Hop til indhold

Recommended Posts

Besøgte Isabel, og jeg fortryder det bestemt ikke.

https://annoncelight.dk/showad/390116

Så snart jeg kom ind, gav hun et kram, fik pengene, mens jeg tog et hurtigt brusebad.
Hun var super imødekommende og ville kysse med det samme, da hendes hånd kyndigt løb op og ned af min i forvejen meget stive pik.
Ikke længe før hun tager gummiet på og begynder at sutte, hun kunne rotere, slikke og gnide og tage det helt til roden, jeg var nødt til at stoppe hende efter et par minutter, ellers havde jeg affyret kanonen med det samme.
Jeg blev inviteret i seng og hun sprang op for at ride, efter et stykke tid skifter vi til doggy og hun har en dejlig røv, elsker ideen med at tage Isabel bagfra, vi skifter igen til at hun rider mig, at det ikke tager lang tid før jeg ikke kan holde mig selv mere, jeg kommer fuld af nydelse.
Oplevelsen var mere intens (især sugningen) og alt for 1100.
Alt i alt må det siges, at du får mere end fuld valuta for pengene.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Troll79 skrev, for 34 minutter siden:

Der er da ikke meget petit over hende der :lol:

Vær ikke ond Troll. Pigen er flink, for mig omkring 1.55 hedder det "petit". 
Tjenesten er bare WOW.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Troll79 skrev, for 10 timer siden:

Har du set billederne 57kg passer vist ikke helt rigtigt :lol: hun ligner en badebold

Det var så nok afsporinger for denne gang, @Troll79

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har også været på besøg her da hun var i Randers. Sød, dejlig og glad for at kysse. Jeg havde bedt om b2b, og der fik jeg. Hun var glad for at glide rundt på min ryg mens hun nussede mig på halsen og øret. Mens hun legede med min diller, fingerkneppede jeg hende imens. Frækt og lækkert. 

Den eneste udfordring var, da jeg skulle finde stedet, sendte hun mig en adresse og en: “gå om på ppladsen”… og det var foran en bank, og der var en del forskellige ppladser i nærheden. Så det tog lidt tid før jeg fandt det. Jeg er ikke en fan af skattejagter, når jeg skal besøge frække damer ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...