeret af frddblk

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...