Pølsemanden 162 Skrevet 13. Juli (edited) Endnu et møde med den frække lille Ninah ,https://annoncelight.dk/showad/372271 der er med på alt hvad hjertet (og pikken) begærer. Har besøgt hende mange gange, så hun kender mine lyster, og jeg behøver kke længere at spørge. Hun ved det, inden jeg når at foreslå det, og hun har endnu ikke sagt nej til noget. Hvert besøg har været upåklageligt med denne villige og meget kinky pige. Alligevel har næste besøg altid været bedre end det forrige. Der udvides indtil videre hver gang med oplevelser, vi ikke har prøvet. Er det ikke mig, der spørger, foreslår hun selv og spørger, om jeg har lyst til det, hun har i tankerne - eller hun gør det bare, hvis ikke jeg beder hende lade være. Tiden var tidligere 1 time, men er udvidet til 1,5 time for at tiden ikke skal løbe fra os. Heldigvis tilbyder hun også 120 min. Efter min mening er: stedet og placeringen (Aalborg), hendes udseende, menukort, priser imødekommenhed, indlevelse og sex: 10 ud af 10. Redigeret 13. Juli af Pølsemanden Tilføjelser 8 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sliksyg 104 Skrevet 14. Juli Hun er bare en frækkert glæder mig til hun kommer tilbage til Århus hun turnerer en del rundt i landet 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Silverback 66 Skrevet 15. Juli Mthom skrev, for 2 timer siden: Er prisen ikke lidt for høj Ahh. Har du set rigtig efter? Hvis du ser på hendes services vil jeg da mene at prisen er til den lave side. 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SayWhat? 5 Skrevet 16. Juli Har noget i mod man giver finger eller synes der er msnge der er i mod det? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pølsemanden 162 Skrevet 22. Juli @SayWhat? Mener du dine fingre i hende eller hendes fingre i dig? Jeg husker ikke første gang men har ellers fået finger af hende og har også haft diverse af mine fingre i begge huller - også samtidig Også kombineret med fingre og pik i hvert sit hul. Hvis man ikke bare maser en halv hånd op i hende men leger blidt og har øjenkontakt, mens først én finger stille finder ind, nikker hun et "okay", og så kan man blidt fortsætte og finde hendes grænse ved at aflæse hendes reaktion - og selvfølgelig stoppe, hvis hun tager fat i hånden og trækker fingrene lidt eller helt ud. Vores fingre har jo forskellig længde og tykkelse, så stille og roligt. Gør man det, som hun kan lide det, er der belønning med sprøjt af hendes velsmagende safter. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SayWhat? 5 Skrevet 3. November @Pølsemanden lidt sent svar retur fra mig men tak, tror jeg vil se hende næste gang hun rammer smilets by hehe 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Excess ‘cause I can 29 Skrevet 22. November SayWhat? skrev, den 3.11.2024 at 01:02: @Pølsemanden lidt sent svar retur fra mig men tak, tror jeg vil se hende næste gang hun rammer smilets by hehe Hun er overhovedet ikke nærig - så det kan nemt anbefales. Behandl hende godt, så får du godt tilbage - og nogle gange lov til mere end du har betalt for Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
stifmeister 86 Skrevet 23. November Hvor er hun nu? Syntes ikke hendes link har virket den sidste uges tid? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Havemand 321 Skrevet 23. November Hun er taget hjem til Thailand. Hun kommer ikke tilbage. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg