Bunny Baby 81 Skrevet 9. Juli, 2024 Hei, Jeg vurderer å teste ut dette litt mer og i den forbindelse søker jeg tips og råd på hvordan man bør gå frem? Er det slik at bruken av olje er best for å hjelpe på? Er det en stilling som passer bedre enn andre slik at man slapper bedre av? Hører gjerne fra dere damer hvordan dere startet eller hva dere gjør for at det føles deilig Ha en finfin dag. 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
postmand 526 Skrevet 9. Juli, 2024 Eventuelt kan @SEXY JASMIN HERLEVHERLEV måske hjælpe med tips og tricks. Skulle være dronningen af squirt og anal Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SoveReign 199 Skrevet 9. Juli, 2024 (edited) Selvom jeg ikke er glædespige, men stor tilhænger af at modtage anal, både af andre men også ved at lege med mig selv, vil jeg da give et besyv med. Forberedelsen til anal starter for mig allerede dagen i forvejen (gerne to dage før, hvis min aftale ligger tidligt på dagen). Der tænker jeg over hvad jeg spiser og hvor meget jeg spiser. Det gør forberedelsen lidt nemmere. En god grundig rengøring af numsen, for en mere lækker oplevelse. Enten med analdouche eller en lille akregat der kan komme på bruser slangen og stikke op. Lube lube lube……. And a little more lube + lube… Jo mere jo bedre oplevelse. Jo mere erfaren du bliver, så lærer du også hvor meget du reelt har behov for. Men i starten, så lad vær at spar på det. Og tålmodighed! Lad din numse afgøre hvor meget du kan. Start småt, gerne med egne fingre. Har du gjort det ordentligt med rengøring, kommer der ikke lort på fingrene. Kommer der alligevel lidt med, så ha’ håndklæde/vådservietter eller lignende klar. Mærk efter hvordan det føles. For mig føles det i starten som om at jeg virkelig skal på toilettet. Helt forkert at ligge og stikke noget op, når noget gerne vil ud. Lige så snart fingeren er ude igen, så slipper ‘behovet’. Så lad vær at gå i panik. Massér fingeren lidt rundt i åbningen, op og ned, frem og tilbage, prøv at kom lidt dybere ind, jo mere modig og rolig du bliver. Din ringmuskel sprænger ikke af en finger, så du skal ikke være nervøs af det. Første gang jeg prøvede, skulle jeg ikke mere end én finger den første gang. Men er du modigere end mig, så prøv med to. Igen mærk efter hvad du kan. Ingen stres og ingen jag efter at nå et mål. Derfra kan du prøve med en dildo, vil klart anbefale en lille dildo eller en lille buttplug. Når jeg er alene og varmer op, ligger jeg på siden. Jeg er højrehåndet, så jeg ligger på venstre side, benene lidt op i fosterstilling og så rækker jeg armen ned og varmer op på den måde. Når jeg leger alene, kan jeg bedst lide at ligge på ryggen med spredte ben og indføring ala missionær. Har jeg selskab af en dejlig pige, elsker jeg at modtage i både missionær, doggy og pronebone. Ride har jeg stadig til gode. Når du så skal prøve det med en partner eller kunde for første gang, vil jeg anbefale at det er en du kender, som respektere dig og som ikke prøver at rushe noget igennem. Tingene skal ske i dit tempo, og du skal for guds skyld ikke holde dig tilbage i guidning og vejledning af ham (eller hende). Hvis jeg var glædespige og skulle prøve første gang med en mandlig kunde, ville jeg måske foretrække en som havde erfaring med anal på egen krop. De ved hvad der skal foregå, hvilke følelser der går igennem kroppen osv. Jo mere erfaren du bliver med anal, jo hurtigere bliver du også klar og jo mere kan du tage. Men ingen kan gå fra 0-100 på 10 sek, uanset hvor mange film man måtte have set og hvor god man måtte synes man er. Lyt til din krop. Anal er SÅ spændende, hvis man giver sig selv lov til at lære det ordentligt. Jeg er af den overbevisning, at alle vil kunne lide anal, hvis man tager sig tiden til opvarmning og at lære det. Har du spørgsmål, er du velkommen i pb. Ellers håber jeg at du får masser af gode anal oplevelser Redigeret 9. Juli, 2024 af SoveReign 4 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lauersen 9709 Skrevet 9. Juli, 2024 Bunny Baby skrev, for 13 timer siden: Er det slik at bruken av olje er best for å hjelpe på? Er det en stilling som passer bedre enn andre slik at man slapper bedre av? Det er langt bedre at bruge vandbaseret glidecreme, da olie kan ødelægge kondomet. En god startstilling kan være på siden i ske. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bunny Baby 81 Skrevet 25. August, 2024 Ville bare gi dere alle en tilbakemelding og en liten oppdatering. Tusen takk for tips. Har nå prøvd dette ut flere ganger med stort hell. Jeg er virkelig takknemlig for at jeg turte å spørre etter råd her inne for svarene deres he4r gjorde denne opplevelsen helt fantastisk. Nå er jeg faktisk blitt en fan...en stor fan haha og kan nesten ikke vente til neste gang jeg skal møte en jeg kan gjøre det med. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AnalL 42 Skrevet 25. August, 2024 Bunny Baby skrev, for 7 timer siden: Ville bare gi dere alle en tilbakemelding og en liten oppdatering. Tusen takk for tips. Har nå prøvd dette ut flere ganger med stort hell. Jeg er virkelig takknemlig for at jeg turte å spørre etter råd her inne for svarene deres he4r gjorde denne opplevelsen helt fantastisk. Nå er jeg faktisk blitt en fan...en stor fan haha og kan nesten ikke vente til neste gang jeg skal møte en jeg kan gjøre det med. Jeg tænker du får mange privatbeskeder nu Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Frøken_Kinky Skrevet 25. August, 2024 AnalL skrev, for 8 timer siden: Jeg tænker du får mange privatbeskeder nu Tænker hun har lidt imellem ørene ..*fnis, Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bunny Baby 81 Skrevet 27. August, 2024 Var ikke så mange beskjeder nei og det var vel heller ikke det jeg var ute etter. Jeg klarer enda ikke fatte at det skulle være så vellykket så ta kk igjen flotte mennesker for deling av tips 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Frøken_Kinky Skrevet 27. August, 2024 Bunny Baby skrev, for 8 timer siden: Var ikke så mange beskjeder nei og det var vel heller ikke det jeg var ute etter. Jeg klarer enda ikke fatte at det skulle være så vellykket så ta kk igjen flotte mennesker for deling av tips *Smiler* Det er ikke andet end godmodigt drilleri Tag det som et konpliment Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg