forskammetmand 5 Skrevet 8. Juli Hejsa, Jeg er på udkig efter en fast partner som jeg kan mødes med 3-4 gange om månenden. hygge, spise, se film og overnatte. ikke kun for sex, ligeså meget for samvær. Jeg er blevet skilt for nyeligt og savner det intime, men er ikke mentalt parat til dating. Jeg tænker at jeg gerne vil betale 2-3000 kr. pr gang. Det får man jo ikke meget for hos en traditionel GP. så det er måske mere et "sugar" forhold jeg søger, og ikke nødvendigvis en prostituerede. Er der nogle der har erfaring, eller forslag til hvor og hvordan man finder sådan en partner? Sød pige (nationalitet ligegyldig, bare vi kan snakke engelsk), 20-35 år, ikke overvægtig. djursland området. På forhånd tak 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nyde 239 Skrevet 9. Juli Hvis du er ligeglad med at din kommende intimpartner mødes med (evt. mange) andre mænd kan du udmærket prøve at udvikle et gensidigt forhold til en GP med ben i næsen. Ellers er det nok en sugar-pige der bedst vil kunne være det for dig, som du spørger til. Da du er single burde det sagtens kunne blive rigtig fint. Nu skriver du vist ikke hvor gammel du er, men hvis du kigger i retning af dem der ikke er alt for meget yngre end dig selv kunne det på længere sigt måske udvikle sig til noget mere. Jeg har kendt en SB på 20, på 27 og på 35 som i længere tid (formentlig:-) ikke havde andre mænd. Der har været ups and downs på både følelser, sex og penge. Jeg selv i et forhold med for lidt sex, og har dermed noget at "falde tilbage på" Hvordan det virker for dig må du jo prøve at finde ud af. Jeg vil anbefale at give max 2000, og give dem pr. gang. Spring de toplækre piger, der mener de skal have 3000+ over de er der kun for pengene. God jagt, og pas både på dig selv og pigerne, de er af kød og blod 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18091 Skrevet 9. Juli forskammetmand skrev, for 7 timer siden: Jeg tænker at jeg gerne vil betale 2-3000 kr. pr gang. Det får man jo ikke meget for hos en traditionel GP. så det er måske mere et "sugar" forhold jeg søger, og ikke nødvendigvis en prostituerede. Jeg tror simpelthen ikke at man finder en 20-35 årig der ville finde sig tilfreds med 2-3000 kr for flere timers samvær med overnatning.. Jeg tænker du skal noget højere op.. 6 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Landsbytossen 1572 Skrevet 9. Juli JenniferRomantica skrev, for 3 timer siden: Jeg tror simpelthen ikke at man finder en 20-35 årig der ville finde sig tilfreds med 2-3000 kr for flere timers samvær med overnatning.. Jeg tænker du skal noget højere op.. Det sker i ny og næ, men det er absolut ikke alle der vil nøjes med det. Jeg er lidt on/off sammen med to SB der tager henholdsvis 2.000 danske kroner for 4-5 timer, og 2.000 svenske for det samme timetal. Og er vi sultne inden eller efter, så byder jeg også på lidt mad et sted. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nyde 239 Skrevet 9. Juli JenniferRomantica skrev, for 4 timer siden: Jeg tror simpelthen ikke at man finder en 20-35 årig der ville finde sig tilfreds med 2-3000 kr for flere timers samvær med overnatning.. Jeg tænker du skal noget højere op.. Jeg vil altid gerne give dig ret Jennifer, og du har nok ret. Da jeg skrev ovenfor havde jeg ikke læst det med overnatning. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Stenbukken4700 411 Skrevet 9. Juli 2-3000 kr er jo ikke meget for en nat , så jeg tænker 5000kr og op af vil en pige nok forlange 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
nillerniller 587 Skrevet 11. Juli Datingsider Foreningsliv Frivillige organisationer Supermarked Man møder 'partnere' alle steder, men da du specifikt skriver dine behov (intimitet, sex, tosomhed, dele), er det jo nok sugardaters lignende sider. Medmindre du deler det op, så friends-with-benefit blliver til friends, du spiser og ser film med (tosomhed) og benefits via sugarpige eller gp. Prøv. Kun dig, din prøver-det og servering af, hvad du har at byde på, kan give dig svar. Og kun du ved, om det er ensomheden, der fylder mest. Eller intimitet/sex. Uden at kende din alder, er det måske tvivlsomt, om unge piger ønsker spise, se film, tosomhed, da flertal sugarpiger er efter penge og nogle få at afprøve det/spænding. Dvs een gang eller lidt det modsatte af hygge, Sam være, se film. Tvivler på 2-3000 giver en hel nat med nogen danskere. Måske ikke engang for et knald. Hvis de er den alder. Og i 2024, hvor viden blandt pigerne via bla tiktok, snap travels fast, er det nok blevet sværere at finde 'den uvidende om egen værdi naboens datter'. Udlænding, ala thai måske, der kommer fra andre kår måske. Gætte løs hjælper dig ikke. Prøv. Opret en Sugar profil. Vær kort, men specifik i præsentation, sugar, behov og se, hvad der sker. Geografisk kan du måske være udfordret (gisning). Selv om Århus, Randers fx er nær Djursland. Er der kontakt, kan du jo afprøve det, checke kemi og evt prøve at lave en fast aftale som andre med et beløb pr måned, x antal besøg. Tilbud om 10-12000 for 3-4 besøg, kan måske give interesse hos flere/nogle. Ift 2000 for en hel nat. En del unge piger (20-35) laver jo tit annoncer på AL og ser gerne 'faster kunder'. Måske de dog tidsmæssigt ikke kan after en hel aften/nat pga børn, job, forpligtelser. Prøv at lave annoncer flere steder evt med god præsentation, tilbud, penge. Sugardating, AL, scor fx. Eller overvej opdeling. Du vil overnatte sammen men ikke kun for sex (mon ikke du forventer sex ved hver overnatning, hvis du er helt ærlig). Du savner intimitet men ikke kun via sex, dvs....holde hånd, kramme, hudsult, sove sammen? Du savner samvær, men ikke en partner. Kan det ikke være samvær med en ven/veninde? Mentalt ikke klar til dating lyder som en, der er såret/ramt og skal slikke sår. Der findes mange kanon varme, omsorgsfulde, intelligente danske gp'ere eller udenlandske, der har været/bor her og kan engelsk flydende med god intelligens og interesser. Overvej en af dem? Til at dække noget af behovet. Hvis det er intimitet, hudsult, kærtegn og den slags. EpiskM som en anden har nævnt, kunne måske også være et thinking-out-of-the-box forslag til intim selvforkælelse. Der er jo nogen gp'ere og massøser etc, der har stor erfaring med hudsult/intimitet/intimitetmassage. Ved godt, du måske tænker, at du så skal dele hende med andre. Det skal du nok også med sugarpiger tit. Jeg ville starte med at checke 'udbud' over et par uger på sugardaters og AL fx. Søg Djursland, filtrer, hold øje. Hvis det kun er det område, du leder i. Findes der nogen, kontakt dem med et goddaw og foreslag. Ved der er 25-40 årige annoncørere i andre dele af landet, der on/off tilbyder halve og hele timer til 600, 800 og 1000. Jeg gætter at dine 2-3000 pr gang 3-4 gange pr måned kunne svare til sådanne pagers 8-12-20 forskellige kunder + en hulens masse korrespondence, arbejde, praktiske ting med at forklare adresser, aftale - noget hun ville være udeover med en fast som dig. Lykke til 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Le courvoisier 836 Skrevet 12. Juli JenniferRomantica skrev, den 9.7.2024 at 08:44: Jeg tror simpelthen ikke at man finder en 20-35 årig der ville finde sig tilfreds med 2-3000 kr for flere timers samvær med overnatning.. Jeg tænker du skal noget højere op.. Enig- De danske piger jeg har kontaktet ville have 3000 kr for 60 min. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
John41 931 Skrevet 12. Juli JenniferRomantica skrev, den 9.7.2024 at 08:44: Jeg tror simpelthen ikke at man finder en 20-35 årig der ville finde sig tilfreds med 2-3000 kr for flere timers samvær med overnatning.. Jeg tænker du skal noget højere op.. Så du mener han skal op og finde 35-45 årig? Til TS: Jeg har prøvet et par gange med overnatning. Tror du skal forvente 4000-8000 kr. Måske får du rabat ved faste møder. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18091 Skrevet 12. Juli Le courvoisier skrev, for 35 minutter siden: Enig- De danske piger jeg har kontaktet ville have 3000 kr for 60 min. Når klokken bliver for sent så skal man faktisk helt op på 9500 for halvanden time her.. Det i hvertfald først der jeg lader mig lokke når klokken er over 01.00.. 4 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sneræven 2023 Skrevet 12. Juli (edited) forskammetmand skrev, den 9.7.2024 at 01:35: ikke kun for sex, ligeså meget for samvær. Jeg er blevet skilt for nyeligt og savner det intime, men er ikke mentalt parat til dating. Uuh-ha .. kender situationen ... Det er godt nok længe siden, jeg blev skilt - 35 år, faktisk .. men husker jeg dengang tænkte det samme. Jeg havde dengang håbet på, at få lidt på opdagelse, lære nogle kvinder at kende - netop, som du skriver, ikke kun for sex, men da med henblik på at begynde at date på et tidspunkt ... Men sådan skulle det da g-o-d-t nok ikke gå ... Selv om jeg var meget ude omkring, og også mødte ganske mange kvinder undervejs, så var der meget langt imellem de jævnaldrende singles, og endnu længere imellem dem, der var 'single and looking' ... Så jeg har aldrig haft en kæreste eller elskerinde 'ude i virkeligheden' siden ... Ikke fordi jeg vil skræmme dig, der var særlige forhold der gjorde det vanskeligt for mig, så dine odds er nok bedre ... Langt de fleste finder da en kæreste, på et tidspunkt ... Men vedrørende selve dit spørgsmål, så synes jeg @nillerniller har flere gode pointer - kommenterer det muligvis senere ... Jeg er ikke enig med ham i det hele, synes blandt andet han er lige lidt for meget inde og runde det jeg kalder "Italiensk-for-Begyndere' myten ... Men uddyber (måske) senere .. Redigeret 12. Juli af sneræven 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
nillerniller 587 Skrevet 14. Juli (edited) sneræven skrev, den 12.7.2024 at 20:24: Italiensk-for-Begyndere Tror også ts har mere gavn af forskellige inputs og uenighed. Min pointe var måske mere at vende den mod ts ift om han har gennemvisualiseret, reflekteret over scenarier og kan svare på, hvad hans behov er. Helt konkret. Og om det kan findes i een person. Der er jo masser af interessante, uddannede, humoristiskez omsorgsfulde gp'ere (men ja, deres timepris selv med mængderabat pga tidspunkt gør en nat dyr, hele hans månedsbudget). (flere end et, læser jeg og måske mere tosomhed/dele med end selve sex isoleret set: de kan dog være svære at skilled ad. Sex KAN jo have enorm betydning ift nærhed, intimitet, endorfiner, føle sig holdt af på måske en anden måde en en ven/inde, man deler ting med fx en 'Italiensk for begyndere-forenings-amatørteater-bekendt). (Husker filmen dårligt). Tænke ud af boksen. Virkelig reflektere indad. Gå videre end blot 'jeg vil ikke gp' eller få 80% svar, der kun handler om pris-debat som: Jeg tror du skal højere op Det tror jeg ikke Jeg har haft en fast til 2700 Det ville jeg aldrig gøre Minimum 6-8000 for en nat, tror jeg Hjælper det ts videre? Gætteri og andres erfaring. Udover at han MÅSKE justerer sin egen udmelding om 2-3000 PR GANG (hvad end pr gang så betyder). Be proactive ts. Uden vi aner noget om dig som person jo. Det ER muligt at dække noget/meget ensomhed med Foreningsliv, hvor en eller flere at dele ting med kan opstå. Det er også muligt at finde en pige på AL eller sugardaters og servere et forslag. Nemt nej. Muligt ja. Alt efter hvem ts er. Kan jo godt være, at forslaget 'faster møder 3 gange pr måned med mad, film, gåtur, måske sove sammen eller massage (måske et knald)' til 6-9000,- kan friste nogle. Der ikke skal bruge tiiiimevis på at lave annoncer, risikere afbud/trusler/useriøse, korrespondere, vænne sig til nye/fremmede og måske alligevel kun tjene 12000 fra 6 møder.... Jeg ville bruge et par uger eller 4 på AL og Sugardaters og søge/finde annoncer, der kunne ligne nogle, der enten har behov for penge (lyder forkert, ikke sådan ment) og virker til måske at kunne gavne et 'fast forhold' i en eller anden form (med eller uden sex). Djursland kan måske udvides i radius i indledende søgning til bla de 3 større byer, Aalborg, Randers og Aarhus. En studine,.der kan se det rare/fornufftige i 3 faste møder pr måned måske på smukke Djursland i stedet for 40 timer i Netto eller 20 aftaler med 20 forskellige, hvis hun allerede 'er' gp, sugarpige'ish. Hvis det også handler om 'ramt emotionelt' kan dét måske være fint. Hvis det handler om dele/tosomhed, kan fælles interesser være godt. Omvendt kan helt nye ting også være en måde at løfte sig ud af ramthed mm. Jeg har set alle 3 dele. Nogle gange gror ting jo ud af møder, man elllers ikke havde opsøgt og fundet. Netop fordi de fleste tænker konformt og inside the box. @sneræven læser gerne dit input og tror ts har gavn af dit skriv Redigeret 14. Juli af nillerniller 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
latinas4ever 597 Skrevet 14. Juli Jeg ved ikke hvordan man finder sådan noget. Men jeg har prøvet det to gange. Vi lavede aldrig nogen aftaler. Jeg kom bare på almindelig besøg i en halv times tid og betalte almindelig pris. Fordi det var rigtig godt begyndte jeg at komme igen næsten et par gange om ugen. Det udviklede sig bare derfra. I mit tilfælde kunne det kun lade sig gøre fordi jeg taler lidt spansk da begge kun taler spansk. På et tidspunkt fandt jeg ud af at den ene hver gang kun havde fået morgenmad da jeg kom om aftenen. Så begyndte jeg at tage mad med. Senere bad hun mig om også lige at tage en vin med. Vi fik bare et glas. Men så snakkede vi lidt og det skulle jeg ikke betale for. Vil ikke gå i detaljer da det ikke er så relevant for TS. Men det endte med at vi var sammen næsten en hel aften hver dag. Jeg ville ikke ødelægge hendes arbejdsdag. Så når telefonen ringede gik jeg en tur. Hun var langt fra fuldt booket selv om hun er lækker og giver god service. Den anden var jeg endnu mere sammen med, vi kørte rundt i min bil, var på restaurant, så endeløs spansk sæbeopera, jeg overnattede, etc. Jeg betalte vel i gennemsnit omkring 10 000 per måned, det svingede lidt og jeg havde ikke så godt styr på hvad jeg brugte. Måske lyder det fint men begge endte med at scamme mig. Jeg tror de gjorde det ud af desperation i forhold til deres familie. Jeg vil ikke gøre det igen. Mine råd er at have klare aftaler og at være bevidst om hvad du ønsker. Lyder som en god ide at begrænse det til 3-4 gange om måneden. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Larschristian 789 Skrevet 14. Juli latinas4ever skrev, for 35 minutter siden: tror de gjorde det ud af desperation i forhold til deres familie. At scam dig ? Eller var sammen med dig. virker lidt uklart hvad du mener de gjordet af desperation ? Kendte deres familier dig og ikke kunne lide dig så derfor de scammed dig. eller hvilken desperation mener du ? og hvis de endte med at scam dig betyder det i bund og grund de snød dig. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sneræven 2023 Skrevet 14. Juli (edited) nillerniller skrev, den 11.7.2024 at 07:31: Man møder 'partnere' alle steder, men da du specifikt skriver dine behov (intimitet, sex, tosomhed, dele), er det jo nok sugardaters lignende sider. Medmindre du deler det op, så friends-with-benefit blliver til friends, du spiser og ser film med (tosomhed) og benefits via sugarpige eller gp. Jeg har tænkt på - og været tæt på - noget lignende. Jeg har haft, hvad jeg ville kalde et langvarigt kammeratskab, med en kvinde, jeg var meget tiltrukket af (hun vidste det), - vi snakkede rigtig godt sammen, og arbejdede også godt sammen, nogle gange ... Men hun var ikke tiltrukket af mig, seksuelt ... Her er det en hjælp, at kunne besøge en sød - og engageret - GP ... for det intime og det seksuelle, fordi andre behov er sækket ind ... De sociale behov kan også være dækket ind af venner, bekendte og familie ... (sådan har det været for mig) Angående det med "Italiensk-For-Begyndere" ... Så ironiserer jeg bare lidt over, at det tit har været et standard-råd til en mand, der har svært ved at finde en kæreste: "Ork, du skal bare gå på aftenskole / tage ud at rejse / gå på højskole / lave frivilligt arbejde ... Der er masser af søde piger, så finder du dig hurtigt een ..." Øøh ... nej!!! Dog tror jeg, sportsforeninger eller frivilligt arbejde på f. eks. festivaller eller andre kulturelle arrangementer kan være en mulighed - men lige det har jeg ikke prøvet .. Tror det generelt er svært - stadigvæk - for mænd i 'voksen-alderen' at finde kærester ... Hvis man ikke 'kender-nogen-der-kender-nogen' eller kender nogen man kan gå i byen med (hvilket de fleste trods alt gør) (Trak lidt på smilebåndet ad den med supermarkedet ... ,me think NOT ... ) Redigeret 14. Juli af sneræven 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
nillerniller 587 Skrevet 14. Juli (edited) @sneræven Tak, gav mening og ja, alle undersøgelser viser, at mænd HAR sværere ved sociale ting/grupper end kvinder ligesom det seksuelle behov generelt set vist også er i ret stor sfavør mænd. Derfor også mit 'råd' (erfaring fra venner). Om det er frivillige som Gule Veste, bowling-klub eller supermarkedet (jeg har fundet både en sex- partner og rigtig partner i et supermarked - men vi er forskellige og ts er måske en introvert, en tryghedsnarkoman, en stadig ramt type?). Der ER mange søde piger. Det betyder bare ikke, at de bor nær dig, timing er rigtigt eller man som type kan klikke. Så nej, det er ikke nemt. Nemt er at sige, som du siger, at 'det er nemt, der er mange fisk...'. Mere for at udfordre ts selv og den typiske tanke om PROSTITUERET eller SCOR/DATING.DK og 15 indlæg diskuterende, om.de tror prisen er 4000 eller 10000 for en nat. Håber dit svar giver ts en udvidet syn på mulige forslag. Uanset om det er tosomhed, han mest søger. En partner med fælles interesser kan altså fjerne meget ensomhed, tristhed, isolation fx ved rejser, tage i teater eller vandre i Djursland. Og så kunne en (yngre?) Sugarpige eller gp måske løse det seksuelle behov 1 x ugen/3-4 x pr måned. Om det er reel sex (tage trykket) eller måske hudsult gemnem masaage, ordentlig massage fx af en uddannet (Gry i Randers?). Evt til en start. Måsle 3 knald og 2 virkelig gode massager løsner op for noget eller blot udfylder dét behov (billigere?). Nogle gange stirrer man sig blind på eet behov eller problem og een løsning, bekræftet af andre. Vigtigt imo at nogle udfordrer den lidt konservative tankegang. Skubber til udsyn, så blikket måske lige drejes lidt og man netop ser muligheder i den der out-of-the-skide-box. Men det lyder for mig som om Ts søger SEX 70% og SAMVÆR 30% med kriterier som alder/vægt. fast partner (skal opbygges, tillid og tid) mødes med 3-4 gange om månenden (aften+nat?) hygge, spise, se film og overnatte (foreslå det) ikke kun for sex, ligeså meget for samvær (hvad slags samvær) savner det intime (altså sex, nøgen, sove sammen, bad?) 2-3000 kr. pr gang (foreslå eller hør deres krav, evt aftal ved tillid til en sugarpige et fast beløb/måned) hvor og hvordan man finder sådan en partner? (Bla Sugardaters (sød ud fra dine kriterier eller geografi) og AL Sød pige (opdager du 7,9,13 straks ved