Jankanda 228 Skrevet 15. Juli, 2024 hej Ja så fyldte man 60 og single er man jo også, så tænker det bliver ikke nemmere at finde en kone... men dating skal da prøves, har prøvet det før med blandet succes... Når man er fyldt 60, så åbner der sig tilsyneladende en ny verden, for det er den nedre grænse for dem der er ca 65-75... og ja, dem søger jeg også... har skrevet et stykke tid med en på 67, ret frækt også...hun kom så og besøgte mig, men det faldt helt til jorden, det var den måde jeg boede på der ikke tændte hende, javel så...heller ikke en jeg ville kunne leve med resten af livet, men en weekend med lidt sjaw kunne da være godt. hun sad en times tid og fortalte om alle de ting hun havde været igennem i hendes liv...hmm, så måtte jeg jo spørge hvor det bar hen det her, men så kørte hun igen...jaja, måske man skulle nedsætte sig som terapeut? Så var jeg på date med en på 73...rimelig frisk dame, vi har nogen ting til fælles, vi mødtes og kyssede lidt, vi holder kontakten, men må se hvor det bærer hen...bor langt fra hinanden. Lidt buttet med gode bryster. Igår igen på date, hun er 66...vi havde også skrevet lidt frækt, stort smil har hun, men det viste sig også at jeg skulle høre på hvot slemt hun har haft det på det sidste...så ingen nærkontakt der heller... jaja jeg prøver jo lidt igen, må se hvad man støder på...nok ikke så nemt når man ikke søger noget bestemt. Tinder, Dating.dk Badoo, endate og hvad det ellers hedder...man er jo nysgerrig hvad der gemmer sig. Meeen...ofte støder man på gengangere, damer der ikke kan finde en livspartner og hvis man får kontakt så kan man godt forstå det ....suk Nå ja i sommers, juli 23, fandt jeg sammen med en på 66, hun var godt nok dejlig...og interesant, men det gik sgu ikke...suk. Der havde jeg en nedtur. har jeg nok lidt endnnu. Fruentimmere altså! 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jankanda 228 Skrevet 15. Juli, 2024 blink skrev, for 8 minutter siden: Er der er søgbart link https://xhamster.com/videos/in-the-sign-of-the-taurus-1974-i-tyrens-tegn-denmark-2k-xhrCvc1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18183 Skrevet 15. Juli, 2024 Hvis man faktisk leder efter en reel date så skal man måske gøre sig lidt mere umage og reelt set interesserer sig for den person man mødes med.. Og altså ikke finde det irriterende at skulle hører om livet osv.. Især denne passage få mig til at krumme tæer: Jankanda skrev, for 11 minutter siden: hmm, så måtte jeg jo spørge hvor det bar hen det her, men så kørte hun igen...jaja, måske man skulle nedsætte sig som terapeut? Det fortæller mig at du håber på at du - ligesom de unge mænd i 20’erne og 30’erne - længe efter du egentlig er “interessant” for det feminine køn, kan rende rundt og knalde til højre og venstre uden den mindste indsats.. Hvad bringer du egentlig til bordet.? 5 1 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
anmelder 720 Skrevet 15. Juli, 2024 Ligesom jennifer, så sidder jeg med følelsen af, at det er: Vi skriver sammen - vi mødes - jeg skal bolle hende - jeg skal videre. ikke specielt seriøst til starten på et fast forhold. 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jankanda 228 Skrevet 15. Juli, 2024 JenniferRomantica skrev, for 27 minutter siden: Hvis man faktisk leder efter en reel date så skal man måske gøre sig lidt mere umage og reelt set interesserer sig for den person man mødes med.. Og altså ikke finde det irriterende at skulle hører om livet osv.. Især denne passage få mig til at krumme tæer: Det fortæller mig at du håber på at du - ligesom de unge mænd i 20’erne og 30’erne - længe efter du egentlig er “interessant” for det feminine køn, kan rende rundt og knalde til højre og venstre uden den mindste indsats.. Hvad bringer du egentlig til bordet.? Du har helt sikket misforstået det meste hvad jeg har skrevet eller du antager alt muligt som du kun kan gætte dig til... 