TGFDK 0 Skrevet 13. Juli, 2024 (edited) Hej Alle Er der nogen af jer der kender denne pige? https://nympho.dk/n18754/6509/anna-young-independent-girl-in-copenhagen#profile-about Når man søger på hendes billeder med google kommer der et par annoncer frem hvor hendes billeder bruges bla. i Thailand og Chicago. Jeg vil gerne selv besøge hende, men jeg er lidt skeptisk. Er der nogen af jer der har besøgt hende? Redigeret 13. Juli, 2024 af TGFDK Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
meUsex 250 Skrevet 13. Juli, 2024 She says in her ad she has a friend who can join but her friend who is Kate says she doesn’t do things with other girls. She also says they live close by each other But not together… Kate says they live together seems Anna is fake in many ways Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
meUsex 250 Skrevet 13. Juli, 2024 @TGFDK how do you search photos to see if used on other sites? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lauersen 9709 Skrevet 13. Juli, 2024 meUsex skrev, for 2 timer siden: @TGFDK how do you search photos to see if used on other sites? I use a browser extension called Search by Image. You can find it by clicking on the little jigsaw puzzle icon found in the upper right of the browser toolbar. With that installed, you just right-click the picture you want to do a search on, and select which search engine to use. For the moment only Yandex works for me. I also find ads from all over Europe and some in Thailand under the names Milena or Milla. I would be sceptical as well, but not enough to call fraud on it. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MisterMister 0 Skrevet 24. Juli, 2024 Jeg syntes altså også at hun ser vanvittig lækker ud. Er et af hendes billeder ikke hende ved Bella Sky? Og der er nogle få anmeldelser af hende inde på Nympho. Er det bare min lillemand der har sløret min dømmekraft eller er der noget jeg ikke ser?(udover at hendes billeder også findes andre steder) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg