Hop til indhold

Recommended Posts

Besøgte stedet og fik vel en ok behandling i forhold til prisen - virkelig et dårligt sted med masser af blikke fra fitness og værksted. Var lidt ligeglad selvom jeg kender en del derude (liderligheden overtog igen min hjerne)- så kom ind af kælderdøren som er ok diskret (når man først står der). 
Pigen, Nice, var sød og med flotte bryster - men hendes indlevelse var langt under middel. Efter B2B og ok handjob var hun mere snakkende og flirtrende. 

Kommer nok ikke igen hvis jeg kan styrer min stenaldermand som desværre har en stor indflydelse:biggrin:.

Link til stedet https://annoncelight.dk/showad/401138

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ja må tilslutte mig din vurdering -dog er jeg total ligeglad med omgivelsernes "blikke" eller stedet -som i øvrigt ok. (tog et bad) i forhold til så mange andre steder. Det der betyder noget er om pigen har den rette indstilling til sine kunder eller ej -jeg synes hun er da en dejlig pige -men det mærker man ikke rigtig -da hun ikke rigtig vil ret meget ud over at have det overstået -massagen blev oliesjask -trods hun flere gange spurgte om det skulle være hårdere -blev det ikke rigtig til noget. Havde bestilt 90min. massage til 600kr. Har før fået en bedre behandling der af en anden pige. Og der er åbenbart 3 -og flere annoncer... Så jeg vil da ikke afvise, at besøg dem igen ved en af de andre -nogen gange kan man være heldig;-) I øvrigt blev hun pludselig flirende og "fjollet" de sidste 15minutter... (virkede til hun var glad for det var ved, at værer overstået ggg) 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Lavede en fast aftale med dem i dag. 2 piger. Da jeg kom, åbnede den ene døren. Sød, smilende og smuk. Men kunne den ene kun, fordi den anden kunne ikke alligevel, selv om det var aftalt. Så kørte jeg. Stedet røg direkte i bogen over stedet, som jeg ikke kommer. 

Da jeg kom hjem lå en besked, med et undskyld, og kom tilbage, hvis du kan, og med undskyldningen ..et kompenserende tilbud. 
Jeg var desværre kommet hjem, så det blev ikke til noget, men det taler for stedet, at de var frisk på en undskyldning med et plaster på såret. Så måske er stedet godt nok og jeg var bare uheldig?

Redigeret af mindiskret

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det er jo sådanne aftaler, der bare skal overholdes, hvis de ønsker flere besøg. Man har jo brugt tid på at planlægge og kørt derhen, og så er det bare “No Go” at aftalen ikke efterkommes. Godt du gik igen, de må lære det. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Swappie skrev, for 15 timer siden:

Til dem der har været der.

Er det samme pige som nu kalde sig Honey ?

Det tror jeg ikke.

Desuden er Honey nu i Ringkøbing.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...