IFØ 31 Skrevet 15. Juli Kære alle, Er der en venlig sjæl med profil på www.sugardaters.com, der vil gå i PB dialog. Har et specifikt ærinde, og imødekommende hjælp vil naturligvis blive honoreret. På forhånd tak. -IFØ Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
anmelder 683 Skrevet 15. Juli Jeg har - hvad skal du bruge ?? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
OneGuy 137 Skrevet 16. Juli Det lyder fordækt. Jeg er ude. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Emptyman 357 Skrevet 17. Juli OneGuy skrev, for 12 timer siden: Det lyder fordækt. Jeg er ude. Det var det nu ikke, blot et almindeligt spørgsmål vedr. mulighederne på siden som betalende medlem. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
OneGuy 137 Skrevet 17. Juli (edited) Emptyman skrev, for 2 timer siden: Det var det nu ikke, blot et almindeligt spørgsmål vedr. mulighederne på siden som betalende medlem. Ok. Mærkeligt. Hvordan blev det så honoreret? Redigeret 17. Juli af OneGuy Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Emptyman 357 Skrevet 17. Juli OneGuy skrev, for 3 timer siden: Ok. Mærkeligt. Hvordan blev det så honoreret? Blev det ikke. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg