Peterj6220 34 Skrevet 16. Juli Hej er der nogen der har besøgt Nikita og kan dele lidt info om hende og besøget? https://annoncelight.dk/showad/399983 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bigstok 381 Skrevet 16. Juli Der ligger rigtig mange anmeldelser af hende på forskellige annoncenumre gennem tidens løb. Lidt en blandet landhandel af begejstrede og lunke anmeldelser. Jeg har ikke selv været der, men med de mange blandede indtryk kunne noget tyde på at meget afhænger af kemi og dagsformen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernet 895 Skrevet 16. Juli Jeg besøgte hende i sidste uge, på et motel/hotel. Hun er dansk og kommunikation med hende er fin og meget ligetil. Hun har en ok krop, ca 1,76 høj og normal af bygning. Hendes bryster er silikone, ikke det bedst udført job dog. Sexen var fin, men noget mekanisk. Prisen var 900kr for 30 minutter, og ikke noget rush med at få mig gjort færdig og ud af døren igen, og tid til lidt hyggesnak mens vi klædte os på bagefter. Jeg kunne godt finde på at besøge hende igen til en quicky, men hun er ikke en jeg vil køre langt efter. Hendes annonce er væk lige nu, hun fjerner den når hun ikke er aktiv, går jeg ud fra. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg