Milner 546 Skrevet 15. Juli (edited) Hvis man gerne vil opleve lidt thai erotic i Thailand, er det så muligt hvis man vælger en charterrejse, på hvilken destination kommer de i nærheden af "pigeland", og kan man ha' piger med på den type hoteller?? Redigeret 15. Juli af Milner Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
plasticlove 448 Skrevet 15. Juli Phuket er et godt bud. Der kan du både nyde en god ferie, og der er massere af damer. Jeg kan ikke forestille mig at det er et problem at tage piger med på værelset. Men hvorfor skal det være charter? Du sparer meget ved at booke fly og hotel selv. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Milner 546 Skrevet 15. Juli plasticlove skrev, for 1 time siden: Du sparer meget ved at booke fly og hotel selv. Ja, men det er ukendt land, og utryg ved at rejse alene.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
butterfly 817 Skrevet 16. Juli Book en rejse til Thailand direkte med Thai ( måske lidt dyrere ) eller med 1 stop undervejs Direkte til Pattaya med taxi 1.20 minutter girlfriendly hotel alle steder priser fra 1000 thb ( 200 dkr ) og op for hotel Alt det Funny er billigere i PTT end andre steder i Thailand og det samme med øl, drinks mad osv Der findes utallige tråde ang. pattaya på EG også fra undertegnede og fra andre personer der kommer der jævnligt i området Butterfly 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Stenbukken4700 411 Skrevet 17. Juli (edited) Pattaya kan jeg også sige god for , men husk at Thailand er andet en frække piger , se lidt af det hele .. Et par uger der så er man godt brugt ... Redigeret 17. Juli af Stenbukken4700 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg