Hop til indhold

Recommended Posts

Hej

Dælmer et spørgsmål der trænger sig på - og der må være en masse erfaring på denne side ;-) 

Det frister meget med bj uden (har prøvet det en enkelt gang ved en Thai) - men gør folk det også hvis/når de har kone/kæreste derhjemme? Er I ikke bange for kønssygdom? Eller er risikoen minimal? 
 Ps- er ikke så erfaren :-) 

Håber på ærlige svar - og tak på forhånd

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hvis det sker, så sæt pris på oplevelevelsen.

den er fantastiks, og lad dine tanker fare og gør gengæld.

hvis du bekymrer dig for meget mht sikkerheden så skal du  måske finde en anden udbyder af de services du betaler for, eller være bedre til at sige stop i selve momentet.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Tennis skrev, for 2 timer siden:

Det frister meget med bj uden

Enig.

men gør folk det også hvis/når de har kone/kæreste derhjemme?

Ja, tager imod med stor fornøjelse. Giver også gerne oral på pigen.

Er I ikke bange for kønssygdom?

Nej, ikke i forbindelse med oralsex. Uanset om det er fra hende til mig eller omvendt.

Eller er risikoen minimal?

I min optik klart ja. Der er objektivt set ikke nul risiko, men den tilstrækkelig lav til, at jeg anskuer det som ubetydeligt. Samleje uden kondom går jeg til gengæld uden om. Ikke at risikoen nødvendigvis er kæmpe stor, men den er større end ved oralsex.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Skrevet (edited)
Tennis skrev, for 3 timer siden:

Hej

Dælmer et spørgsmål der trænger sig på - og der må være en masse erfaring på denne side ;-)

Det frister meget med bj uden (har prøvet det en enkelt gang ved en Thai) - men gør folk det også hvis/når de har kone/kæreste derhjemme? Er I ikke bange for kønssygdom? Eller er risikoen minimal? 
 Ps- er ikke så erfaren :-)

Håber på ærlige svar - og tak på forhånd

Jeg gør det sjældent.. Det er sket en par gange i årenes løb (læs mange) Hvis jeg fornemmer at pigen går meget op i hygiejne, velsoigneret, pæn og et rent værelse, ny badet, og jeg ved hun også forlanger man tager bad når man kommer, så kan jeg godt fristes til et blow uden. :razz: Om jeg ville gøre det hvis jeg var i forhold?  Næppe... Jeg har altid en tanke i baghoved der gør at jeg ikke har lyst til en pause fra sex i en periode pga. en sygdom i dilleren.

Redigeret af John41

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej Tennis,

Og velkommen til. 

Jeg er altså ikke boss i den her værksted - selv om man kunne tro det efter alle mine eminente indlæg. Men jeg vil alligevel give dig rådet at bruge søgefunktionen. Dit spørgsmål har diskuterets tusindevis af gange herinde og du kan formentlig finde alle de holdninger som eksisterer i universum hvis du læser dem igennem.

Hurtigt svar fra mig: Ubeskyttet sex er ikke risikofrit. Risikoen at få noget med sig fra blow uden er ikke minimal; den er faktiskt ikke en gang uvæsentlig. Aller størst risiko løber man at få genital herpes, og det vil  man ikke have eftersom det i princippet ikke går at behandle.

Du må altså søge svaret i dig selv: er du ok med at risikoen findes, eller er du det ikke?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...