Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg besøgte Sarah og Mille i Odense her til  aften. De skal have en kæmpe anbefaling herfra.

De praktiske detaljer gik gnidningsfrit, og kommunikationen var god og tydelig.

Det var min første gang med 2 kvinder og jeg var lidt nervøs, både generelt, men også for min egen præstation. Men de var gode til at bringe mig ud af min hjerne og ind i nuet, hvor jeg bare kunne nyde synet af 2 lækre nøgne kvinder som servicerede mig.

De kunne desværre ikke indfri alle mine ønsker, men de er gode til at være tydelige om deres grænser, så det var slet ikke et problem, og der var ingen negative overraskelser - tommel op!

Jeg bestilte 45 minutter, og superfransk - hold nu kæft de 2 kan finde ud af at sutte pik… 

Hvor ville jeg gerne have haft mulighed for at bestille 60 eller 90 minutter. Måske det er muligt, men det står ikke i annoncen. Jeg ville ihvertfald ønske at jeg havde mere tid sammen med dem.

Jeg håber at jeg får mulighed for at besøge dem igen. Enkeltvis eller sammen - jeg har lyst til det hele.

Del dette indlæg

Link til indlæg
dummydum skrev, den 20.7.2024 at 20:01:

I min verden er man overvægtig med den vægt til hendes højde...

Det er hun så ikke. Hun er drønlækker:wub:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...