Hop til indhold

Recommended Posts

Det er efterhånden været lang tid siden, at jeg har været aktiv herinde. Altså som i logget ind og kommenteret.
Jeg har de seneste par år haft nogle thai-oplevelser som ikke har været værd at skrive om, men denne her vil jeg da lige fortælle loge-brødrerne om.

Et sted på Jyllingevej

Det er efterhånden lang tid siden, at jeg har været på grisestien.
Billederne i annoncen så meget tiltalende ud, og sikket et tilbud. 650kr for en halv time med fuld pakke.

For godt til st være sandt?
Som backup ville jeg vælge det andet tilbud med mixet massage, B2B,bj og Hj for 500kr, hvis det skulle vise sig, at det ikke var kvinden på billederne der skulle udføre massagen.
Og det var netop hvad der skete.

Kvinden der åbner døren er meget langt fra at være hende fra billederne, så hurtig beslutning om B2B i stedet for fuld pakke.
Jeg vil skyde på, at hun er vel over halvtreds.
Plovmanden skifter ejer, og hun forsvinder i et par minutter.
Hun kommer tilbage og går i gang med en smule planløs oliemassage, men hun virker sød.
Hun snakker rigtig fint dansk og vi snakker hyggeligt.

Massagen er ikke topklasse. Jeg tror ikke, at hun har taget uddannelse i det, men behageligt er det da.
Men ingen pirring overhovedet! Og før hun overhovedet har masseret ryggen siger hun: 'Vend om'.
Nu har hun taget brysterne frem og de er af den store størrelse - og berøringsvenlige.

Hun forventer åbenbart, at pikken står med det samme af sig selv, for hun kigger på dilleren og siger: den virker ikke! :shock:
Tak for kaffe!
Jeg er selv over halvtreds og har altså brug for noget direkte berøring af dilleren, eller i det mindste bare en smule mere lir, end at hun har vippet yveret ud af blusen.
Hun sidder bare og kigger på den. Jeg havde her forventet, at hun lige gejlede mig lidt op, men nej.
Jeg begynder selv at hive lidt i banditten for at få lidt stivhed. Det tolker hun som om, at jeg hellere ville spille den af selv...WTF

I ca 30 sekunder kører hun brysterne rundt på min overkrop, og sørger hele tiden for, at der er er håndklæde mellem dilleren og hendes bryster :o
Det var så B2B delen.
Det er ikke noget der hjælper på stivheden, så jeg må selv fortsætte spilleriet for at få dyret på højkant igen.
Ved middel stivhed siger det vupti, og hun sætter et kondom på, og nu begynder det mest triste og korte blowjob i verdenshistorien.
Efter ganske kort tid tager hun  kondomet af, og et kort sekund håber jeg, at hun vil fortsætte med sutteriet uden gummi. Men nej- nu er det tid til et handjob.
Bj og Hj blev udført siddende mellem mine ben, så jeg ikke kunne komme til at lege med brysterne

Det hele lykkes dog alligevel til sidst. Selve behandlingen har taget 22 minutter.
Jeg får en vand på vej ud af døren.
Og nååå ja. Hun skrev på sin telefon under seancen og havde også en samtale på Thai med nogle andre , som jeg hele tiden kunne høre snakke i et andet rum.

Hvad trækker op ved besøget? (man kan vel altid finde noget positivt)
Til at starte med var hun rigtig sød og snakkesalig
Pris. 500kr for et HJ og pillen på et par store bryster er ikke meget dyrt. Jeg går langt for at finde det positive

Hvad trækker ned ved besøget?
Alt andet! Ringe massage, den korteste version af B2B jeg nogensinde har prøvet og ditto BJ, samtaler med andre end mig under seancen både mundtligt og skriftligt, hendes kommentar om at dilleren ikke virkede og ikke selv gøre en indsats

Alt i alt
Med billederne laver de for høje forventninger hos kunderne, men jeg fik strengt taget hvad jeg bestilte og til den aftalte pris: lidt massage, B2B altså nøgne bryster rørte min brystkasse, BJ (der stod jo heller ikke noget om hvor lang tid det skulle vare) og et HJ.
Lektien er vel, at man får hvad man betaler for.
Til den pris kan jeg dårligt brokke mig, men jeg kommer ikke igen.
Måske du vil have bedre held med at møde kvinden på billederne

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...