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jankanda 228 Skrevet 15. Juli, 2024 anmelder skrev, for 27 minutter siden: Ligesom jennifer, så sidder jeg med følelsen af, at det er: Vi skriver sammen - vi mødes - jeg skal bolle hende - jeg skal videre. ikke specielt seriøst til starten på et fast forhold. ?? ok jeg starter med at skrive at det er svært at finde en kone...det er nok misvisende, fordi det har jeg opgivet...men jeg lider da af hudsult og vil da gerne ligge lidt i ske bagefter ( kom så , hvad kan i få ud af dettte ) 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18183 Skrevet 15. Juli, 2024 (edited) Jankanda skrev, for 17 minutter siden: Du har helt sikket misforstået det meste hvad jeg har skrevet eller du antager alt muligt som du kun kan gætte dig til... Jeg tror ikke jeg er den eneste der har misforstået så.. Jeg tænker du er nødt til at klarificerer hvis du vil have nogle brugbare svar til dit opslag.. Jeg spurgte egentlig som jeg spurgte fordi jeg ønskede at du selv tænkte over “hvad du bringer til bordet” fordi det tit er nemmere at sælge sig selv hvis man kender ens egen værdi og hvad man kan tilbyde til et forhold.. I mit hoved er “dating” jo noget man gør for andet og mere end bare et knald første gang man mødes.. De færreste kvinder gå ind for at knalde på første date fordi de netop dater for mere end bare sex.. Og ellers tror jeg du skal anvende et andet ord end dating for det du foretager dig.. “Søgning efter en bolleven” måske eller hvad ved jeg.. Jeg føler mig stadig lettere “provokeret” af at du har spurgt den sidste date om “hvor det her bar hen” efter nogle timer i hinandens selskab.. De færreste ved jo hvor noget bærer hen efter så kort tid.. Især når man tænker at damen er gået på date med dig og har tænkt at dating er noget man gør for at skabe et forhold og du så allerede efter så kort tid spørger hende om sådan et spørgsmål.. Det havde skræmt de fleste kvinder.. Du har egentlig spurgt “kan vi bolle nu” og hun har muligvis tænkt “slap af makker vi har kun lige mødt hinanden så det nok for tidligt at skifte status på Facebook”.. Hun havde jo egentlig også givet udtryk for ikke at “tænde på” omgivelserne.. Redigeret 15. Juli, 2024 af JenniferRomantica 3 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
nillerniller 588 Skrevet 15. Juli, 2024 Jankanda skrev, for 53 minutter siden: bliver ikke nemmere at finde en kone... men dating skal da prøves, Så du leder efter en kone og et forhold? Jankanda skrev, for 53 minutter siden: så...heller ikke en jeg ville kunne leve med resten af livet, Jo fair nok, du orker ikke at lytte til dem (i længere tid/på første date/nogensinde) Jankanda skrev, for 54 minutter siden: måske man skulle nedsætte sig som terapeut? Det kan man da...eller det kræver en diploma....nåååh, det var sarkasme Jankanda skrev, for 54 minutter siden: Lidt buttet med gode bryster Kriterie eller konstatering? Jankanda skrev, for 54 minutter siden: ingen nærkontakt der heller.. Så berøring for at fjerne hudsult, er det du søger? Eller sex? Eller et forhold? Jankanda skrev, for 55 minutter siden: på...nok ikke så nemt når man ikke søger noget bestemt. I hvert fald en fordel at gå derhen, hvor det, man søger, findes...(hvad søger du) Jankanda skrev, for 56 minutter siden: Tinder, Dating.dk Badoo, endate og hvad det ellers hedder...man er jo nysgerrig hvad der gemmer sig. Meeen...ofte støder man på gengangere, damer der ikke kan finde en livspartner og hvis man får kontakt så kan man godt forstå det Seniordating? Da du ikke nævner betalingssider, virker det ikke som om, du fx vil betale for sex. Eller massage og berøring. Så det ER et forhold, altså normale dates, du søger. Dog gerne med mindre snak og mere knald. F-O-R-V-E-N-T-N-I-N-G-S-A-F-S-T-E-M-M-E Tak for fortællingen. Lidt uklart, hvad du ønsker at få af respons. Hvis nogen overhovedet. Måske er det blot en fortælling. Der kunne gøres humoristisk. 'Så sagde Damen på 64, at jeg da vist var en vårhare og en lille fræk en af slagsen, da jeg lagde min jyske, tredsårige hånd på hendes lår.....' God fortsat søgning https://www.senior.dk/ 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jankanda 228 Skrevet 15. Juli, 2024 - hold da op, så mange experter der dukker frem her ... hvor mange singler er det lige vi er i Danmark? Hvorfor er der så mange dating sider ? Er i experter på hvordan man får et forhold , fint...jeg fortæller bare hvordan jeg oplever det...jeg er 60 og har datet siden jeg var 18 i princippet...ja rigtigt mange kvinder. ALdrig været gift....oooh flere oplysninger du kan få noget ud af , kære expert....kom så du ved jo bedre, du ved jo hvordan jeg burde opføre mig og tænke... 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheVoice 9413 Skrevet 15. Juli, 2024 umiddelbart tænker jeg at kvinder singler i segmentet 60-65 + nok mere søger et tæt venskab end en ”bolleven”. Jeg tænker også at hvis de søger et forhold vil det tætte venskab nok også være det der skal være det primære i forholdet, og ikke sexen. Det vil sikkert ikke udelukket at der lejlighedsvis kan blive nogle studer med lidt seksuel aktivitet. Er man en mand i samme segment, som stadig søger en bolleven eller et forhold hvor limen skal være sex, så tror jeg man bare skal foresætte med at købe sig til sex, eller spørge sig selv om hvor vigtig det med sexen egentlig er 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nice and easy Skrevet 15. Juli, 2024 TheVoice skrev, for 10 minutter siden: ...eller spørge sig selv om hvor vigtig det med sexen egentlig er... Husk bare ordsproget: De som boller sammen, holder sammen. Mvh. Nice and easy. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18183 Skrevet 15. Juli, 2024 Jankanda skrev, for 3 timer siden: Er i experter på hvordan man får et forhold , fint...jeg fortæller bare hvordan jeg oplever det... Måske kan man så starte ud med at fortælle at man egentlig bare vil beklage sig UDEN at have en mulig løsning på ens problematik.. Jeg er bestemt ikke ekspert men jeg kender lidt til den kvindelige psyke eftersom jeg selv er en af slagsen.. Jeg kunne se nogle klarer “problematikker” med din måde at skabe forbindelser til kvinder på og den prøvede jeg at gøre dig opmærksom på fordi man jo sjældent ved at det man gør er forkert før man bliver gjort opmærksom på det og det virkede som om du undrede dig over hvorfor det var så svært at finde et forhold efter de 60.. Snakken i “hyggesnak” bliver noget kedelig hvis man slår ting op herinde der ikke må svares på.. 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dressmann 590 Skrevet 15. Juli, 2024 Nu har vi alle sammen vores måde at formulere os på - nogle bedre end andre. Og der kan også være forskellig måde at opfatte tingene på. Som jeg læser @Jankanda's skriv, så siger han kort og godt, at det er svært at finde en kæreste, når man er 60+ - og at han gerne vil høre, hvad andre gør. Og så er det oveni købet med et par eksempler i form af dates. Og jeg synes, at han skal krediteres - han dater sq kvinder, der er ældre end ham selv. Jeg er selv på tinder - og skal hilse at sige, at man skal lede længe efter én over 60, som man har lyst at dele seng med. Og ja, ved godt jeg selv synes, at jeg ligner George Clooney (er dog selv 'kun' 50+). Der findes sq ikke mange Heidi Klum's der... Hans første date læser jeg, som en afvisning pga den måde han boede. Hvilket sagtens kan være en 'du er ikke lige min type' Anden date - her er kontakten stadig åben. Tredie date - her skulle vores ven agere psykolog. Ved da ikke lige, om jeg lystede det på en første- date?? - hvordan kunne fremtiden så ikke blive? Så @JenniferRomantica - tænker absolut ikke det har noget med - hvad bringer du til bordet! at gøre. - Det er første dates vi snakker om. Ikke: Vi siger det samtidig, 3 børn, ulige uger... straks Nybolig. Hvor mange dates har du været på, hvor du har bragt til bordet på første møde? Jeg synes da netop, det er modigt, at spørge ind til om det kunne være noget. Hvis jeg skal med en total overscoring - og var usikker på om hun ville mig. Ville jeg spørge lige ud af posen? Hmmm tror jeg sq ikke - tænker jeg bare ville krydse fingre og håbe... så kredit til TR Hvorom alting er - så tag nu og læse folks indlæg med empati - og mellem linierne. Men fordi du @JenniferRomantica har en holdning, så vælter folk ud af skabet og næsten sviner folk til. Næsten som din holdning retfærdiggør deres. Og ja, ved det kan du ikke gør for eller noget ved. Synes bare det er påfaldende, at de først 'tør' komme på banen, når du har tilkendegivet dig. Som du sluttelig skriver - hyggesnak skal være hyggelig - og vi skal kunne svare = helt enig. Lad os nu bevare tonen - det er jo trods alt de lidt skæve indlæg og 'tossede' (på den gode måde), der gør at vi gider læse med. PS: Nogle single kvinder under 60, så er jeg stadig ledig Dressmann 1 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18183 Skrevet 15. Juli, 2024 (edited) Dressmann skrev, for 27 minutter siden: Så @JenniferRomantica - tænker absolut ikke det har noget med - hvad bringer du til bordet! at gøre. - Det er første dates vi snakker om. Ikke: Vi siger det samtidig, 3 børn, ulige uger... straks Nybolig. Hvor mange dates har du været på, hvor du har bragt til bordet på første møde? Jeg synes da netop, det er modigt, at spørge ind til om det kunne være noget. Hvis jeg skal med en total overscoring - og var usikker på om hun ville mig. Ville jeg spørge lige ud af posen? Hmmm tror jeg sq ikke - tænker jeg bare ville krydse fingre og håbe... så kredit til TR Der læser vi oplevelsen MEGET forskelligt.. Det er tydeligt for mig at damen i første beskrivelse ikke havde potentielle for noget mere end “en weekend med sjaw” og derfor synes han at det bør være nok at have hørt på hende fortælle om livet en times tid.. Derfor vil han gerne til sagen (i dette tilfælde det “sjawe”) og spørger “hvor bærer det her hen”.. Noget kunne måske tyde på at damen har opfattet det på samme måde eller muligvis, som jeg skriver i mit nummer to svar, på en mere seriøs måde eftersom at hun vælger at kører - hvad der virker som om - straks efter.. Jeg vil lige tilføje at jeg virkelig ikke har “svinet” nogen til i mine svar og hvis de er opfattet sådan så har man - ifølge mig og min helt personlige holdning - en meget følsom person.. Jeg har heller ikke tænkt mig at står på mål for andres holdninger selvom jeg egentlig synes alle har svaret sobert.. Jeg beder egentlig også oprigtigt om en klarificering fordi ts siger jeg har misforstået, hvortil jeg få et rimelig flabet svar der ikke gør noget som helst mere klart.. Jeg gør selv ts klar på at de færreste ved hvor noget bærer hen efter ganske kort tid i hinandens selskab så det forstår jeg slet ikke du blander mit skriv ind i.. Men hvad man bringer til bordet bør alle have gjort sig klart inden de begynder at date er min også helt personlige holdning.. Redigeret 15. Juli, 2024 af JenniferRomantica 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jankanda 228 Skrevet 15. Juli, 2024 Dressmann skrev, for 32 minutter siden: Nu har vi alle sammen vores måde at formulere os på - nogle bedre end andre. Og der kan også være forskellig måde at opfatte tingene på. Som jeg læser @Jankanda's skriv, så siger han kort og godt, at det er svært at finde en kæreste, når man er 60+ - og at han gerne vil høre, hvad andre gør. Og så er det oveni købet med et par eksempler i form af dates. Og jeg synes, at han skal krediteres - han dater sq kvinder, der er ældre end ham selv. Lad os nu bevare tonen - det er jo trods alt de lidt skæve indlæg og 'tossede' (på den gode måde), der gør at vi gider læse med. PS: Nogle single kvinder under 60, så er jeg stadig ledig Dressmann endelig en med en smule empati og intelligens...første hygge-chat i denne tråd egentlig var det ikke fordi jeg ville høre havd andre gør, bare forsi jeg har ikke nogen venner jeg kan dele dette dating-univers med...så kan man jo altid skrive lidt i denne hygge-chat....som jeg troede det var...straks kommer der experter frem der ved bedre og slet ingen humor har....sølle liv må de ha!! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jankanda 228 Skrevet 15. Juli, 2024 Nice and easy skrev, for 2 timer siden: Husk bare ordsproget: De som boller sammen, holder sammen. Mvh. Nice and easy. den må du lige forklare....jeg har bollet flere damer og bare dumpet dem igen, og nogengange er de selv med på det... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dressmann 590 Skrevet 15. Juli, 2024 Tja, vi må jo konstatere at vi læser tingene forskelligt, som jeg også skriver. Og med fare for af afspore, så vil jeg ganske kort gøre dig opmærksom på, at jeg netop skriver, at du ikke kan stilles til ansvar for andres svar. Men at de først 'tør' komme frem - efter de kender din holdning. Virker lidt som de skal bestyrke deres eget ego - ved at s..... dig i r.... - pardon my french. Og det er ikke din person jeg her 'angriber' men alle dem herinde som tror de kommer i kridthuset/honningkrukken - ved at tale en GP efter munden. Nok om det: Synes du de øvrige svar er sobre? - tror TS blev frustret over læsningen... men tilbage til tråden @JenniferRomantica Jeg synes netop at vi har set en hel del folk herinde 'korrekse' på en TS - og derefter forsvinder de lidt skæve personer og der lidt skæve skriv... og dem finder jeg langt mere interessante - end dem hvor vi bare sidder og gnider hinanden op og ned ad ryggen... Og @JenniferRomantica - jeg er er stadig single ... beklager hvis sidste skriv her betragtes som afsporing - men bliver nød til at sige, at det absolut ikke er personangreb... Tilbage til TS Dressmann 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18183 Skrevet 15. Juli, 2024 (edited) Dressmann skrev, for 21 minutter siden: Men at de først 'tør' komme frem - efter de kender din holdning. Virker lidt som de skal bestyrke deres eget ego - ved at s..... dig i r.... - pardon my french. Og det er ikke din person jeg her 'angriber' men alle dem herinde som tror de kommer i kridthuset/honningkrukken - ved at tale en GP efter munden. Nok om det: Måske synes de personer bare at det jeg skriver havde noget hold i virkeligheden fordi jeg faktisk generelt - føler jeg selv - skriver forholdsvist intelligente svar normalt med noget kant og som regel med noget humor og ikke pga det valg af erhverv jeg har gjort mig.. Det kunne også tænkes.. Eller vi kan ligge folk grimme bagtanker bag og gøre dem til tankeløse zombier der bare blindt adlyder mit mindste vink (jeg sværger det ville på ingen måder generer mig hvis det var virkeligheden) sådan sat lidt på spidsen.. Ja det synes jeg, men nu handler svarende ikke om min person så jeg har jo nemt ved at tage let på det og ikke så nært.. Indtil videre har ts insinueret at jeg føler mig som en såkaldt ekspert, ingen humor har og en lavere intelligens og så det mine svar du anfægter.. Jeg er ikke helt med.. Ps. Det er jeg ikke og har jeg kun været - sammenlagt - 2 år siden jeg var 14.. Redigeret 15. Juli, 2024 af JenniferRomantica Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jankanda 228 Skrevet 15. Juli, 2024 (edited) JenniferRomantica skrev, for 6 timer siden: Hvis man faktisk leder efter en reel date så skal man måske gøre sig lidt mere umage og reelt set interesserer sig for den person man mødes med.. Og altså ikke finde det irriterende at skulle hører om livet osv.. hvis dette er ikke er bedrevidende og nedværdigende OG belærende....hvad er det så ??? Jeg har udeladt detaljer for at ingen skal kunne genkende nogen personer.....du er helt væk Redigeret 15. Juli, 2024 af Jankanda Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18183 Skrevet 15. Juli, 2024 Jankanda skrev, for 4 minutter siden: hvis dette er ikke er bedvidende og nedværdigende OG belærende....hvad er det så ??? Jeg har udeladt detaljer for at ingen skal kunne genkende nogen personer.....du er helt væk Det er et godt råd……. Jeg kan slet ikke forstår du læser noget grimt ind i den passage du citerer.. Jeg kan til nød forstår hvis du føler dig provokeret af dette jeg selv citerer men selv der kan jeg heller ikke se noget galt.. Interessant er i gåsetegn fordi det er valgt i mangel på bedre ord hvilket burde tage det mest sårende element ud af ligningen.. JenniferRomantica skrev, for 6 timer siden: Det fortæller mig at du håber på at du - ligesom de unge mænd i 20’erne og 30’erne - længe efter du egentlig er “interessant” for det feminine køn, kan rende rundt og knalde til højre og venstre uden den mindste indsats.. Hvad bringer du egentlig til bordet.? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
John41 955 Skrevet 15. Juli, 2024 (edited) Jankanda skrev, for 9 timer siden: hej Ja så fyldte man 60 og single ........ Når jeg læser dit indlæg, kan jeg godt forstå nogen misforstår, eller ikke?. Men reelt læser jeg det som at du ikke rigtig gider høre hende, men har tanker om det sexuelle... Mit råd... Køb en GP eller 5, får din hudsult indfriet. Så har du nemmere ved at koncentrere dig om at finde den rigtige. Og lytter du til hende, så er chancen for det intime meget større. win win Redigeret 15. Juli, 2024 af John41 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sneræven 2161 Skrevet 15. Juli, 2024 (edited) TheVoice skrev, for 6 timer siden: umiddelbart tænker jeg at kvinder singler i segmentet 60-65 + nok mere søger et tæt venskab end en ”bolleven”. Jeg tænker også at hvis de søger et forhold vil det tætte venskab nok også være det der skal være det primære i forholdet, og ikke sexen. Det er også mit indtryk, at der er en anden dagsorden for mange single kvinder i den (min) aldersgruppe. Jeg omgås en hel del af de piger, til dagligt, i forskellige sammenhænge. Min oplevelse er, at de ikke er særlig interesseret i forhold, og da slet ikke sex. Deres liv er rigelig fyldt ud med andre aktiviteter - kulturelle eller spirituelle interesser, rejser, sport, og veninderne. Jeg tænker også som mand, ville jeg ikke kunne være en konkurrent til det liv, og jeg forstår dem udmærket ... Jeg har en del interesser til fælles med de kvinder, det er derfor jeg omgås en del (dog ikke privat) De har skam på ingen måder noget imod mænd, de ønsker bare ikke forhold .. Jeg tror lidt intimitet og sex 'ryger ud med badevandet'. Ikke nødvendigvis fordi de slet ikke ka' li' det - men behovet er ikke så presserende, og det skaber alt for mange komplikationer .. Jeg vil så sige, fordelen er, at det i 'vores' alder er langt nemmere som mand at møde jævnaldrende single kvinder ... Så jo, hér passer rådet om aftenskole, højskole, rejser, ... Som jeg har skrevet flere steder, så kan det være helt umuligt, i 'familie-alderen' single kvinder fra 35-60 år ... Jeg synes også det er nemt at få en god snak om personlige ting med en god kvindelig bekendt - dog netop med den begrænsning, ikke om noget seksuelt ... Derfor har jeg heller ikke synderligt behov for parforhold ... det er lissom over den tid ... Jeg savner det seksuelle og intime, derfor besøger jeg GP ... De fleste af de piger jeg kender er også glade for at bo og være alene, nogle helst det meste af tiden. Det kan også have lidt at gøre med 'omsorgs fatigue', de har brugt alt for meget energi i deres liv på at tage sig af andre ... Redigeret 15. Juli, 2024 af sneræven 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bananas 17609 Skrevet 15. Juli, 2024 (edited) Jeg læser TS som en som bare havde brug for at lade lidt af frustrationen sive ud et øjeblik og det er jo trist hvis der ikke er plads for det herinde. Men ikke nogetsteds i hans indlæg læser jeg at han har brug for gode råd. Han er lidt syrlig, uden at rette det mod nogen navngiven person - mere mod sin egen situation. Jeg har datet nogle få gange i mit korte liv - mellem to relationer. Det var den gang man søgte forhold i avisernes kontaktannoncer. Det blev til to møder, som begge var så plagsomme at jeg der og da bestemte at aldrig mere date den vej. Den ene kvinden blev ved med at kontakte og næsten stalke mig ugevis efterfølgende. Jeg kunne, hvis jeg ville, skrive noget temmelig sarkastiskt om disse møder men det er lang tid siden. Dog, hvis EG var til stede den gang, havde jeg nok kunnet skrive noget á la TS. Sneræven har mange gode pointer i sit indlæg. Der skal sagtens rigtigt meget til for at den moderne kvinden skal opgive sit ofte harmoniske og balancerede singelliv. Især hvis hun har været igennem det hele nogle gange. Jeg har det på samme måde. Hvis Kate Winslet nogen gang svarede på mine mails, så er jeg 100 procent på. Men andre kvinder kan godt glemme sine forhåbninger om mig. Dog, fremtiden har jo overrasket mig før, så måske burde jeg være lidt mere ydmyg. Redigeret 15. Juli, 2024 af Bananas 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sneræven 2161 Skrevet 15. Juli, 2024 Bananas skrev, for 35 minutter siden: Der skal sagtens rigtigt meget til for at den moderne kvinden skal opgive sit ofte harmoniske og balancerede singelliv. Især hvis hun har været igennem det hele nogle gange. Haha, ja, jeg kan sige noget lignende om mit singleliv - det er bare rodet og komliceret, men også l-i-d-t sjovt - ind imellem ... Jeg véd ikke rigtig om det med at skifte det ud med et balanceret og harmonisk parforholdsliv ... hmmm ... Tror faktisk ikke det overhovedet var muligt ... sådan som tingene udviklede sig for mig ... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg