Hop til indhold

Recommended Posts

Øv med kæmpe ØV på...
Jeg havde booket en tid ved denne skønhed i rigtig god tid. Her på dagen ændrede hun så tiden da hun havde glemt noget. Fair nok.
Jeg skal komme kl 20.15 og som lokation får jeg bare beskeden "tæt på Salling"
Jeg møder op ved Salling allerede 19.50 og er klar.. Hader at komme for sent.
Jeg afventer den specifikke adresse og skriver kl 20.07 hvornår hun sender den. Kl 20.12 får jeg beskeden at nu kan jeg jo ikke nå at være der til tiden.
JEG har spurgt om adressen for sent... Ehmmm okay da.. Jeg responderer at joo jeg kan godt nå det jeg står lige hvor hun skrev jeg skulle være..
Den rigtige adresse er så 6 minutters gang derfra og hun bliver irriteret og jeg får bare et koldt BYE..

Ville egentligt ikke skrive dette, men jeg kan mærke det irriterer mig noget så grusomt at jeg skal have denne på mig.. JEG var der i god tid...

https://annoncelight.dk/showad/365030

Del dette indlæg

Link til indlæg
Sommer79 skrev, for 3 minutter siden:

Øv med kæmpe ØV på...
Jeg havde booket en tid ved denne skønhed i rigtig god tid. Her på dagen ændrede hun så tiden da hun havde glemt noget. Fair nok.
Jeg afventer den specifikke adresse og skriver kl 20.07 hvornår hun sender den. Kl 20.12 får jeg beskeden at nu kan jeg jo ikke nå at være der til tiden.
JEG har spurgt om adressen for sent... Ehmmm okay da.. Jeg responderer at joo jeg kan godt nå det jeg står lige hvor hun skrev jeg skulle være..
Den rigtige adresse er så 6 minutters gang derfra og hun bliver irriteret og jeg får bare et koldt BYE..

Ville egentligt ikke skrive dette, men jeg kan mærke det irriterer mig noget så grusomt at jeg skal have denne på mig.. JEG var der i god tid...

Hej

vær glad for du ikke kunne nå frem i tide, fordi damen ikke ville oplyse hele adressen.

jeg har været der, og tro mig - hun kan ikke noget andre ikke kan, hendes priser er langt over service og hvad hun yder

find en anden flot gp der også giver alle oplysninger, inden du skal afsted.

Del dette indlæg

Link til indlæg
fræk6 skrev, for 3 minutter siden:

Hej

vær glad for du ikke kunne nå frem i tide, fordi damen ikke ville oplyse hele adressen.

jeg har været der, og tro mig - hun kan ikke noget andre ikke kan, hendes priser er langt over service og hvad hun yder

find en anden flot gp der også giver alle oplysninger, inden du skal afsted.

Havde ellers læst et par rigtig gode anmeldelser...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Skrevet (edited)
fræk6 skrev, den 8.7.2024 at 21:35:

Really?? Very interesting. Prices are normal, you have almost all in price. Other girls have less prices but you have to pay more for kissing, for bj without ect. I have normal gfe meeting and all info what is in my service is in my Ad. If you looking something other than for what you use gfe!!!

now to this text about adress drom today. xxxxxxxx you didnt ask aboit adress before just 4 min before your meeting. When I told you adress you told me oh is to far from Salling and I told you is just 5 min by walk, after this you send you not come because its to far !!!!!!you are liers probably because you feel big power in internet.

Have a wonderfull night 

Sommer79 skrev, den 8.7.2024 at 21:29:

Øv med kæmpe ØV på...

Hej

jeg har været der, og tro mig - hun

Redigeret af Stapler
Private oplysninger redigeret

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har besøgt Anja/Lea før et par gange når hun har været i Aalborg og alle gangene har jeg virkelig haft gode oplevelser sammen med hende ! Hun er smuk hendes billeder er ægte og hun sutter godt ! Min oplevelser har kun været positive. Det lyder til at du har oplevet noget miskommunikation det ligner ikke hende, hun plejer altid være helt konkret så vidt jeg husker!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Sommer79 skrev, for 2 timer siden:

Havde ellers læst et par rigtig gode anmeldelser...

Hej

jeg skriver heller ikke noget dårligt om hende, end hendes priser ligger i den dyre ende - jeg betaler noget mindre hos andre - og får lige så god service.

nogle syntes de får en bedre service ved at betale mere - det er måske som med rødvin - nogle syntes den flaske til 800 kr smager bedre - end den til 400 kr uanset hvad. 

Men sådanne er vi så forskellige - jeg vurderer altid om jeg smiler hele vej hjem efter et besøg

Del dette indlæg

Link til indlæg
fræk6 skrev, for 4 minutter siden:

Hej

jeg skriver heller ikke noget dårligt om hende, end hendes priser ligger i den dyre ende - jeg betaler noget mindre hos andre - og får lige så god service.

nogle syntes de får en bedre service ved at betale mere - det er måske som med rødvin - nogle syntes den flaske til 800 kr smager bedre - end den til 400 kr uanset hvad. 

Men sådanne er vi så forskellige - jeg vurderer altid om jeg smiler hele vej hjem efter et besøg

Hun er tynd og smuk men hendes priser er nok ligesom alle andres.. det er ikke så meget anderledes 

Del dette indlæg

Link til indlæg
tonytony skrev, for 2 minutter siden:

Hun er tynd og smuk men hendes priser er nok ligesom alle andres.. det er ikke så meget anderledes 

Hej

så må du tilbage og læse hendes priser - jeg ser ikke mange gp i Aalborg der annoncerer med gfe service til  900 kr for 15 min eller 1200 kr for 30 min osv. 

nu taler jeg så for mig selv, jeg har prøvet gfe i 45 min med hende, og hun er ok - men sammenlignet med andre, syntes jeg ikke det ekstra der gives - gør det bedre.

og at TS har en aftale med hende, om at være et bestemt sted på et bestemt tidspunkt, for at få det sidste af adressen, come on det er sgu da,  at være sippet at hun så skriver - desværre du kan ikke nå det 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Og så får man nu efterfølgende lige en fornærmet SMS fra pigen.. Hvor hun skælder ud over anmeldelsen og pointerer at det er MIG der ikke kom til tiden..
Hun kan være verdens bedste knald, men er toppen ikke med så er det ikke noget for mig anyways...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Sommer79 skrev, for 1 time siden:

Og så får man nu efterfølgende lige en fornærmet SMS fra pigen.. Hvor hun skælder ud over anmeldelsen og pointerer at det er MIG der ikke kom til tiden..
Hun kan være verdens bedste knald, men er toppen ikke med så er det ikke noget for mig anyways...

Dette site er ved at udvikle sig i en forkert retning, jeg har intet imod GP - men mener ikke det er positivt, at vi som benytter os af de piger, vi kan anmelde vores oplevelser, de positive og de negative - at så samme GP kan læse med, og overfalde os, og vende hele situationen.  Jeg skrev selv en anmeldelse af en GP her på EG - ikke skrevet i et dårligt sprog, men jeg kunne ikke anbefale hende, da hun ikke overholdte vores aftale - det blev hun så sur over, at hun anmeldte mig - og jeg fik 14 dags udelukkelse på EG - jeg håber ikke du bliver udlukket

Del dette indlæg

Link til indlæg
Sommer79 skrev, for 14 timer siden:

Øv med kæmpe ØV på...

Hello

do you think you can write all these fake info? Why you didn’t tell the truth? I can show everyone what you sent in sms to me when I sent you full address. You told me is to far for you. It was just 500m (6min by walk) and it was to far for you, than I canceled meeting.

secound thing: I didn’t sent to you rude sms after your fake review!! I just sent „you have to be proud from yourself after all fake info.

now about my prices: I have two type of prices. In my prices you have almost all things because I don’t have extras. Other girls have less prices but you have to pay extra for kissing, for multicums, for bj without ect… in my price all these things are including!!!!

ps. I m not tomato sup and all dont have to like me. Have my regular clients and we have always super great time together and not only 1h.

jave a wonderful day for all my haters.

Del dette indlæg

Link til indlæg
fræk6 skrev, for 14 timer siden:

Hej

så må du tilbage og læse hendes priser - jeg ser ikke mange gp i Aalborg der annoncerer med gfe service til  900 kr for 15 min eller 1200 kr for 30 min osv. 

nu taler jeg så for mig selv, jeg har prøvet gfe i 45 min med hende, og hun er ok - men sammenlignet med andre, syntes jeg ikke det ekstra der gives - gør det bedre.

og at TS har en aftale med hende, om at være et bestemt sted på et bestemt tidspunkt, for at få det sidste af adressen, come on det er sgu da,  at være sippet at hun så skriver - desværre du kan ikke nå det 

Hun har ikke en masse extra som mange andre piger så det er basically det samme... Folk tager 800 kr for 30 min og så koster alt andet 200-300 extra. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Sommer79 skrev, for 6 timer siden:

Jeg ved ikke hvad i har skrevet til hinanden men de gange jeg har besøgt hende og skrevet til hende har været helt fint :) og gode oplevelser. Hun har også en del positive anmeldelser herinde 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg besøgte hende sidst hun var i Aalborg omkring karnevallet . Hun er sød, smuk og dejlig . Både før og efter sex, talte vi om alt muligt . Jeg introducerede hende for min nevø som trader i Dubai , som hun vist ville kontakte . På alle måder en ærlig og skøn pige . Bare min ydmyge mening 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Anja722 skrev, for 12 timer siden:

Hello

do you think you can write all these fake info? Why you didn’t tell the truth? I can show everyone what you sent in sms to me when I sent you full address. You told me is to far for you. It was just 500m (6min by walk) and it was to far for you, than I canceled meeting.

secound thing: I didn’t sent to you rude sms after your fake review!! I just sent „you have to be proud from yourself after all fake info.

now about my prices: I have two type of prices. In my prices you have almost all things because I don’t have extras. Other girls have less prices but you have to pay extra for kissing, for multicums, for bj without ect… in my price all these things are including!!!!

ps. I m not tomato sup and all dont have to like me. Have my regular clients and we have always super great time together and not only 1h.

jave a wonderful day for all my haters.

I am definetly NOT a hater.. Not at all..
And please do show people all the messages if you need to.. Remember the whole part.. From start where I ask when you will send me the adress..
I did not write it was to far for me. I wrote it was not close to Salling and now I would not be able to make it in time.

But never mind.. Done is Done and I hope you have nice stays every time you are here. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Uagtet af trådstarters oplevelse - kan jeg kun bidrage med 3 rigtig lækre oplevelser men hende. Hun er smuk, naturlig, indlevende og fik mig til at komme tilbage for mere hver gang. Ja - hendes blow er mums og en varm personlighed. 
så øv for alt dette skriveri. Men håb om at alle misforståelser og tolkninger er belyst og at du giver dig selv chancen for at møde hende. 

(Priserne ?….. Den debat gider jeg ikke)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Greyman skrev, for 6 timer siden:

Uagtet af trådstarters oplevelse - kan jeg kun bidrage med 3 rigtig lækre oplevelser men hende. Hun er smuk, naturlig, indlevende og fik mig til at komme tilbage for mere hver gang. Ja - hendes blow er mums og en varm personlighed. 
så øv for alt dette skriveri. Men håb om at alle misforståelser og tolkninger er belyst og at du giver dig selv chancen for at møde hende. 

(Priserne ?….. Den debat gider jeg ikke)

Lige netop... Jeg har også fornemmelsen af at hun er helt fantastisk som person og derfor er jeg også meget ærgelig over situationen er endt sådan.
Jeg tænker min chance er helt væk desværre. 
ENIG i at priser på ingen måde skal diskuteres. De er HELT fair udfra den oplevelse flere beskriver der opnåes.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...