Hop til indhold
TGFDK

anna young independent girl in copenhagen

Recommended Posts

Hej Alle

Er der nogen af jer der kender denne pige? https://nympho.dk/n18754/6509/anna-young-independent-girl-in-copenhagen#profile-about
Når man søger på hendes billeder med google kommer der et par annoncer frem hvor hendes billeder bruges bla. i Thailand og Chicago.

Jeg vil gerne selv besøge hende, men jeg er lidt skeptisk.

Er der nogen af jer der har besøgt hende?

Redigeret af TGFDK

Del dette indlæg

Link til indlæg

She says in her ad she has a friend who can join but her friend who is Kate says she doesn’t do things with other girls. She also says they live close by each other But not together… Kate says they live together 

seems Anna is fake in many ways

Del dette indlæg

Link til indlæg
meUsex skrev, for 2 timer siden:

@TGFDK how do you search photos to see if used on other sites?

I use a browser extension called Search by Image. You can find it by clicking on the little jigsaw puzzle icon found in the upper right of the browser toolbar.

With that installed, you just right-click the picture you want to do a search on, and select which search engine to use. For the moment only Yandex works for me.

I also find ads from all over Europe and some in Thailand under the names Milena or Milla. I would be sceptical as well, but not enough to call fraud on it.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg syntes altså også at hun ser vanvittig lækker ud.

Er et af hendes billeder ikke hende ved Bella Sky? Og der er nogle få anmeldelser af hende inde på Nympho. Er det bare min lillemand der har sløret min dømmekraft eller er der noget jeg ikke ser?(udover at hendes billeder også findes andre steder)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...