Dr. Duck 242 Skrevet 8. Juli Sky is back! & Coco is here! - Annoncelight På det seneste har jeg desværre løbet ind i et par nitter på dette ellers glimrende sted. En pige ved navn Ada skulle aldrig nogen sinde have taget turen til Danmark, og en pige ved navn Marisa var egentlig meget sød, men også melankolsk og charmeforladt. Men det er nu vand under broen efter at jeg har besøgt stedets to ny piger, Coco og Sky. Der er før skrevet en del rosende om selve stedet, og jeg skal kort repetere: rent, top vedligeholdt, velorganiseret og respekt for aftaler (pigen ved altid, hvad der er aftalt). Som noget helt særligt er der også en meget lækker og ny to-personers jacuzzi, et fænomen, der ellers desværre stort set er helt forsvundet. Det er vildt lækkert at blive forkælet af en køn thaipige i en jacuzzi, hun kan smutte rundt alle mulige steder omkring en og man er serviceret på højeste niveau. Mit standardprogram på stedet er først en halv times massage med B2B, derefter en halv times jacuzzi og til sidst en halv times erotisk massage med alt, undtagen sex. Det sidste fordi jeg mister glæden blot ved synet af et kondom, så den side af sagen ved de to piger er der andre, der må anmelde end mig. Jeg besøgte først Sky og fire dage senere Coco. Det var i begge tilfælde topklasse oplevelser, men her er lidt detaljer om dem enkeltvis: Sky er sød, smuk og charmerende. Hun taler nærmest perfekt engelsk. Kroppen perfekt proportioneret med et par flotte, faste bryster af helt passende størrelse og heldigvis kun et par ganske små og diskrete tatoveringer. Man kan mærke at Sky - sammenlignet med Coco - sikkert har et par ekstra års erfaring i massagens ædle kunst. Hun ved præcis hvilke knapper, der skal trykkes på for at glæde en mand, blandt andet er hun helt i topklasse når det gælder pussy-slide. Samværet let, glad og ukompliceret. Coco er indbegrebet af et dejligt, lille thai-nips. Meget lille og den opgivne vægt på 48 kg. passer fint. Hun har et smil og en naturlig latter som man ikke kan stå for. Lidt små bryster, men OK på baggrund af størrelsen. Heldigvis også hos Coco kun helt uanselige tatoveringer. Man skal ikke besøge hende for selve massagen, men for alt det andet, blandt andet en dejlig pussy-slide, et godt blowjob og et i det hele taget legende og ungdommeligt friskt samvær. Jeg kommer tilbage til begge piger snart, og vil fortsætte med at besøge hver af dem hveranden gang. Som en lille kuriositet kan jeg fortælle at der er håb for os alle uanset alder og tilstand. Man kan sige at stedet er inkluderende. Da jeg forlod det, efter at have besøgt Sky, stod der i receptionen en rollator og et par udtrådte, brune sko. Åbenbart en kunde hos Coco. Dette efterlader håb hos en lidt ældre mand, der gerne vil fortsætte med at være aktiv inden for dette område mange år endnu. PS: Jeg har ikke behov for link til fremtidige søgninger, på forhånd mange tak. 9 4 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
exostar 373 Skrevet 8. Juli @Dr. Duck Er det nede på luksus stedet ved havnen? Og er det den Sky som var der dengang.? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dr. Duck 242 Skrevet 8. Juli exostar skrev, for 6 minutter siden: @Dr. Duck Er det nede på luksus stedet ved havnen? Og er det den Sky som var der dengang.? Ja, til begge spørgsmål. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
exostar 373 Skrevet 8. Juli Dr. Duck skrev, for 16 minutter siden: Ja, til begge spørgsmål. Tak for svar Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lille_peter 2370 Skrevet 8. Juli For fremtidige søgninger. https://annoncelight.dk/showad/405592 https://annoncelight.dk/profile/iamSvejle 1 2 3 5 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
exostar 373 Skrevet 13. Juli lille_peter skrev, den 8.7.2024 at 10:45: For fremtidige søgninger. https://annoncelight.dk/showad/405592 https://annoncelight.dk/profile/iamSvejle Gør du egentlig dette for at få flest mulige sendte beskeder i alle henseender? Eller keder du dig bare? 6 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jyden 6 Skrevet 13. Juli Er mutter S selv til stede der? Hende vil jeg nemlig helst undgå at møde pga. en træls korrespondance engang. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dr. Duck 242 Skrevet 13. Juli Jyden skrev, for 25 minutter siden: Er mutter S selv til stede der? Hende vil jeg nemlig helst undgå at møde pga. en træls korrespondance engang. Du møder hende ikke på stedet, men skriver med hende inden. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Elprebsi 1674 Skrevet 13. Juli Tak for god anmeldelse. Ved du om der er mulighed for megafransk? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dr. Duck 242 Skrevet 13. Juli Elprebsi skrev, for 33 minutter siden: Tak for god anmeldelse. Ved du om der er mulighed for megafransk? ¨Det vil jeg bestemt ikke udelukke, mod et tillæg. Har ikke selv bedt om det, men skriv og spørg, du vil få svar med det samme. Begge piger giver fremragende blows i øvrigt. 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mrsofus69 68 Skrevet 14. Juli Der stå NO cim i annonce, det betyder nok nej til megafransk. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Elprebsi 1674 Skrevet 14. Juli Mrsofus69 skrev, for 3 timer siden: Der stå NO cim i annonce, det betyder nok nej til megafransk. Tak, det havde jeg overset i deres ellers fine annonce. Så ulejligliger jeg dem ikle med det spørgsmål. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mr curious 95 Skrevet 16. Juli Dr. Duck skrev, den 8.7.2024 at 08:58: Mit standardprogram på stedet er først en halv times massage med B2B, derefter en halv times jacuzzi og til sidst en halv times erotisk massage med alt, undtagen sex. @Dr. Duck Tak et rigtig godt skriv Kan du fortælle lidt mere om oplevelsen i jacuzzi. Er det sådan ligesom massage delen bare i en jacuzzi? Hvor erotisk er det? Hvad giver du for sådan 1,5 timer? (Evt skriv om) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dr. Duck 242 Skrevet 16. Juli Mr curious skrev, for 2 minutter siden: @Dr. Duck Tak et rigtig godt skriv Kan du fortælle lidt mere om oplevelsen i jacuzzi. Er det sådan ligesom massage delen bare i en jacuzzi? Hvor erotisk er det? Hvad giver du for sådan 1,5 timer? (Evt skriv om) Jacuzzi-delen med en sød og køn thaipige er for mig det bedste af alt. Det får barne-jeg'et frem i mig fordi det er leg under smil, snak og latter. Og helt utroligt erotisk. Jeg har nu prøvet 5 forskellige thai-piger i jacuzzi på luksus-stedet og de har alle haft deres forskellige styrker og måder at gribe det an på. Nogle vasker en med fokus på de helt rigtige steder. Nogle kæler bare, også de rigtige steder. Masser af kys. De fleste piger er så små at de bare kan smutte rundt omkring en. Nogen gange sidder pigen på skødet. Nogen gange bag dig. Det kræver at du selv er glad og positiv og frisk på at lege. Hele tiden med bevidstheden om at bagefter - på briksen - går det endeligt løs. De to nuværende piger - Sky og Coco - er helt i toppen af skalaen. Med hensyn til prisen må du spørge selv, men jeg kan fortælle dig at de halvanden time er særdeles fornuftigt prissat. Du kan vælge at få sex med kondom med - eller som mig, der ikke bifalder kondomer - slutte af med et dejligt blow uden. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Horsensfyr12345 20 Skrevet 20. Juli Har været på Sky 5 gange og hun kan sit kram. Hun er en utrolig dejlig pige. 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
spanishguy 1 Skrevet 23. Juli Har sky en helt flad mave, og ingen løs hud? Kajsersnit eller andet tegn på fødsel? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
rockett 104 Skrevet 23. Juli Jyden skrev, den 13.7.2024 at 08:55: Er mutter S selv til stede der? Hende vil jeg nemlig helst undgå at møde pga. en træls korrespondance engang. Jeg ville elske at se S igen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
nysgerrig6700 0 Skrevet 27. Juli Hej alle Jeg er nybegynder inden for købesex. Har et håb om at Sky kunne være den første. Jeg er dog lidt nervøs for det hele ikke mindst ankomsten. Er det et diskret sted eller vrimler der med folk i nærheden? De bedste hilsener Den nysgerrige Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dr. Duck 242 Skrevet 29. Juli nysgerrig6700 skrev, den 27.7.2024 at 22:36: Hej alle Jeg er nybegynder inden for købesex. Har et håb om at Sky kunne være den første. Jeg er dog lidt nervøs for det hele ikke mindst ankomsten. Er det et diskret sted eller vrimler der med folk i nærheden? De bedste hilsener Den nysgerrige Sky vil være et godt valg for dig, fordi hun er både dejlig og erfaren på en gang. Omkring stedet: Der er forindgang fra et rimeligt offentligt område, har aldrig generet mig, men prøv at bede om at blive lukket ind af bagindgangen, hvis du er lidt genert. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
nice guy 63 Skrevet 31. Juli Dr. Duck skrev, den 16.7.2024 at 17:54: Jacuzzi-delen med en sød og køn thaipige er for mig det bedste af alt. Det får barne-jeg'et frem i mig fordi det er leg under smil, snak og latter. Og helt utroligt erotisk. Jeg har nu prøvet 5 forskellige thai-piger i jacuzzi på luksus-stedet og de har alle haft deres forskellige styrker og måder at gribe det an på. Nogle vasker en med fokus på de helt rigtige steder. Nogle kæler bare, også de rigtige steder. Masser af kys. De fleste piger er så små at de bare kan smutte rundt omkring en. Nogen gange sidder pigen på skødet. Nogen gange bag dig. Det kræver at du selv er glad og positiv og frisk på at lege. Hele tiden med bevidstheden om at bagefter - på briksen - går det endeligt løs. De to nuværende piger - Sky og Coco - er helt i toppen af skalaen. Med hensyn til prisen må du spørge selv, men jeg kan fortælle dig at de halvanden time er særdeles fornuftigt prissat. Du kan vælge at få sex med kondom med - eller som mig, der ikke bifalder kondomer - slutte af med et dejligt blow uden. Hvad laver Coco el. Sky ved dig når du er i jacuzzien med dem ? Er det massage ? Eller mere frækt? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dr. Duck 242 Skrevet 1. August nice guy skrev, for 11 timer siden: Hvad laver Coco el. Sky ved dig når du er i jacuzzien med dem ? Er det massage ? Eller mere frækt? Meget mere frækt. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Route66 108 Skrevet 7. August Så blev der mulighed for et genbesøge SKY som jeg har besøgt flere gange på “luksusstedet” i hendes tidligere periode på stedet. Jeg kan kun bakke op om de gode ting der siges om Sky i denne tråd. Dog er der lige nogle detailjer jeg vil fremhæve. Mit valg er nu altid en 60 min omgang der kan kaldes “alt undtagen sex”. (omend Sky er en høj pige så er hun stadig smal og jeg er udrustet med en stor en. Derfor - dog forstod jeg det er FP med flertallet af hendes kunder) I dag havde jeg så bedt om at massagen inkluderede en masse erotisk massage. Og holdt da op hvor jeg fik det - både først på maven (hvor jeg gik lidt op på knæ) og siden på ryggen. Sky blev bare ved - en rigtig god oplevelse der så blevet afsluttet med et godt hj. Efter at jeg have sundet mig lidt tog Sky mig i bad. Hvilken nydelse som afslutning - og med synet af hendes dejlige nøgne krop !!! Siden hun var på stedet sidst,?bemærker jeg dog lige et par ændringer: 1) Hendes massage er blevet helt fortrinlig - hun nævnte hun nu også praktiserer massage i Thailand (antager grøn). 2) Hun har fået sine bryster lavet. Normalt synes jeg bedst om “naturel” men hold da op hvor er de flotte og lækre. Og ikke for store men så harmoniske til hende - hatten af for den kirurgiske klinik. 3) Sluttelig har hun fået sit navn tatoveret foran på lårene - smag og behag, men jeg er mere til de flotte ben uden. Men det der IKKE er ændret på, er hendes væremåde og personlighed. Sky er bare det sødeste og mest imødekommende man kan forestille sig - og så på denne stille og lidt generte facon der er så charmerende. Og prøv at stryge hen over hende - hun er nærmest glat som en baby over hele kroppen. Tænk om man kunne få lov til at nusse med hende rigtig længe !!!. Så for at runde det af vil jeg mene man må være skruet meget mærkelig samnen hvis man ikke synes at Sky er en rigtig god og dejlig pige at være sammen med. Bonus er så et rigtig flot og velordnet sted med en koordinator der kan sit kram. 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Cocoa 9 Skrevet 7. August Jeg er også total fan af luksusstedet..! Jeg kommer regelmæssigt og synes begge piger er fantastisk søde, dog er Coco blevet min helt særlige favorit. Ung, naturlig, ligetil, og super petit, hun er bare for dejlig.. Coco i jacuzzien er bare ren forkælelse, og jeg kommer så ofte muligheden tillader. Jeg synes også det er værd at rose den ærlige og gode tilgang stedet altid har, let at lave aftaler, fine pakker, og jeg synes ikke jeg har oplevet der bliver oversolgt eller der bliver brugt ufine tricks og pyntede billeder mv. super fedt, dog en lidt dyr periode med den top kvalitet stedet har. 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Vildsvinet 922 Skrevet 19. August kender godt til det fantastiske sted - og elsker GFE så vil hører om de to piger kysser kærsteagtigt med tungen? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
8000 1984 Skrevet 19. August Vildsvinet skrev, for 1 time siden: kender godt til det fantastiske sted - og elsker GFE så vil hører om de to piger kysser kærsteagtigt med tungen? Coco gør 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg