Hop til indhold

Recommended Posts

Ja, jeg er lige kommet hjem fra Sofia. Jeg havde bestilt en halv time med OWO og tungekys (bemærk hun kysser kun ved god mund hygiejne). Hun ser fuldstændig ud som på billede (det uredigerede) - hun er bare super lækker, og har en fuldstændig fantastisk energi. Top karakterer herfra

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ja, hun ser super flot ud på de uredigerede nye billeder. Hvad med brysterne? De ser ud til at være hårdt pumpede med silikone. Var de OK?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Sparkey

Jeg er nyt medlem her, og har lige været på besøg hos Sofia en time, og er helt enig med Dangla: Det et hende på billederne, og hun er supersød, fræk og sjov at være sammen med.

Hun var let at komme i kontakt med og kommunikationen var let på Whatsapp. Hun taler basic engelsk - men samtale om detaljerede ting kan være lidt svært (det opvejes dog 100% af godt humør og energi).

Jeg fik et bad ved ankomst (uden hende, men er ret sikker på at hun ville sige ja hvis jeg havde spurgt). Masser af kys og kram, blow uden, 69 og en række andre stillinger. Hun er veltrænet, fleksibel og bare sjov at være sammen med, og det hele blev afsluttet med prostamassage og COB.

Hun bor i en boligblok i Søborg med gode P-forhold. Eneste ulempe er, at man skulle være musestille på vej ind/ud (naboerne). 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har været forbi og blev pænt skuffet. Hun nævnte at hun var 13 år ældre end angivet. Smag og behag, men synes alderen har sat sig på hende og hun ser temmelig sløj ud. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Sheen skrev, den 23.8.2024 at 00:14:

Jeg har været forbi og blev pænt skuffet. Hun nævnte at hun var 13 år ældre end angivet. Smag og behag, men synes alderen har sat sig på hende og hun ser temmelig sløj ud. 

Hej Sheen

Der står hun er 32, men er altså 45år??

hitmann

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...