svar/første møde) nationalitet ligegyldig, bare vi kan snakke engelsk (afprøv) 20-35 år (prøv at bruge dét som søgekriterier til en start fx i Østjylland og se, hvad der dukker op) kke overvægtig (søg, kig, læs, spørg, opdag) djursland området (eller....Aalborg-Randers-Århus: jeg gætter at på nævnte sider og generelt er der small udvalg af piger i dén alder med samme behov eller behov for 3000 pr gang og dine kriterier) Har prøvet søge DJURSLAND på AL (2 hits). Flere med hele Jylland men danske piger i dag koster 3-5000 for en time. Sugardaters var der 77 hits med ts kriterier (dog valgt al slags vægt). 0 hits 41 km fra Grenå. Flere ser søde ud. De fkeste er fra Århus. Nogle skriv er bla nedenstående og hurtigt via pigens skriv eller første kontakt/tlfsnak opdager man imo, om det er en 'sød pige', en der bare skal score hurtige penge eller med 'Gucci behov'. Hvad med SukkerAnna, 27 https://sugardaters.com/us/profile/eqR4q0MpzM Helst korte møder men vedvarende. Hvis du kunne være min far, så lad være med at skriv! Før du skriver, skal du vide, at jeg kun er villig til at mødes, hvis du er klar til at tilbyde forskud i sukker som et tegn på alvor Jeg er til BDSM hvor jeg er sub og brat Redigeret 14. Juli af nillerniller 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
nillerniller 587 Skrevet 14. Juli 3 profiler på sugardaters ud fra dine kriterier lyder perfekte, naturlige, søde, partner/fast men ikke kæreste (er nogle uden foto) Kemi, seksuel tiltrækning må du selv klare Nu flytter jeg tilbage til Århus i de kolde vintermåneder, og håber på at finde en sød, spændende, eventyrlysten, modig, lækker mand der kunne være interesseret i en relation som Sugardaters rammerne lægger op til. Jeg er meget nede på jorden. Jeg ved hvad jeg vil og jeg hvad jeg kan. Jeg søger IKKE en kæreste, men én som jeg kan mødes med, måske en enkelt aften, måske hvis kemien passer, et par gange om måneden. Det er alfa omega at der er gensidig seksual interesse Freja.s, 29 https://sugardaters.com/us/profile/gAZr353zGO SukkerAnna, 27 https://sugardaters.com/us/profile/eqR4q0MpzM Clara Mia, 27 https://sugardaters.com/us/profile/L1ojyVPOoY jeg en sød ung pige fra Århus, der elsker at blive inviteret ud at spise, og have gode samtaler og blive værdsat og forkælet Jeg er diskret, går op i tryghed og sikkerhed. Møder skal foregå i Århus. Jeg har en fantasi om, at spise middag med en sød og respektfuld mand, efterfulgt af hygge der ender med en konvolut på natbordet... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Slowman 1048 Skrevet 15. Juli Jeg tænker det er en udemærket mulighed og at der bestemt findes damer der gerne vil indgå i sådan en aftale. Det forudsætter jo at du er en pæn og på alle måder ordentlig mand og at du bor pænt. Jeg søgte noget lidt tilsvarende (måske lidt mere voksne piger) og der var flere søde damer der responderede. Det strandede mest på at vi ikke kunne være her og at jeg synes økonomien og hyggen blev lidt ødelagt hvis vi skulle på hotel hver gang (vi kunne heller ikke være hos de damer der reflekterede). Men især damer der sonderer terrænet og måske overvejer om de kunne supplere en ofte beskeden løn med 5-10.000 kr om måneden skattefri var bestemt intereserede. Men som sagt visse praktiske forhold skal jo være på plads. Indtil videre går det nu heller ikke så dårligt men de søde damer på AL, som er den side jeg mest browser på Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
latinas4ever 597 Skrevet 15. Juli Larschristian skrev, den 14.7.2024 at 15:31: At scam dig ? Eller var sammen med dig. Jeg vil ikke afspore tråden så jeg holdt det lidt kort. Det var bare for at forklare hvorfor jeg synes det er en god ide med et klart kundeforhold og at reflektere over hvad man vil og at have nogen rammer omkring at være sammen. Tror ikke de følte de var nødt til at være sammen med mig, jeg kom jo alligevel fast. De fik pludselig brug for penge. Larschristian skrev, den 14.7.2024 at 15:31: og hvis de endte med at scam dig betyder det i bund og grund de snød dig. Ja præcis 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
nillerniller 587 Skrevet 21. Juli (edited) latinas4ever skrev, den 14.7.2024 at 14:52: På et tidspunkt fandt jeg ud af at den ene hver gang kun havde fået morgenmad da jeg kom om aftenen. Knight in shining armour latinas4ever skrev, den 14.7.2024 at 14:52: Senere bad hun mig om også lige at tage en vin med. Vi fik bare et glas. Men så snakkede vi lidt og det skulle jeg ikke betale for. Vil ikke gå i detaljer da det ikke er så relevant for TS. Men det endte med at vi var sammen næsten en hel aften hver dag. Jeg ville ikke ødelægge hendes arbejdsdag. Så når telefonen ringede gik jeg en tur. Hun var langt fra fuldt booket selv om hun er lækker og giver god service Bevidst strategi for at komme ud af livet som gennemkneppet prostitueret med gæld og fra et liv i et land med korruption, trusler, for mange ingen fremtid pga ingen mulighed for at spare op til pension eller ting som børn, uddannelse, hospital og den slags petitesser. Og så skylder de jo til det Slowman og andre kalder 'praktisk hjælp' som dokumenter, pas, pitstop i Spanien, kørsel, marketing, husleje....do the math og brug helt alm fornuft ift hvad gæld, de kommer med. Hvad de laver med 4-5 besøg pr dag af 700 eller 100 kroner (50%?). Og hvad KONSEKVENSEN er efter 10, 15 eller 20 år som gennemkneppet stykke kød af krævende mænd,. Flertallet iflg latianer og thaiers egne indbakker og vidnesbyrd med bizarre, voldsomme krav og opførsel. Så de mærkes for livet. Fysisk. Psykisk. Hvorfor deres sølle opsparing jo ofte skal gå til bla medicin (for at ku sove) eller imod angst. Tlf til hjemve/tale med fx børn. Senere læge og psykolog. Ift attraktiv for nogle kosmetiske operationer, da mange sexkunder vil yngre og ikke de 40+ madammer med rynker. Og nej. Man gør dem IKKE en tjeneste ved at kneppe dem mod betaling med det gakkede argument, at de jo får flere penge, end de nogensinde ville få i Columbia eller Thailand. Og at jeg jo er sød. Og de jo smiler. Og og og.... Citerer Jehovas Vidner: VÅGN OP God service, lidt ekstra jeg ikke skulle betale for, fortrolighed, samvær udenfor aftale....ville DU ikke selv gøre alt, hvis det var en mulighed for at slippe ud af dette lorteliv eller få færre kunder men samme eller højere pris/penge, måske oveni vin/mad/medicin etc som hjælp/gave, så latinaen har flere penge på bundlinien til hende selv og dem, hun skylder? Vælg med fornuft @forskammetmand, du fik en del direkte forslag, lad gerne høre, hvad der sker, håber du finder noget, begge har reel gavn af uden udnyttelse og den slags. Redigeret 21. Juli af nillerniller 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
latinas4ever 597 Skrevet 21. Juli nillerniller skrev, for 5 timer siden: Knight in shining armour Haha. Måske lidt, tak! Ej, ærlig talt ved jeg det ikke. Man bliver jo hundesulten hvis man ikke har spist hele dagen og det var altså flere gange. Var det ikke lidt oplagt at tage mad med? Hvorfor ikke gøre det? Ville du ikke have gjort det? Hun var på kur og ville helst have salat. nillerniller skrev, for 5 timer siden: Bevidst strategi for at komme ud af livet som gennemkneppet prostitueret med gæld og fra et liv i et land med korruption, trusler, for mange ingen fremtid pga ingen mulighed for at spare op til pension eller ting som børn, uddannelse, hospital og den slags petitesser. Ingen af dem boede i Sydamerika og begge havde børn og uddannelser fra det land de var født i. Jeg føler at du ikke forholder dig til det jeg skriver. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg