Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg har haft fornøjelsen af at opleve Maria fra EpiskM.dk i København, og jeg kan varmt anbefale hendes service.

Maria tilbyder en fortryllende oplevelse, der tager dig til nye højder af sensualitet. Hun formår at skabe en atmosfære, hvor man virkelig kan slappe af og nyde øjeblikket fuldt ud.

Helt nyt lærte jeg hvordan hendes evne til at bruge kilden som et redskab til at forhøje nydelsen. Dette kan måske lyde usædvanligt for nogle, men Maria har en særlig evne til at gøre det til en del af en sensuel oplevelse, der virkelig kan intensivere samværet. Hendes teknikker er raffinerede og udført med stor omhu, hvilket gør, at man føler sig både tryg og forkælet.

Alt i alt er Maria en ægte professionel, der har en dyb forståelse for, hvordan man skaber en mindeværdig og tilfredsstillende oplevelse. Hendes tjenester er uden tvivl noget, jeg vil anbefale til enhver, der søger en ny og spændende måde at udforske sensualitet på.

https://www.episkm.com/

Del dette indlæg

Link til indlæg

Første indlæg, fra en ny bruger, som er overdådigt begejstret.... Hmmm

Jeg har også været forbi Maria, helt ok massage, men hun er i en vægtklasse, som der skal to mand til at bære hende hjem, hvis du møder hende i byen. Jeg var taknemmelig for at stedet ikke tilbyder andet en HJ....

Del dette indlæg

Link til indlæg

"Maria tilbyder en fortryllende oplevelse, der tager dig til nye højder af sensualitet."

som taget ud af en reklame... en anmeldelse handler helst om ens egen oplevelse  :D

Del dette indlæg

Link til indlæg

Husk!

Alle antydninger osv. af falsk anmeldelse skal rapporteres. IKKE skrives i trådene!

Vi slår hårdt ned på dette, og langer advarsler over disken. 

Har i mistanke, så lav en rapport. Det bliver altid tjekket. 

Vi slår endnu hårdere ned på falske anmeldelser. Man bliver smidt ud for evigt!

Del dette indlæg

Link til indlæg

Personligt har jeg besøgt Maria, og af de 4 jeg har besøgt ved episk, er hun på en klar 2. Plads, selvom jeg tror det kunne blive rigtig godt, hvis hun rigtig lærte mig at kende. 

Men ja hun er ikke et lille nips. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Milner skrev, for 5 timer siden:

...ved jeg ikke om det er en afsporing at nævne at @Liv ....

Jo. Du ved godt at det er en afsporing, når tråden handler om Maria.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...