Hop til indhold

Recommended Posts

Sweet Kate - Spil af penge og tid.

Ankom til lejligheden i ørestaden, døren åbnede og et lille smil fra hendes side, da pengene skiftede hænder ændrede alt sig fra hendes side.

Attituden smilet ændrede sig og meget lidt snak fra hendes side,prøvede alt at spørge ind til...total uerfaren og dårlig ånde,alt hvad hun skriver hun tilbyder er falsk.

Lettere sur når man skulle skifte stillinger og tung vejrtrækninger, til sidst brokkede hun sig over kaffen var dyr i fields ;)..

Måtte selv afslutte scenen og i bad.

Venner bliv væk et blovjob øverst i rundetårn er bedre...eller spar de penge....;)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Skrevet (edited)

Ja det lyder i hvertfald ikke som en 1 til 1 oplevelse som jeg havde med hende.:huh: Kan på ingen måde genkende noget af det. Udover hun er uerfaren bestemt.

Øv for en oplevelse.

 

Redigeret af Crabman

Del dette indlæg


Link til indlæg
Crabman skrev, den 18.7.2024 at 19:51:

Kan på ingen måde genkende noget af det

Hun har måske efterfølgende haft dårlige oplevelser og er kørt sur i det. Jeg skulle have rykket hurtigt ^_^ 

/B

Del dette indlæg


Link til indlæg
ButterflyMan skrev, for 4 timer siden:

Hun har måske efterfølgende haft dårlige oplevelser og er kørt sur i det. Jeg skulle have rykket hurtigt ^_^ 

/B

Ja det kunne da godt tænkes, eller også ramte jeg hende bare på en god dag :D Det skulle du måske ja haha. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg var forbi hende i sidste uge. Bekræftede min tid en time inden og skrev jeg var i nærheden 5 minutter før. Der gik så 25 minutter før hun var klar. Det var allerede en dårlig start.

Hun giver et udemærket blow, og hun forsøger virkelig at tage den dybt. Hun har bare lidt rygerånde og det føles ikke rigtig som en GFE oplevelse. Det skal også siges at hun er petit, der er en en stor bagvogn som billederne kan antyde.

Alt i alt var det et okay besøg, men ikke noget fantastisk.

Del dette indlæg


Link til indlæg
uhn_tiss skrev, for 15 timer siden:

petit, der er en en stor bagvogn

Undskyld, betyder det hun er petit med en stor bagdel?

Del dette indlæg


Link til indlæg
½angel skrev, for 14 timer siden:

Undskyld, betyder det hun er petit med en stor bagdel?

Hun er en lille nips ja, men på ingen måde en stor røv, det er en god håndfuld i hver hånd hvis jeg selv skulle sige det. Den sidder tilgengæld rigtig godt.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...