Hop til indhold

Recommended Posts

Hej venner,

Jeg leder efter en arabisk pige, der kan tilbyde god sex (analsex vil være et stort plus) i stor København området. nogen anbefalinger? tak

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har tidligere besøgt Alysia som vidst er noget egypter vidst nok blandet med noget andet mørkt. Hun er på løbende og en ganske dejlig gp.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Engang var der en kvinde fra Libanon på mitt arbejde. Hun var meget sensuel, og jeg blev altid liderlig, når jeg så hende. Desværre var der ikke tid under dynen med hende. Føler, at jeg vil råde bod på den fejl ved at have en nat med en smuk kvinde fra Libanon. Hvis "Laila" er ægte libanesere, er jeg meget interesseret. Kan nogen bekræfte?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Zar skrev, den 14.7.2024 at 13:16:

På hendes annonce på Annoncelight står der nede ved brugernavnet : Estoni Girl som for mig indikerer at hun er til Estland.

det bemærkede jeg også.

Del dette indlæg

Link til indlæg
rockett skrev, for 15 timer siden:

Engang var der en kvinde fra Libanon på mitt arbejde. Hun var meget sensuel, og jeg blev altid liderlig, når jeg så hende. Desværre var der ikke tid under dynen med hende. Føler, at jeg vil råde bod på den fejl ved at have en nat med en smuk kvinde fra Libanon. Hvis "Laila" er ægte libanesere, er jeg meget interesseret. Kan nogen bekræfte?

Selma fra Pussygalore markedsfører sig selv om libaneser. Giv hende et forsøg. Der er flere anmeldelser af hende herinde. Overvejende positive. 

Der er, som jeg også skriver længere oppe, Jasmin. Hun er muligvis også libaneser. Arabisk af afstamning, tror jeg. Hun ligner i hvert fald en fra Mellemøsten. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...