Slowman 1048 Skrevet 15. Juli Jeg kan se at en del annoncer handler om piger på denne adresse, som er ukendt for mig. kan man sige noget generelt om dette sted. Noget man bør undgå - eller det modsatte eller? fx denne annonce https://annoncelight.dk/showad/406373 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
HeinoH 48 Skrevet 15. Juli Rimelig fredeligt område, og masser af parkering om aftenen. Jeg har ikke besøgt stedet, kun været der i forbindelse med arbejde. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
HeinoH 48 Skrevet 15. Juli Efter at have kigget på annoncer, der giver addressen som Toldbodhusevej, så ville jeg nok tænke over at lade være - der er MANGE annoncer, der står, har fået fjernet falske billeder. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lille_peter 2404 Skrevet 16. Juli For fremtidige søgninger. https://annoncelight.dk/profile/Jasmine+horny Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Tyndhviddiller 33 Skrevet 16. Juli Har været ved tre forskellige piger der, alle tre med fake billeder. Ingen dårlige oplevelser, men bare ikke pigen på billederne. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hook 103 Skrevet 16. Juli Tyndhviddiller skrev, for 3 timer siden: Har været ved tre... Enig! De piger jeg har besøgt var rigtigt dejlige, unge og sprøde. Absolut ok. Synd at (bagmændene?) bruger falske foto, så man ikke har mulighed for at få netop den præference, der tænder en og måske vender om og går. Synd for pigen og pisse irriterende for kunden. Falske foto er desværre et relativt nyt fænomen på Toldbodhusevej. Stedt har været topklasse inden dette fotokaos kom. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Slowman 1048 Skrevet 16. Juli Hook skrev, 1 time siden: Enig! De piger jeg har besøgt var rigtigt dejlige, unge og sprøde. Absolut ok. Synd at (bagmændene?) bruger falske foto, så man ikke har mulighed for at få netop den præference, der tænder en og måske vender om og går. Synd for pigen og pisse irriterende for kunden. Falske foto er desværre et relativt nyt fænomen på Toldbodhusevej. Stedt har været topklasse inden dette fotokaos kom. Det er nok et forretningskoncept for så får du bare den pige der lige er ledig, hvis der er 4 piger på arbejde samtidig, men det duer ikke i min optik. Billedet SKAL vise den pige man booker. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hook 103 Skrevet 21. Juli Slowman skrev, den 16.7.2024 at 12:23: Det er nok et forretningskoncept for så får du bare den pige der lige er ledig, hvis der er 4 piger på arbejde samtidig, men det duer ikke i min optik. Billedet SKAL vise den pige man booker. Ret sikker på, der nu er 4 nye på adresserne. skrev med den ene, der forklarede mig at 700kr mod før 600kr for 15min, bl.a. er fordi foto nu er ægte. Lidt en bortforklaring, da probleme vedrørende r ægte foto ikke var et problem for ca juni og frem. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg