Den Lange 724 Skrevet 10. Juli, 2024 Jeg har besøgt Patty sidste år og nu er hun igen i Odense: https://annoncelight.dk/showad/406107 Det ser dog ud til at hun har fået lavet større bryster, hvis det er hende på billederne. I en anden annonce bruger Mui Mui et af de samme billeder som Patty: https://annoncelight.dk/showad/404172 Er der nogen der kan opklare, hvem der er hvem på billederne og om Patty har fået lavet større bryster siden sidste besøg? Pigerne er så vidt jeg ved ikke på samme adresse. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mr1time 1752 Skrevet 10. Juli, 2024 Den Lange skrev, for 27 minutter siden: Jeg har besøgt Patty sidste år og nu er hun igen i Odense: https://annoncelight.dk/showad/406107 Det ser dog ud til at hun har fået lavet større bryster, hvis det er hende på billederne. I en anden annonce bruger Mui Mui et af de samme billeder som Patty: https://annoncelight.dk/showad/404172 Er der nogen der kan opklare, hvem der er hvem på billederne og om Patty har fået lavet større bryster siden sidste besøg? Pigerne er så vidt jeg ved ikke på samme adresse. I januar havde Patty også små triste bryster, nu ser det ud til at hun har fået lavet kanon kugler. mui mui har i løbet af de sidste dage haft flere forskellige billeder. Først nogen jeg ikke kendte, så kun billeder af Patty, og nu lidt blandede billeder. Hende tør jeg ikke besøge, da man ikke aner hvem som gemmer sig bag annoncen. skrev til Patty igår og spurgte om kys som var gratis i januar, virkelig nu kostede kr. 300.- og fik bare en smiley tilbage uden kommentarer 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MrExtra 118 Skrevet 11. Juli, 2024 Patty og Mui Mui er samme person. Brysterne er lavet, 300 cc, men desværre den lidt hårde udgave. Men det fremhæver de store meget følsomme brystvorter. Hun er en lækker lille sag, der er med på det meste. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Tyren6 22 Skrevet 11. Juli, 2024 Hvor gammel vil I skyde Patty til at være ? Hvor I Odense holder hun ca. til ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hook 114 Skrevet 11. Juli, 2024 Mr1time skrev, den 10.7.2024 at 20:37: I januar havde Patty også små triste bryster, nu ser det ud til at hun har fået lavet kanon kugler. mui mui har i løbet af de sidste dage haft flere forskellige billeder. Først nogen jeg ikke kendte, så kun billeder af Patty, og nu lidt blandede billeder. Hende tør jeg ikke besøge, da man ikke aner hvem som gemmer sig bag annoncen. skrev til Patty igår og spurgte om kys som var gratis i januar, virkelig nu kostede kr. 300.- og fik bare en smiley tilbage uden kommentarer I januar var hun og priserne noget helt andet. Flytningen fra Faaborgvej til Østerbro har hævet priserne markant 15min 700kr og ekstra for rigtigt mange ting, der fulgte med i vinters, hvor hun også var mere en lækker "amatør", med for mig lækre naturlige b skåls bryster. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den Lange 724 Skrevet 12. Juli, 2024 Hook skrev, for 23 timer siden: I januar var hun og priserne noget helt andet. Flytningen fra Faaborgvej til Østerbro har hævet priserne markant 15min 700kr og ekstra for rigtigt mange ting, der fulgte med i vinters, hvor hun også var mere en lækker "amatør", med for mig lækre naturlige b skåls bryster. Faaborgvej var ikke specielt billig, men nu har priserne fået et ekstra nøk. Synd hvis Patty også er blevet professionel. Men mutter (Bummi) står også for det dyreste knald jeg nogensinde har fået. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mr1time 1752 Skrevet 12. Juli, 2024 Den Lange skrev, for 3 timer siden: Faaborgvej var ikke specielt billig, men nu har priserne fået et ekstra nøk. Synd hvis Patty også er blevet professionel. Men mutter (Bummi) står også for det dyreste knald jeg nogensinde har fået. Patty er ikke på Fåborgvej, men ja hvis man lægger kr.300.- oveni prisen for kys, så er priserne en del højere end andre steder. Især når kys var med i prisen sidst man besøgte hende. Måske jeg har haft dårlig ånde, så det er min skyld med ekstrapris nu 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den Lange 724 Skrevet 13. Juli, 2024 Mr1time skrev, for 11 timer siden: Patty er ikke på Fåborgvej, men ja hvis man lægger kr.300.- oveni prisen for kys, så er priserne en del højere end andre steder. Især når kys var med i prisen sidst man besøgte hende. Måske jeg har haft dårlig ånde, så det er min skyld med ekstrapris nu Jeg fik ingen kys da jeg besøgte Patty, så det er nok nærmere min skyld 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Big3lover 1419 Skrevet 16. Juli, 2024 MrExtra skrev, den 11.7.2024 at 14:17: Patty og Mui Mui er samme person. Brysterne er lavet, 300 cc, men desværre den lidt hårde udgave. Men det fremhæver de store meget følsomme brystvorter. Hun er en lækker lille sag, der er med på det meste. I sidste uge var Mui Mui en helt tredie person med egne billeder. Billederne var tydeligtvis taget samme sted som Patty og Jelly.....på Østerbro. Jelly er åbenbart væk nu. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg