FrækMøstjylland 78 Skrevet 13. Juli Hej alle Jeg har igennem længere tidtænkt på at oprette en profil på SD. Men udfra de anmeldelser der er her på eroguide er det jo ikke ligefrem seriøsitet der dominerer billedet/anmeldelserne. Er SD overhovedet et seriøst sted? Har være meget rundt omkring på nettet og det er desværre ikke opløftende.God vind til alle Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
nillerniller 587 Skrevet 13. Juli Hej. Tror du.skal flytte din tråd. Har raporteret via knap til mod. Søg evt SUGARDATING og filtrer til fora som generel debat, efterlysning af sugarbabes og anmeldelser af sugarbabes. Der er et hav af præcis samme spørgsmål/efterlysning som dit. Seneste ikke engang en uge gammel. https://www.eroguide.dk/forum/search/?&q=Sugardating&type=forums_topic&nodes=86,87,52&search_and_or=or&updated_after=year&sortby=newest 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
plasticlove 448 Skrevet 13. Juli Hvis det er noget du har tænkt på længe, hvorfor opretter du så ikke bare en profil, og betaler 264 kr for 2 uger? Mange er useriøse, men der er også en masse gode oplevelser gemt derinde. Husk på, at mænd som sådan ikke har nogen interesse I at dele de positive oplevelser. Sugardating i den traditionelle forstand, er meget mere personligt og længerevarende end normal købesex, og derfor giver det ingen mening at skrive anmeldelser så længe man stadig er i et sugarforhold. 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Sugardaddymedanabar Skrevet 13. Juli (edited) plasticlove skrev, for 13 timer siden: Hvis det er noget du har tænkt på længe, hvorfor opretter du så ikke bare en profil, og betaler 264 kr for 2 uger? Mange er useriøse, men der er også en masse gode oplevelser gemt derinde. Husk på, at mænd som sådan ikke har nogen interesse I at dele de positive oplevelser. Sugardating i den traditionelle forstand, er meget mere personligt og længerevarende end normal købesex, og derfor giver det ingen mening at skrive anmeldelser så længe man stadig er i et sugarforhold. Helt enig! Jeg kommer aldrig til at lave en anmeldelse herinde i forhold til min sugarbabe. Jeg tager mig af hende og ønsker ikke at hun ender med at gå videre og blive en GP. Sugardating er noget helt andet, udover at give min Babe gode oplevelser, så ser jeg det også som mit ansvar at tage mig af hende i den relation vi har. Jeg er manden som har råd til at underholde en ung kvinde, og der følger også et ansvar med i forhold til at forklare hende at det ikke er lykken at tjene lidt hurtige penge ved at gå i seng med alt for mange mænd for penge. Beklager hvis dette overskrider retningslinjer herinde. For mig er det bare enormt vigtigt, at slå fast der enorm stor forskel på at være GP og være en sugarbabe! Helt ærligt, så har jeg aldrig besøgt en GP! Tilgengæld har jeg været i 4 SD forhold de sidste 3 år. Det der faktisk glæder mig allermest, er at jeg stadig har kontakt med de afsluttede relationer. De skriver eller ringer stadig og spøger om råd i forhold til deres kommende karriere eller studie. Det gør mig faktisk glad, at selvom vores “forhold” er afsluttet - så kan jeg stadig hjælpe dem videre i livet og dele ud af min erfaring Redigeret 13. Juli af Sugardaddymedanabar Forklaring omkring forskellen mellem af være GP og Sugarbabe Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
FrækMøstjylland 78 Skrevet 18. Juli Interessant, så I mener helt seriøst at sugardating minder om et ægteskabeligt forhold? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Smedesvenden 92 Skrevet 19. Juli FrækMøstjylland skrev, for 7 timer siden: Interessant, så I mener helt seriøst at sugardating minder om et ægteskabeligt forhold? Sådan tror jeg ikke lige man kan gøre det op , der er nok alle slags piger på SD , der er da nogle der kun vil snyde dig , der er en rimelig stor del der både er på SD og og bla anoncelight mm viser min erfaring mig , så jeg mener der er en blanding af det hele Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
nillerniller 587 Skrevet 21. Juli @FrækMøstjylland Næh, ikke som et ægteskab. Mere som en friend with benefit forhold med frihed og winwin med stor grad af fortrolighed, nærhed, intimitet. Men det afhænger jo af ens egen tilgang til det. Hvad man selv bringer fx personlighed, kan du yde råd og hjælp, som jeg synes @Sugardaddymedanabar ret fint er inde på. Det kan være råd om økonomi, opsparing eller praktisk hjælp som kørsel, händværk eller ledsagerske enten pga ens egen måske større erfaring eller uddannelse. En grad af hjælp og fortrolighed, nogen også kan få med alm gp'ere. De fleste mænd virker dog til at se det som et direkte sexmarked og jagt på unge, danske piger mere end det, det oprindeligt var og er. Måske pga uskyldigheden, mange vel tror uerfarne og almindelige piger kan have ift 'professionelle gp'ere'. Ved ikke hvad TS mener med at 'have været rundt på nettet'? Forskellige sugardating sider eller forskellige sexpartnersider? Siden er vel seriøs nok. Men ud af de estimerede 10000 brugere, er en del over halvdelen af pigerne nok scams, reelt prostituerede, engangsbesøgende. Og så kan det helt logisk ikke være voldsomt mange tilbage til de, antager jeg, minimum 5000 mænd. Og hvis konceptet efterleves af en del af de seriøse, så er de jo allerede i sugar-forhold. Hvad bringer du selv til bordet? Kan ikke lade være at gentage Jennifers rigtige ord. ViL man den rigtige sugarforhold, skal man have noget med udover penge. Og det er vel for en del md et helt nyt koncept ift bare at tage et bad, hæve penge, køre, besøge gp, vælge menu, knalde, tage hjem. Det er vel derfor, at nogle kan have 5-6 eller 8 seancer/knald/middage/lave ting sammen UDOVER blot det at knalde på tid, også uden at betale en time eller date-rate men måske give en weekendophold, betale en shoppetøjtur eller en ny tlf. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Sugardaddymedanabar Skrevet 21. Juli nillerniller skrev, for 6 timer siden: @FrækMøstjylland Næh, ikke som et ægteskab. Mere som en friend with benefit forhold med frihed og winwin med stor grad af fortrolighed, nærhed, intimitet. Men det afhænger jo af ens egen tilgang til det. Hvad man selv bringer fx personlighed, kan du yde råd og hjælp, som jeg synes @Sugardaddymedanabar ret fint er inde på. Det kan være råd om økonomi, opsparing eller praktisk hjælp som kørsel, händværk eller ledsagerske enten pga ens egen måske større erfaring eller uddannelse. En grad af hjælp og fortrolighed, nogen også kan få med alm gp'ere. De fleste mænd virker dog til at se det som et direkte sexmarked og jagt på unge, danske piger mere end det, det oprindeligt var og er. Måske pga uskyldigheden, mange vel tror uerfarne og almindelige piger kan have ift 'professionelle gp'ere'. Ved ikke hvad TS mener med at 'have været rundt på nettet'? Forskellige sugardating sider eller forskellige sexpartnersider? Siden er vel seriøs nok. Men ud af de estimerede 10000 brugere, er en del over halvdelen af pigerne nok scams, reelt prostituerede, engangsbesøgende. Og så kan det helt logisk ikke være voldsomt mange tilbage til de, antager jeg, minimum 5000 mænd. Og hvis konceptet efterleves af en del af de seriøse, så er de jo allerede i sugar-forhold. Hvad bringer du selv til bordet? Kan ikke lade være at gentage Jennifers rigtige ord. ViL man den rigtige sugarforhold, skal man have noget med udover penge. Og det er vel for en del md et helt nyt koncept ift bare at tage et bad, hæve penge, køre, besøge gp, vælge menu, knalde, tage hjem. Det er vel derfor, at nogle kan have 5-6 eller 8 seancer/knald/middage/lave ting sammen UDOVER blot det at knalde på tid, også uden at betale en time eller date-rate men måske give en weekendophold, betale en shoppetøjtur eller en ny tlf. Vi er helt enige her! Sugardating er noget helt andet. Det tager tid at finde den rigtige relation! Er det dyrt? Ja, det koster meget. Er det det værd? Det må være være optil en den enkelte at vurdere! Det kan godt være jeg ikke er den rigtige til at kommentere her. Men de SD forhold jeg jeg har haft har været alle pengene værd! Især fordi jeg stadig har mulighed for at være noget for dem efter vores forhold er afsluttet. Jeg ser Sugardating som helt anderledes end hvad de meste herinde ser det som! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg