Hop til indhold

Recommended Posts

https://annoncelight.dk/showad/351108

Så har jeg været på besøg hos hende i søborg. Jeg har læst mange dårlige anmeldelser, men ville nu alligevel prøve at se, du jeg var lige i nærheden. Og 800 kr for 30 min  med slug. 

stedet er ikke særlig diskret, men nu er det jo sommerferie, så lige nu ikke nogle som kigger når du går ind. 
stedet var måske ikke lige det reneste men spænende dog, det ligner en fange kælder som du kommer ind i, det fik i hvert fald mig til at smile.  
pige. Meget flot og lækker kvinde. Ligner billederne.  Du er dog ikke i tvivl om at hun er professionel. Men det er da også frækt en gang imellem. Så ikke en kæreste oplevelse. Men et godt blow med slug og et fint knald efterfølgende    Hun holder hvad hun skriver i sin annonce. Kommer jeg igen. Ja det gør jeg nok,  leder stadig efter den næste INGA, til dem som har mødt hende 

Del dette indlæg

Link til indlæg

De er flere som deler annonce (billeder udskiftes) og telefon/sted.

Hende som er på i dag (tydelige runde sili boobs og slank glat hud) er den bedste oplevelse efter min mening.

Del dette indlæg

Link til indlæg
mandfralyngby skrev, for 15 minutter siden:

hun virker ret fræk, har hun et pænt ansigt?

Jeg har besøgt hende et par gange. Jeg synes at hun har et pænt ansigt.. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hun er dejlig den kære store pige. Når du lige for varmet hende op med kys og få slikket hende igennem, så løsner hun op. Jeg savner hende meget. Håber en dag hun laver aften vagter.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...