Hop til indhold
Ledelsen

Sprøjte Iben hos Hvidovrepigerne

Recommended Posts

Torsdag d. 11/7, besøgte jeg Iben hos Hvidovrepigerne. Jeg havde sådan lyst til en dame jeg kunne snakke med uden alt for mejet accent eller hvor hun råber til sin kollega på et sprog jeg ikke forstår - forstår og flydende i engelsk og tysk - altså bare en helt almindelig dansk pige.

Kiggede lidt på diverse sider og fandt Iben https://www.hvidovrepigerne.dk/iben

Tændte vildt på hun sprøjter og samtidig ligger stedet dejlig tæt på mig.

Stedet er ikke super diskret da det ligger lige ud til gl. køge landevej, tæt på frihedens station dig uden nogle blinkende lys eller store neonskilte. Ligger i forlængelse af en køreskole, solcenter men kom om aftenen så alt var lukket 

Skrev til Iben og hun havde tid kl 21. Korrespondancen var fin og præcis, og jeg mødte op kl 21 på adressen. Hun modtager kun kontanter og staksoverførelser så måtte lige forbi en hæveautomat inden.

Blev hurtigt lukket ind af en meget smuk i midten af 40'erne med semikort lyst hår og rimelig slank dansk pige. Blev ført ind i rummet og blev vildt overrasket over der et kæmpe stort kors på væggen, som hun forklarede at en del mænd finder det frækt at blive domineret og spændt op på korset - dette er dig ikke lige mig. 

Betalingen blev klaret og jeg smed tøjet af imens hun gik ud og gjorde sig klar.

Hun kom ind nøgen og der er lidt maveskind efter 2 fødseler og brystene hænger lidt dog er de store og ægte. 

Vi startede med at stå og nusse lidt indtil jeg begyndte at slikke hendes bryster hvor efter vi lagde os ned og jeg begyndte stille at give hende finger. Til trods for andre kan hun godt lide det.  Hun spurgte så om hun skulle sprøjte men tænkte at jeg ville slikke hende først så hun var lidt våd inden, så jeg gik ned på hende og begyndte mere intens med 1 finger og så 2 fingere oppe i hende indtil hvordan man kunne mærke hvordan hun kom og klemte mine fingre når jeg var inde i hende og hun begyndte så at sprøjte. Hun sprøjter ikke som Anna hvilket var helt vildt, men nok til at der blev lidt vådt hist og her. Det gjorde jeg så i omkring 10 min og jeg elsker når pigen stønner "jeg kommer", og holder mit hoved fast imens jeg slikkede. Vi blev så enige om at nu skylle jeg forkæles og hun begyndte at sutte mig.

Hun gør opmærksom på at alt er med kondom, uden undtagelser, og selvom jeg foretrækker uden, då gjorde hun dig mere end godkendt og den ønskede effekt kom og tog hende i doggy og lidt missioner med benene på mine skuldre- ved ikke om det hedder noget andet - og kunne mærke hvordan hun glemte om min pik når hun kom. 

Da jeg så skulle til at komme kom jeg stående på hendes bryster imens hun frækt kiggede på mig og kørte min ladning rundt på sine bryster. Efter jeg var kommet til mig selv fik jeg nogle våd servietter og fik mig gjort klar til at tage hjem imens hun gjorde sig klar til næste kunde. Imellem tiden imens jeg kom til mig selv og snakkede vi om vind og vejr, og det så dejligt at kunne snakke dansk med en der også har noget mellem ørene 

Alt i alt en dejlig oplevelse og kunne godt finde på at besøge hende igen

Prisen var 1200 kr for 30+ min 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...