Hop til indhold
Milner

Thailand, charterrejser til "pigeland"?

Recommended Posts

Skrevet (edited)

Hvis man gerne vil opleve lidt thai erotic i Thailand, er det så muligt hvis man vælger en charterrejse, på hvilken destination kommer de i nærheden af "pigeland", og kan man ha' piger med på den type hoteller?? 

Redigeret af Milner

Del dette indlæg

Link til indlæg

Phuket er et godt bud. Der kan du både nyde en god ferie, og der er massere af damer. Jeg kan ikke forestille mig at det er et problem at tage piger med på værelset.

Men hvorfor skal det være charter? Du sparer meget ved at booke fly og hotel selv.

Del dette indlæg

Link til indlæg
plasticlove skrev, for 1 time siden:

Du sparer meget ved at booke fly og hotel selv.

Ja, men det er ukendt land, og utryg ved at rejse alene.. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Book en rejse til Thailand direkte med Thai ( måske lidt dyrere ) eller med 1 stop undervejs :)

Direkte til Pattaya med taxi 1.20 minutter  <3 girlfriendly hotel alle steder priser fra 1000 thb ( 200 dkr )  og op :rolleyes: for hotel :D

Alt det Funny <3 :wub: er billigere i PTT end andre steder i Thailand og det samme med øl, drinks mad osv :)

Der findes utallige tråde ang. pattaya på EG også fra undertegnede og fra andre personer der kommer der jævnligt i området 

Butterfly 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Skrevet (edited)

Pattaya kan jeg også sige god for , men husk at Thailand er andet en frække piger , se lidt af det hele ..

Et par uger der så er man godt brugt ...:)

Redigeret af Stenbukken4700

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...